abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90771654
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Ireth het volgende:
Het zou vast de beste schroeven opleveren, maar die kast ligt NU in mijn kamer en aangezien we morgen een verjaardag moeten vieren hiero en ik morgen ab-so-luut geen tijd heb om naar de Ikea te gaan (OV, ben er een half dagdeel aan kwijt om er te komen) wil ik het toch eerst met vervangende schroeven proberen. Wordt dat echt niks dan haal ik hem wel weer uit elkaar en ga ik dinsdag wel op wereldreis naar de Ikea ;)
overdrijven is ook een vak :P maar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag :+
  zondag 2 januari 2011 @ 23:13:15 #227
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90771815
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak :P maar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag :+
Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag ben :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90772460
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag ben :P
ik sta gewoon bij de klantenservice hoor ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 23:28:12 #229
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90772593
Ah eng! Nou durf ik helemaal niet meer om Lack schroefjes te vragen! Je weet dan precies dat ik het ben :P
pi_90781408
NEEE, wat is dit? Zijn de schijfdeuren van PAX alleen nog maar in 2m en 3m te krijgen?! Wij hebben net voor het nieuwe jaar een complete kast samengesteld voor 2,5m!
pi_90781444
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:33 schreef Goover het volgende:
NEEE, wat is dit? Zijn de schijfdeuren van PAX alleen nog maar in 2m en 3m te krijgen?! Wij hebben net voor het nieuwe jaar een complete kast samengesteld voor 2,5m!
Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?
  maandag 3 januari 2011 @ 10:50:09 #232
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_90783723

:{
pi_90784636
leuke aanbiedingen :P
pi_90784973
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...
Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_90786114
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:50 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
:{
Haha grappig :D Op de pagina van welke winkel staat dit? Ah Groningen :)
Echte 'oude' prijzen: FRAMTID MWC6 549.- / NUTID OV9 649.- / NUTID HIN4T 599.- / RENLIG DW60 499.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90787326
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussen
Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben? :) Dan gaan we dat ook proberen, dankje! :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_90787724
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben? :) Dan gaan we dat ook proberen, dankje! :)
Bij mij werkt t wel, Je krijgt per adapter ook een soort verdeelkastje, voor elk stripje 1 kabel, dus dan zou ik officieel in mijn geval 8 kabels hebben in mn hoekprofiel, Dat wilde ik niet, dus heb alles op 1 kabel aangesloten en na ruim een jaar werkt t nog altijd :) en staat dagelijks aan en veranderd continu van kleur.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_90788606
P
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:38 schreef Goover het volgende:

[..]

Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?
Pfff, chatten met een medewerker op de website heeft ook niet echt veel zin zeg!

Goedemorgen
Ik heb een vraag over de schuifdeuren van de PAX kledingkast
-goede morgen, waar kan ik u mee hekpen?
-om welke gaat het?
Ik zie in de PAX planner dat de deuren van 250cm breed niet meer beschikbaar zijn
En de voorraden in de winkels zijn op..
Gaat deze maat uit het assortiment?
-Welke schuifdeuren zijn het? kunt u een naa aangeven?
PAX ÅNSTAD of de Tonnes (de laatste weet ik niet zeker of de naam klopt)
-Ga dit voor u nakijken, moment graag
Ja, de Tonnes klopt idd
Ik kan de 250cm brede versie wel nog vinden in de online catalogus maar in de PAX planner kan je ze niet meer gebruiken.
-de Pax Anstad gaat er inderdaad uit per 4-2011, de PAX Tonnes zit nog in het assortiment
-Zie net dat de Anstad er ook uitgaat per 4-2011
Bedoelt u de Tonnes?
-Sorry, bedoel inderdaad de Tonnes/ De Anstad bijft zo te zien.
Ik ben nu een beetje in de war...
-Ik kan via de chat helaas niet meekijken naar de PAX planner, u kunt eventueel ons 0900 235 45 32 bellen, een collega aan de lijn kan dan met u meekijken
Dus de Tonnes 250cm zal per 4-2011 verdwijnen en de Anstad 250cm zal wel blijven?
-precies
Maar de Anstad lijkt op geen enkele vestiging in voorraad te zijn en er zijn geen levertijden bekend...
-welke vestiging is het dichtst bij u in de buurt, dan kan ik nakijken wat de reden is
Delft is het dichtst bij, maar Haarlem zou ook een goede optie zijn. Amsterdam in het uiterste geval.
-Geen goed begin van nw. jaar. sorry de Tonnes blijft, is in haarlem op vooraad zowel de 250x236 als de 150x236, Delft en Amsterdam ook
De Tonnes lijkt inderdaad wel beschikbaar te zijn. Daarom verwarde u mij ook met het bericht dat deze juist zou blijven en de Anstad niet..
Maar u kunt nu met zekerheid zeggen dat de Tonnes blijft maar de Anstad zal verdwijnen?
-Ja, nu klopt het wel.
Ok, de Anstad zal in Delft dus ook niet meer geleverd worden?
-de 150 breed wel de 250 niet
Ok, deze witte deuren (Anstad), worden die nog vervangen voor een ander vergelijkbaar type? Of zijn dan alleen de deuren met de aluminium rand beschikbaar?
-moment ga ik nakijken
-Is geen info van bekend, de reden waarom het eruit gaat wordt ook niet gonoemd
Ok, dan nog mijn laatste vraag. Wat is de rede van het grote prijsverschil tussen met de Pax Lyndgal en de twee eerder genoemde schuifdeuren?
-daar kan ik geen antw. opgeven, omdat we dat gewoon niet wweten, wellicht dat de collega's in de winkel dit weten, wilt u het weten dabn kunt mu ons beter na 10.00 uur bellen, dan zijn de winkels geopend en kunnen we eventueel voor u bellen
Prima, ik zal voor die vraag en de vraag over de Pax planner nog bellen. Bedankt voor uw antwoorden.
-graag gedaan, nog een fijkne dag

PAX ÅNSTAD Gaat er dus uit
PAX TONNES Blijft er dus in...

Waarom er in de planner geen 250cm meer gebruik kan worden weet ik nog niet..
pi_90789037
Even een vraagje: in de ikea showroom in delft is bij sommige keukens achter het kookgedeelte een glazen spatscherm geplaatst (ipv bijvoorbeeld tegels tegen de muur). Zijn deze glasplaten ook bij ikea te koop en zo ja hoe heten ze (kan ze op de site nergens vinden).
pi_90789419
De Anoboda gaat toch niet in de Plundra he? Heb er net 5 gekocht.
pi_90790448
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Even een vraagje: in de ikea showroom in delft is bij sommige keukens achter het kookgedeelte een glazen spatscherm geplaatst (ipv bijvoorbeeld tegels tegen de muur). Zijn deze glasplaten ook bij ikea te koop en zo ja hoe heten ze (kan ze op de site nergens vinden).
Er zijn 2 opties:
- IMPERATIV tegels; uit m'n hoofd zijn die 50x60cm en moeten in de IMPERATIV rail vast gezet worden. Tegels 16.- stuk, rail 8.- geloof ik.
- PERSONLIG muurtegel; deze worden op maat gemaakt en worden met schroeven vast gezet aan de wand. De kosten zijn per m2 220.-. Minimale maat 30x20cm volgens mij, levertijd ongeveer 4 weken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90790921
Ik heb een vraag over de pax kasten. Is het ook mogelijk om die als een kastenwand te hebben? Dus dat ze van plafond tot de vloer en van links naar rechts in mijn slaapkamer komen? Met andere woorden kan ik elke gewenste afmeting samenstellen??
pi_90791229
Niet ongelimiteerd, maar met een beetje eigen handigheid kan er een heleboel. Beste is denk ik om even in de winkel te kijken.

Ook komen en zijn er verschillende wijzigingen in het PAX systeem die niet op de website maar wel in de winkel staan heb ik mij net laten vertellen....
pi_90796644
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Goover het volgende:
P

[..]

PAX ÅNSTAD Gaat er dus uit
PAX TONNES Blijft er dus in...

Waarom er in de planner geen 250cm meer gebruik kan worden weet ik nog niet..
Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)
  maandag 3 januari 2011 @ 19:26:49 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_90806059
Ik heb meegedaan aan die PAX actie, maar heb nog niet gehoord wanneer ik mijn kaart kan opladen. Hoe zit dat? Krijg ik daar een brief voor thuisofzo>
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90807444
Dit wordt een gok, maar misschien is er wel iemand die in de desbetrefende vestiging werkt en het antwoord kan geven:

In filiaal Haarlem heb ik vorige week bij een keuken een getegelde achterwand gezien. Het betreft hier MOSA tegels en lijken enigszins op de welbekende metro tegeltjes, alleen dan NIET met van die afgeschuinde kanten. Er stond verder alleen een bordje met MOSA erop en niet welk type en eigenlijk ben ik in de drukte vergeten iemand te vragen of hij/zij kon nagaan welke MOSA tegels dit precies zijn.

Dus mijn vraag: weet iemand wélke MOSA tegels dit zijn ?
pi_90817926
Ik had een vraagje over de BESTÅ-planner. Waarom kan ik in de planner geen deurtjes (zoals BESTÅ VARA
Deur)
voor een losse BESTÅ
Open kastje/ bovendeel
zetten? Dat hoort toch gewoon te kunnen? Ik zie ze in deze combinatie bijvoorbeeld gewoon zitten.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:02:09 #248
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90818068
Nog even update geven, ik had de verkoper gemaild dat ik er erg rare schroefjes bij had. Het toeval wil dat zij met exact hetzelfde probleem zat! Een boekenkast waar schroefjes bij zaten die óók niet pasten! Ze had mij dus het verkeerde zakje schroeven meegegeven :D Vanavond hebben we de boel omgeruild :)
pi_90828734
Vraagje over IKEA business.
Ik heb begrepen van iemand die zo'n businesskaart heeft, dat je bij wijze van gewoon naar het filiaal kunt gaan, je spullen op een kar laadt, die vervolgens bij transport afgeeft en dat je dan binnen 48 uur die spullen op locatie geleverd kunt krijgen?
Is dat standaard? Doet filiaal Eindhoven daar ook aan mee?

Ik moet eigenlijk maandag a.s. een kantoor ingericht hebben en ik heb een vervoersprobleem :@
pi_90829230
Goed, Ikea gebeld, blijkt dat dat altijd kan als je dichtbij het filiaal bezorgd moet hebben. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')