Jepquote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid![]()
quote:
Volgens mij verschilt dat een beetje per vestiging/transporteur...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje aan de medewerkers over de bezorgservice: Kan ik een grove tijd aangeven waarop ik m'n zooi bezorgd wil hebben? Ik werk bijv. overdag tot 16.00, zou het kunnen dat ik aangeef dat het in de avond bezorgd moet worden, of gaat dat niet? En als dat niet gaat, kan ik dan wél een dag aangeven? Dat ik morgen al ga en het vrijdag pas bezorgd wil hebben ofzo?
Voor zover ik weet hebben we alleen DIODER ledverlichting. En volgens mij is deze niet in een vloer in te bouwen...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:26 schreef dribbel79 het volgende:
Hallo, de Zweedse wensen nog iedereen...heb een vraagje: een jaartje terug stond ik met LED lampjes in m'n handen die je kan inbouwen in een (laminaat)vloer, ronde LED lampen die 7 mm dik waren...deze kan ik nu nergens meer vinden, wil ze in de trap en/ of vloer gaan maken.
Weet iemand of ze er nog zijn? BVD!
Wat zegt de beschrijving die in de verpakking zit?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand hier hoeveel Dioder-modules ik aan elkaar kan sluiten?![]()
Ik heb twee van die meerkleuren setjes gekocht. Daar zitten 4 lichtstrips per setje bij, een adapter, een bedienknop, en een verdeelpunt.
Je kan vier van die strips ieder aan het verdeelpunt hangen. Alleen omdat ik twee van die sets heb (en dus acht strips), leek het mij wel handig om ze allemaal op één verdeelstation aan te sluiten - Bespaart een stopcontact, en tevens verkleuren ze dan alle acht in dezelfde kleur.
Kan dat, of trekt de meegeleverde adapter dat niet?
Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zegt de beschrijving die in de verpakking zit?
Thnx, maar de spots waren echt rond...was trouwens 2 á 3 jaar terug...met de 1e Tundra vloer...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we alleen DIODER ledverlichting. En volgens mij is deze niet in een vloer in te bouwen...
Nja dan is het garantietechnisch gezien dus niet mogelijk...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...
DIODER is er in strips en spots...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx, maar de spots waren echt rond...was trouwens 2 á 3 jaar terug...met de 1e Tundra vloer...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116541quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
DIODER is er in strips en spots...
thnx, maar er staat nergens vermeld wat de hoogte is en of er overheen gelopen kan worden...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef loecje het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116541
IKEA heeft, voor zover ik weet, nooit specifieke verlichting verkocht wat ingebouwd kon worden in je vloer...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
thnx, maar er staat nergens vermeld wat de hoogte is en of er overheen gelopen kan worden...
http://www.leds-buy.nl/vloerspot9leds-p-1511.html
zoiets was het...
wij hebben/ hadden veul lack spul, heb ergens nog wel schroeven denk/ hoop ik...hoeveel heb je er nodig en maakt de kleur wat uit?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag heb ik een Lack gekocht via marktplaats, maar zojuist kom ik tot de ontdekking dat de bijgeleverde schroefjes niet de juiste zijn! Morgen dus naar de ijzerwarenhandel voor goeie schroeven, maar kan iemand mij hier misschien vertellen welke lengte/dikte ik het beste kan nemen? Anders moet ik op de gok iets meenemen wat ik ter plekke moet vergelijken met de schroeven die ik nu heb en die dus te klein/dun zijn.
Kun je dan niet beter eerst even naar IKEA rijden en daar vragen of je wat schroeven los kunt kopen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
Even globaal snel geteld 12 stuks (4x voor de poten, 4x bovenste plank, 4x onderste plank) maar als ik ongeveer weet hoe groot/lang haal ik hier gewone schroeven bij de ijzerhandel. Heb nu die Lack in mijn woonkamer op de grond liggen. Heb een half uur lopen kloojoo-en met al die duveltjes er in te krijgen en ben eigenlijk blij dat ie zover in elkaar zit! Wil hem morgenochtend het liefst vastgeschroefd en al overeind hijsen
toch wens ik je heel veel succes bij de ijzerwinkel, ikea opent de handleiding, schroefjes hebben nummers, medewerker klantenservice zoekt de nummers en je hebt de juiste schroevenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
Als het ff kan vermijd ik de Ikea zelf!! (Ik wordt altijd vreselijk claustrofobisch in die winkel...loop er niet echt graag..
) en de ijzerhandel zit hier 300 meter vandaan... en de Ikea niet
Je hoeft alleen maar bij de uitgang naar binnen en naar de klantenservice te lopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
Als het ff kan vermijd ik de Ikea zelf!! (Ik wordt altijd vreselijk claustrofobisch in die winkel...loop er niet echt graag..
) en de ijzerhandel zit hier 300 meter vandaan... en de Ikea niet
en datquote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar bij de uitgang naar binnen en naar de klantenservice te lopen.
Maar jouw keuze... je weet dan wel zeker dat je de juiste schroeven hebt. Zowel qua lengte als dikte...
overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Ireth het volgende:
Het zou vast de beste schroeven opleveren, maar die kast ligt NU in mijn kamer en aangezien we morgen een verjaardag moeten vieren hiero en ik morgen ab-so-luut geen tijd heb om naar de Ikea te gaan (OV, ben er een half dagdeel aan kwijt om er te komen) wil ik het toch eerst met vervangende schroeven proberen. Wordt dat echt niks dan haal ik hem wel weer uit elkaar en ga ik dinsdag wel op wereldreis naar de Ikea
Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag benquote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vakmaar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag
ik sta gewoon bij de klantenservice hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag ben
Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:33 schreef Goover het volgende:
NEEE, wat is dit? Zijn de schijfdeuren van PAX alleen nog maar in 2m en 3m te krijgen?! Wij hebben net voor het nieuwe jaar een complete kast samengesteld voor 2,5m!
Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...
Haha grappigquote:
Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussen
Bij mij werkt t wel, Je krijgt per adapter ook een soort verdeelkastje, voor elk stripje 1 kabel, dus dan zou ik officieel in mijn geval 8 kabels hebben in mn hoekprofiel, Dat wilde ik niet, dus heb alles op 1 kabel aangesloten en na ruim een jaar werkt t nog altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben?Dan gaan we dat ook proberen, dankje!
Pfff, chatten met een medewerker op de website heeft ook niet echt veel zin zeg!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?
Er zijn 2 opties:quote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Even een vraagje: in de ikea showroom in delft is bij sommige keukens achter het kookgedeelte een glazen spatscherm geplaatst (ipv bijvoorbeeld tegels tegen de muur). Zijn deze glasplaten ook bij ikea te koop en zo ja hoe heten ze (kan ze op de site nergens vinden).
Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Goover het volgende:
P
[..]
PAX ÅNSTAD Gaat er dus uit
PAX TONNES Blijft er dus in...
Waarom er in de planner geen 250cm meer gebruik kan worden weet ik nog niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |