quote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Hebben ze een Xbox 360 in het ziekenhuis dan?
Jawelquote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Haalde je door de war met Nicklas, niet zo heel gek toch
Zou je even kunnen reageren op mijn pm?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Haalde je door de war met Nicklas, niet zo heel gek toch
Excuus, ff zien..ben niet meer zo die-hard FOK als 4 jaar geleden dus ff zien waar ik dat ken vindenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou je even kunnen reageren op mijn pm?
Dat gele envelopje.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Excuus, ff zien..ben niet meer zo die-hard FOK als 4 jaar geleden dus ff zien waar ik dat ken vinden
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef Fsmxi het volgende:
Anyway, nerd dat ik er ben kom ik wel nadat NASA hun big announcement heeft gedaan
Je hebt zeker een alu-hoedje op?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef Fsmxi het volgende:
Waar staan überhaupt fotoboeken
Anyway, nerd dat ik er ben kom ik wel nadat NASA hun big announcement heeft gedaan
Bij FFA worden er meestal sowieso meer kills gemaakt, tevens heb je geen last van falende teammates, waardoor je tegenstanders minder killstreaks halen, waardoor jij minder doodgaat ergo meer tijd om kills te maken, positievere matchesquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Assassin92 het volgende:
Ligt het aan mij of kan niemand online Free for All? Gewoonlijk faal ik, maar bij FFA heb ik minimaal 10 kills meer altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |