quote:Dus u heeft hem al gezien ??? Zo niet wacht dan eerst ff af. De film krijgt positieve kritieken.. Ook vanuit de doorgaans erg kritische hoek..
Op dinsdag 11 juni 2002 01:23 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
The Sum of All Shit, weer een overgebudgeteerde USA Hollywood produktie om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.
GLG
Vermakelijke film !
quote:Goede kwaliteit?
Op dinsdag 11 juni 2002 21:04 schreef Dauntless het volgende:
"The.Sum.of.all.Fears-TS-FTF"Vermakelijke film !
Twee vervelende puntjes; de film speelt in 2002, maar Jack Ryan blijft de hoofdpersoon. Wat een beetje lastig is voor mensen die Ryan uit de boeken kennen. Wat ergerlijker is dat Clark geen Oekraïns zegt te verstaan, terwijl hij vloeiend Russisch spreekt, de beide talen verschillen daarvoor te weinig volgens mij.
Had dit boek niet gelezen, kende eigenlijk alleen 'Debt of Honor' en 'Executive Orders', deze film bevestigde me wel in mijn overtuiging dat Clancy meer een scriptschrijver dan een boekenschrijver is.
quote:Geheel in GLG traditie, domme uitspraak over iets waar hij overduidelijk de ballen verstand van heeft.
Op dinsdag 11 juni 2002 01:23 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
The Sum of All Shit, weer een overgebudgeteerde USA Hollywood produktie om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.
GLG
Wie de film gaat zien (en ik raad dat aan) kan zien hoe dom deze uitspraak precies is.
Ik moet ook zeggen dat ik de Harisson Ford Ryan ook vreselijk slaapverwekkend vindt.
Die Clancy schreef in maart 2001 trouwens over Arabische terroristen die zich per vliegtuig in een gebouw boren.
echt irritant is dat.. je weet gewoon bijna precies wat er gaat bebeuren...
Ik vond het eigenlijk best een angstaanjagend film
Zeker geen zonde van je geld!
quote:Dat heeft Het Parool ook gedaan met K-Pax. Wereldactie.
Op donderdag 15 augustus 2002 09:18 schreef SigmundFreud het volgende:
Check voor de lol de bespreking in De Volkskrant van vandaag. Daar staat de 'plot' al in de eerste zin in beschreven.
quote:gezien,
Op zaterdag 01 juni 2002 02:08 schreef SunChaser het volgende:
Deze week premiere in de VS. Na Baldwin en Ford nu Affleck als Jack Ryan. Ik vond Ford al veel te houterig als Ryan, Baldwinn vond ik een stuk overtuigender, maar The Hunt for Red October was gewoon een erg goede film waarin Sean Connery de hoofdrol had. Ben benieuwd hoe die ook houterige Affleck het er vanaf brengt.Netherlands 15 August 2002
- slecht verhaal
- slecht acteer werk
- slechte special effects
- slechte onliners
- slechte filmscore
- slecht slot
GLG
quote:Er bestaat een verschil tussen fictie op wit doek en de nonfictie oftewel de werkelijkheid.
Op donderdag 15 augustus 2002 10:22 schreef Diepvriez het volgende:Bijna alles wat er gebeurt in deze film kan ook daadwerkelijk gebeuren.
GLG
.
.
.
.
.
.
.
.
Dus GLG, jij denkt niet dat het mogelijk is dat een terrorist een bom een stadion in kan smokkelen en tot ontploffing kan brengen? Ja de film is fictie (duh), maar het is grotendeels mogelijk lijkt me, oftewel, het zou ooit non-fictie kunnen worden ... niet alles, maar wel grote delen van het verhaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 16-08-2002 11:12]
quote:Oh? Vertel het begin eens dan. Wat is de 1e scene?
Op donderdag 15 augustus 2002 22:14 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
gezien,
- slecht verhaal
- slecht acteer werk
- slechte onliners
- slechte filmscore
- slecht slotGLG
Je gaat toch niet naar een film kijken die je
quote:vindt? Niet zo jokken, dat mag niet van mamma, knullie.
The Sum of All Shit, weer een overgebudgeteerde USA Hollywood produktie om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.[/GLG
quote:- slecht verhaal; heel wat beter dan wat er zo gemiddeld uit hollywood komt, iig niet 'slecht' te noemen.
Op donderdag 15 augustus 2002 22:14 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
gezien,
- slecht verhaal
- slecht acteer werk
- slechte onliners
- slechte filmscore
- slecht slotGLG
Maarja, het was te verwachten met jouw vooroordelen ten op zichte van deze film, jammer dat je niet in staat bent je eigen fouten in te zien...
quote:blablabla
Op zondag 11 augustus 2002 22:52 schreef HiZ het volgende:[..]
Geheel in GLG traditie, domme uitspraak over iets waar hij overduidelijk de ballen verstand van heeft.
Wie de film gaat zien (en ik raad dat aan) kan zien hoe dom deze uitspraak precies is.
De film had ik allang gezien in de states zelf dude.
En alles is dom in jouw ogen als het niet in je straatje past. Over smaak valt niet te twisten, kent u die uitspraak?
mijn filmlijst die ik thuis op dvd heb, pik ze er maar uit om erop te kotsen als je daar goed bij voelt :
http://www.xs4all.nl/~dragnet/lijst
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 19-08-2002 02:24]
quote:Ach jawel, het zal ongetwijfelt mogelijk zijn, maar ik vond de film gewoon niet goed. Smaken verschillen
Dus GLG, jij denkt niet dat het mogelijk is dat een terrorist een bom een stadion in kan smokkelen en tot ontploffing kan brengen? Ja de film is fictie (duh), maar het is grotendeels mogelijk lijkt me, oftewel, het zou ooit non-fictie kunnen worden ... niet alles, maar wel grote delen van het verhaal.
quote:Mijn mammie heeft hier niets mee te maken hoezeer ik je poging ook begrijp vanuit jouw perspectief.
Op donderdag 15 augustus 2002 23:55 schreef X-Ray het volgende:
bladiebladieblavindt? Niet zo jokken, dat mag niet van mamma, knullie.
Verder mijn mening kwam na de film kid.
Smaken verschillen, deal with it.
quote:Mjaw... daar zit wat in..
Op maandag 19 augustus 2002 01:46 schreef Spina1 het volgende:[..]
- slecht verhaal; heel wat beter dan wat er zo gemiddeld uit hollywood komt, iig niet 'slecht' te noemen.
quote:En voorspelbaar.
- slecht slot; oke dan, het slot was nogal zoet..
quote:Welke fouten? Mijn persoonlijke smaak is niet een fout. Ik verschil gewoon van mening, net zo goed als een boel mensen kotsen op Dr. Strangelove hetgeen ik een meesterlijke film vind.
Maarja, het was te verwachten met jouw vooroordelen ten op zichte van deze film, jammer dat je niet in staat bent je eigen fouten in te zien...
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 19-08-2002 02:08]
quote:Verstandige keuze.
Op maandag 19 augustus 2002 02:06 schreef GizartFRL het volgende:
mwa ik ga em eerst toch maar even thuis bekijken, en als ie goed is ga ik naar de bios, zoniet, dan gaat ie in de prullenbak.
GLG
quote:Yeps gezien, maar vond hem gewoon niet goed sorry.. Maargoed smaken verschillen.
Op dinsdag 11 juni 2002 14:21 schreef thorgal het volgende:[..]
Dus u heeft hem al gezien ??? Zo niet wacht dan eerst ff af. De film krijgt positieve kritieken.. Ook vanuit de doorgaans erg kritische hoek..
Grappig je icoon, een goeie vriend van me zijn oom tekent die strip Windig familie
Hele familie zijn tekenaars, vriend van me is professioneel animator http://www.lemonade.nl
GLG
quote:Je had je mening al klaar liggen voordat je de film had gezien, en het valt me in je andere posts ook op dat je niet graag je mening bijstelt, ook al klopt die niet...
Op maandag 19 augustus 2002 02:04 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Welke fouten? Mijn persoonlijke smaak is niet een fout. Ik verschil gewoon van mening, net zo goed als een boel mensen kotsen op Dr. Strangelove hetgeen ik een meesterlijke film vind.
GLG
Zoveel mensen kotsen trouwens niet op Dr. Strangelove, staat niet voor niets zo hoog in de IMDB top 250.
edit
In je eerste post zeg je trouwens: '..om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.'
En daarna vind je de film nog 'voorspelbaar'??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |