NBTquote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef NBT het volgende:
En anders vind ik gun game ook gaaf om te spelen!
Ik ben het! En gelijk heb jequote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
NBT
Ik zag niet dat jij het was
Ik hou me even afzijdig van GRTDOJW, veel te druk
Iemand reviven met de pack-a-punch ballistic knifequote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef KintoUn het volgende:
Wat is overigens die verborgen trophy?
Daarom blijft het leuk om te spelen, de ene keer zit ik nog op wapen 4 en hebben ze al gewonnen, andere keer win ik, zo afwisselend, blijf leuk!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:48 schreef Parvus het volgende:
Ik vind gun game wel geinig maar tis ook te frustrerend haha.
Ja das waar. Maar als ik eindelijk de 2 snipers voorbij ben en vervolgens geknived word ben ik er wel klaar mee; ragequit!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Daarom blijft het leuk om te spelen, de ene keer zit ik nog op wapen 4 en hebben ze al gewonnen, andere keer win ik, zo afwisselend, blijf leuk!
Ja dat zuigt wel heel erg ja!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:52 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar als ik eindelijk de 2 snipers voorbij ben en vervolgens geknived word ben ik er wel klaar mee; ragequit!
Watte?!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Iemand reviven met de pack-a-punch ballistic knife
Ik neem aan dat dat ook weer in die zombies moet?quote:
Je videos mogen maar dertig seconden lang zijn, ik hou ze standaard op 29 seconden. Dan kun je ze renderen, en als je ze hebt gerenderd, kun je hem later terugvinden op de theatre site van BO.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje voor de PS3 eigenaren.
Ik heb een account op die site waar je theater clips kan uploaden.
Ik record in BO op de ps3 een clip van 50sec. Ik upload deze.
Ik speel hem af via MyShare, maar hoe kan ik ze afspelen later via Youtube? moet ik nog wat doen? koppelen aan een youtube account hoeft niet als ik het goed heb gelezen.
Voeg me toe op PSN dan help ik je wel: KeFFeR1208quote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat ook weer in die zombies moet?
Edit: Ja dus..
Klote, ik moet alleen nog wat zombie trophies, en die vind ik niet leuk..
Ik ga sowieso demoltion doen!quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Volgens mij behoren jullie niet tot het 360-kliekje
Eensquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef deepart het volgende:
Dit is met stipt de aller gezelligste topic reeks op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |