abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2002 @ 14:21:55 #26
23844 thorgal
Goeie Bak !
pi_4542379
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 01:23 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

The Sum of All Shit, weer een overgebudgeteerde USA Hollywood produktie om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.

GLG

Dus u heeft hem al gezien ??? Zo niet wacht dan eerst ff af. De film krijgt positieve kritieken.. Ook vanuit de doorgaans erg kritische hoek..
"We need not fear the expression of ideas --- we do need to fear their suppression."
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:04:30 #27
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_4548670
"The.Sum.of.all.Fears-TS-FTF"

Vermakelijke film !

-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:33:34 #28
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_4549152
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:04 schreef Dauntless het volgende:
"The.Sum.of.all.Fears-TS-FTF"

Vermakelijke film !

Goede kwaliteit?
pi_5344658
Prima onderhoudende film, net gezien hier in Zeist.

Twee vervelende puntjes; de film speelt in 2002, maar Jack Ryan blijft de hoofdpersoon. Wat een beetje lastig is voor mensen die Ryan uit de boeken kennen. Wat ergerlijker is dat Clark geen Oekraïns zegt te verstaan, terwijl hij vloeiend Russisch spreekt, de beide talen verschillen daarvoor te weinig volgens mij.

Had dit boek niet gelezen, kende eigenlijk alleen 'Debt of Honor' en 'Executive Orders', deze film bevestigde me wel in mijn overtuiging dat Clancy meer een scriptschrijver dan een boekenschrijver is.

pi_5344702
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 01:23 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

The Sum of All Shit, weer een overgebudgeteerde USA Hollywood produktie om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.

GLG

Geheel in GLG traditie, domme uitspraak over iets waar hij overduidelijk de ballen verstand van heeft.

Wie de film gaat zien (en ik raad dat aan) kan zien hoe dom deze uitspraak precies is.

maandag 12 augustus 2002 @ 00:40:12 #31
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5346034
Ik las ergens dat Tom Clancy een jonge Jack Ryan idealer vindt dan een oudere, en zijn toekomstige JR boeken alleen nog rond de jonge personage gaat schrijven.

Ik moet ook zeggen dat ik de Harisson Ford Ryan ook vreselijk slaapverwekkend vindt.

Die Clancy schreef in maart 2001 trouwens over Arabische terroristen die zich per vliegtuig in een gebouw boren.

mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_5346498
Vreselijke acteur die Ben Affleck. Freeman vind ik top daarentegen. Ik zal het wel bekijken maar ik vrees dat het weer zo'n typisch hollywood film wordt.
  maandag 12 augustus 2002 @ 01:33:14 #33
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_5346718
Ik zag er in de bios een voorstukje van, maar natuurlijk zag je daarin alweer het halve verhaal...

echt irritant is dat.. je weet gewoon bijna precies wat er gaat bebeuren...

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 15 augustus 2002 @ 09:18:27 #34
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_5387970
Check voor de lol de bespreking in De Volkskrant van vandaag. Daar staat de 'plot' al in de eerste zin in beschreven. Het belangrijkste doel waarmee je zo'n actiefilm bekijkt is toch wel de suspense, en als dan doodleuk in de eerste zin staat wanneer er wat gebeurt dan is dat minder.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  donderdag 15 augustus 2002 @ 10:22:51 #35
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_5388369
Deze film is zeker goed, vooral als je nagaat hoe reeel het in elkaar gezet is.
Bijna alles wat er gebeurt in deze film kan ook daadwerkelijk gebeuren. En het tofste van de film is dat je hier ziet dat niet alles altijd verloopt zoals je had gepland.

Ik vond het eigenlijk best een angstaanjagend film

zo goed..?
  donderdag 15 augustus 2002 @ 21:54:03 #36
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_5396307
Film net gezien, goede film. 2 uur vliegt zo voorbij. Misschien wel wat plotgaten, who cares.

Zeker geen zonde van je geld!

opgezegd@fok.nl
pi_5396370
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 09:18 schreef SigmundFreud het volgende:
Check voor de lol de bespreking in De Volkskrant van vandaag. Daar staat de 'plot' al in de eerste zin in beschreven.
Dat heeft Het Parool ook gedaan met K-Pax. Wereldactie.
Grutjes-nog-an-toe, wat een gemene recensie!
I intend to live forever, or die trying.
pi_5396584
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 02:08 schreef SunChaser het volgende:
Deze week premiere in de VS. Na Baldwin en Ford nu Affleck als Jack Ryan. Ik vond Ford al veel te houterig als Ryan, Baldwinn vond ik een stuk overtuigender, maar The Hunt for Red October was gewoon een erg goede film waarin Sean Connery de hoofdrol had. Ben benieuwd hoe die ook houterige Affleck het er vanaf brengt.

Netherlands 15 August 2002

[afbeelding]

gezien,

- slecht verhaal
- slecht acteer werk
- slechte special effects
- slechte onliners
- slechte filmscore
- slecht slot

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_5396654
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 10:22 schreef Diepvriez het volgende:

Bijna alles wat er gebeurt in deze film kan ook daadwerkelijk gebeuren.

Er bestaat een verschil tussen fictie op wit doek en de nonfictie oftewel de werkelijkheid.

GLG

donderdag 15 augustus 2002 @ 22:43:48 #40
27648 Weakling
available in strong mint
pi_5397080
SPOILER !!!!!!!!! SPOILER!!!!!!!! SPOILER

.
.
.
.

.
.
.
.

Dus GLG, jij denkt niet dat het mogelijk is dat een terrorist een bom een stadion in kan smokkelen en tot ontploffing kan brengen? Ja de film is fictie (duh), maar het is grotendeels mogelijk lijkt me, oftewel, het zou ooit non-fictie kunnen worden ... niet alles, maar wel grote delen van het verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 16-08-2002 11:12]

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 15 augustus 2002 @ 23:55:28 #41
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5397992
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 22:14 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

gezien,

- slecht verhaal
- slecht acteer werk
- slechte onliners
- slechte filmscore
- slecht slot

GLG

Oh? Vertel het begin eens dan. Wat is de 1e scene?

Je gaat toch niet naar een film kijken die je

quote:
The Sum of All Shit, weer een overgebudgeteerde USA Hollywood produktie om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.[/

GLG

vindt? Niet zo jokken, dat mag niet van mamma, knullie.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 19 augustus 2002 @ 01:46:57 #42
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_5434051
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 22:14 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

gezien,

- slecht verhaal
- slecht acteer werk
- slechte onliners
- slechte filmscore
- slecht slot

GLG

- slecht verhaal; heel wat beter dan wat er zo gemiddeld uit hollywood komt, iig niet 'slecht' te noemen.
- slecht acteer werk; door wie? Morgan Freeman speelt heel aardig, net als de 2 presidenten, over Ben Affleck verschilllen de meningen, maar slecht is behoorlijk overdreven.
- slechte special effects; Je zat zeker net op de wc toen die helicopter neerstortte en dat vliegdekschip werd aangevallen?
- slechte onliners; ik vond de internet scenes wel aardig (redelijk realistisch OS), of als je de oneliners bedoelt, ik snap niet wat daar zo slecht aan was, leg eens uit..
- slechte filmscore; paste prima bij de film..
- slecht slot; oke dan, het slot was nogal zoet..

Maarja, het was te verwachten met jouw vooroordelen ten op zichte van deze film, jammer dat je niet in staat bent je eigen fouten in te zien...

pi_5434185
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 22:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

Geheel in GLG traditie, domme uitspraak over iets waar hij overduidelijk de ballen verstand van heeft.

Wie de film gaat zien (en ik raad dat aan) kan zien hoe dom deze uitspraak precies is.

blablabla

De film had ik allang gezien in de states zelf dude.
En alles is dom in jouw ogen als het niet in je straatje past. Over smaak valt niet te twisten, kent u die uitspraak?

mijn filmlijst die ik thuis op dvd heb, pik ze er maar uit om erop te kotsen als je daar goed bij voelt :

http://www.xs4all.nl/~dragnet/lijst

GLG

[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 19-08-2002 02:24]

pi_5434226
quote:
Dus GLG, jij denkt niet dat het mogelijk is dat een terrorist een bom een stadion in kan smokkelen en tot ontploffing kan brengen? Ja de film is fictie (duh), maar het is grotendeels mogelijk lijkt me, oftewel, het zou ooit non-fictie kunnen worden ... niet alles, maar wel grote delen van het verhaal.
Ach jawel, het zal ongetwijfelt mogelijk zijn, maar ik vond de film gewoon niet goed. Smaken verschillen
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 23:55 schreef X-Ray het volgende:

bladiebladiebla

vindt? Niet zo jokken, dat mag niet van mamma, knullie.

Mijn mammie heeft hier niets mee te maken hoezeer ik je poging ook begrijp vanuit jouw perspectief.

Verder mijn mening kwam na de film kid.
Smaken verschillen, deal with it.

quote:
Op maandag 19 augustus 2002 01:46 schreef Spina1 het volgende:

[..]

- slecht verhaal; heel wat beter dan wat er zo gemiddeld uit hollywood komt, iig niet 'slecht' te noemen.

Mjaw... daar zit wat in..
quote:
- slecht slot; oke dan, het slot was nogal zoet..
En voorspelbaar.
quote:
Maarja, het was te verwachten met jouw vooroordelen ten op zichte van deze film, jammer dat je niet in staat bent je eigen fouten in te zien...
Welke fouten? Mijn persoonlijke smaak is niet een fout. Ik verschil gewoon van mening, net zo goed als een boel mensen kotsen op Dr. Strangelove hetgeen ik een meesterlijke film vind.

GLG

[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 19-08-2002 02:08]

pi_5434255
mwa ik ga em eerst toch maar even thuis bekijken, en als ie goed is ga ik naar de bios, zoniet, dan gaat ie in de prullenbak.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_5434295
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 02:06 schreef GizartFRL het volgende:
mwa ik ga em eerst toch maar even thuis bekijken, en als ie goed is ga ik naar de bios, zoniet, dan gaat ie in de prullenbak.
Verstandige keuze.

GLG

pi_5434486
lijkt me inderdaad een mooie film. Heb tot nu toe alleen nog maar de trailer gezien op TV, maar ben erg benieuwd
pi_5434562
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 14:21 schreef thorgal het volgende:

[..]

Dus u heeft hem al gezien ??? Zo niet wacht dan eerst ff af. De film krijgt positieve kritieken.. Ook vanuit de doorgaans erg kritische hoek..

Yeps gezien, maar vond hem gewoon niet goed sorry.. Maargoed smaken verschillen.

Grappig je icoon, een goeie vriend van me zijn oom tekent die strip Windig familie Hele familie zijn tekenaars, vriend van me is professioneel animator http://www.lemonade.nl

GLG

maandag 19 augustus 2002 @ 14:47:18 #49
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_5439753
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 02:04 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

Welke fouten? Mijn persoonlijke smaak is niet een fout. Ik verschil gewoon van mening, net zo goed als een boel mensen kotsen op Dr. Strangelove hetgeen ik een meesterlijke film vind.

GLG

Je had je mening al klaar liggen voordat je de film had gezien, en het valt me in je andere posts ook op dat je niet graag je mening bijstelt, ook al klopt die niet...

Zoveel mensen kotsen trouwens niet op Dr. Strangelove, staat niet voor niets zo hoog in de IMDB top 250.

edit
In je eerste post zeg je trouwens: '..om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.'

En daarna vind je de film nog 'voorspelbaar'??

pi_5440620
SUPERFILM! helemaal geweldig & super spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')