P
quote:
Op maandag 3 januari 2011 08:38 schreef Goover het volgende:[..]
Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?
Pfff, chatten met een medewerker op de website heeft ook niet echt veel zin zeg!
Goedemorgen
Ik heb een vraag over de schuifdeuren van de PAX kledingkast
-goede morgen, waar kan ik u mee hekpen?-om welke gaat het?Ik zie in de PAX planner dat de deuren van 250cm breed niet meer beschikbaar zijn
En de voorraden in de winkels zijn op..
Gaat deze maat uit het assortiment?
-Welke schuifdeuren zijn het? kunt u een naa aangeven?PAX ÅNSTAD of de Tonnes (de laatste weet ik niet zeker of de naam klopt)
-Ga dit voor u nakijken, moment graagJa, de Tonnes klopt idd
Ik kan de 250cm brede versie wel nog vinden in de online catalogus maar in de PAX planner kan je ze niet meer gebruiken.
-de Pax Anstad gaat er inderdaad uit per 4-2011, de PAX Tonnes zit nog in het assortiment-Zie net dat de Anstad er ook uitgaat per 4-2011
Bedoelt u de Tonnes?
-Sorry, bedoel inderdaad de Tonnes/ De Anstad bijft zo te zien.
Ik ben nu een beetje in de war...
-Ik kan via de chat helaas niet meekijken naar de PAX planner, u kunt eventueel ons 0900 235 45 32 bellen, een collega aan de lijn kan dan met u meekijkenDus de Tonnes 250cm zal per 4-2011 verdwijnen en de Anstad 250cm zal wel blijven?
-preciesMaar de Anstad lijkt op geen enkele vestiging in voorraad te zijn en er zijn geen levertijden bekend...
-welke vestiging is het dichtst bij u in de buurt, dan kan ik nakijken wat de reden is
Delft is het dichtst bij, maar Haarlem zou ook een goede optie zijn. Amsterdam in het uiterste geval.
-Geen goed begin van nw. jaar. sorry de Tonnes blijft, is in haarlem op vooraad zowel de 250x236 als de 150x236, Delft en Amsterdam ookDe Tonnes lijkt inderdaad wel beschikbaar te zijn. Daarom verwarde u mij ook met het bericht dat deze juist zou blijven en de Anstad niet..
Maar u kunt nu met zekerheid zeggen dat de Tonnes blijft maar de Anstad zal verdwijnen?
-Ja, nu klopt het wel.Ok, de Anstad zal in Delft dus ook niet meer geleverd worden?
-de 150 breed wel de 250 nietOk, deze witte deuren (Anstad), worden die nog vervangen voor een ander vergelijkbaar type? Of zijn dan alleen de deuren met de aluminium rand beschikbaar?
-moment ga ik nakijken-Is geen info van bekend, de reden waarom het eruit gaat wordt ook niet gonoemd
Ok, dan nog mijn laatste vraag. Wat is de rede van het grote prijsverschil tussen met de Pax Lyndgal en de twee eerder genoemde schuifdeuren?
-daar kan ik geen antw. opgeven, omdat we dat gewoon niet wweten, wellicht dat de collega's in de winkel dit weten, wilt u het weten dabn kunt mu ons beter na 10.00 uur bellen, dan zijn de winkels geopend en kunnen we eventueel voor u bellenPrima, ik zal voor die vraag en de vraag over de Pax planner nog bellen. Bedankt voor uw antwoorden.
-graag gedaan, nog een fijkne dagPAX ÅNSTAD Gaat er dus uit
PAX TONNES Blijft er dus in...
Waarom er in de planner geen 250cm meer gebruik kan worden weet ik nog niet..