abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89416519
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:54 schreef flipsen het volgende:

[..]

Het is maar goed dat het Hoedjeman is, en niet hoedjevrouw _O-
HAHAHAHAHAHA _O-
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_89416619
Wel zo handig om eerst even een simpele afspraak te maken over de grootte van de inhoud van de doos, dat scheelt ook een hoop denkwerk. Gaan we uit van hetzelfde bedrag wat we uitgeven aan de producten, of hetzelfde gewicht aan inhoud, hoeveel ? Ik las iets over 10 kilo doos maar dat lijkt me absurd, een kerstpakket van 10 kilo, lol... is dat de nieuwe norm in Nederland ? Niet te huffen... Een 3 kilo doosje daar kan al een hoop in als je creatief bent, maar voor de mensen in Europa is het handig om de post tarieven te checken en in te calculeren, want goedkoop is het niet. Ik zou zeggen stuur bijv. geen blik en pot groenten naar Thailand want je betaald je blauw aan porto. Een fles drank is ook zwaar en kan breken, tenzij je die plastic flesjes van Schiphol neemt die zijn geniaal. Dus misschien tijd voor een korte breinstorm om op elkaar af te stemmen. Overall, ik denk het gaat vooral om het gebaar en de originaliteit gaat meer dan dat we elkaar van overlevings pakketten gaan voorzien om de winter te overleven. Dus kan iemand even een bedrag of gewicht bepalen wat we aanhouden, misschien de TS ?

TNT tarieven binnen en buiten Europa
pi_89416641
Thailand producten (nep merkartikelen) http://asiatrends.nl/importexport/index.html

Verdere suggesties: handgemaakte producten van hout, katoen, zijde, papier, leuke houten spelletjes en puzzels in allerlei moeilijkheids graden, mooie tafel sets bestaande placemats, eetstokjes, messenleggers, servetten, houten/cokosnoten keukengereedschap, geestenhuisjes, wierook sets, massage attributen, huidverzorgings producten, medicinale chinese kruiden, stoppen met roken kruiden, kristallen, zijden tafellopers met placemats, kleurige hilltribe katoenproducten, sets met keuken kruiden en verse hete pepers, hete pepersauzen, lokale rum, handgestookte whisky, allerlei superhete chips, exotische rookwaar,-edit, weg.- t-shirts met jouw bedrijfs logo in hand-zeefdruk...

-edit- Het aanbieden van illegale waar is niet toegstaan op fok!, zelfs niet om te ruilen. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door liesje1979 op 02-12-2010 04:16:11 ]
pi_89416690
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Stefan het volgende:
Hoedjeman, wat vind jij leuk om zoal te krijgen in je doos?
Wat hoedjeman leuk vindt: alles wat eindigt op 'worst', stukje oude kaas, konijnekaas, nagelkaas, chips en zoutjes, TUC, drop, winegums, Honig, Maggi mix/saus/jus, gehakt/shoarma kruiden, knoflooksaus, bakproducten bijv. pannekoek/poffertjesmix, poffertjespan, tijdschrift, bordspel, holland kalender, klompen haha, Beerenburg jummy, ijs, sneeuw en frisse lucht en vooral dat laatste !

:D
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 december 2010 @ 08:58:11 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89417990
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 03:46 schreef Hoedjeman het volgende:
Wel zo handig om eerst even een simpele afspraak te maken over de grootte van de inhoud van de doos, dat scheelt ook een hoop denkwerk. Gaan we uit van hetzelfde bedrag wat we uitgeven aan de producten, of hetzelfde gewicht aan inhoud, hoeveel ? Ik las iets over 10 kilo doos maar dat lijkt me absurd, een kerstpakket van 10 kilo, lol... is dat de nieuwe norm in Nederland ? Niet te huffen... Een 3 kilo doosje daar kan al een hoop in als je creatief bent, maar voor de mensen in Europa is het handig om de post tarieven te checken en in te calculeren, want goedkoop is het niet. Ik zou zeggen stuur bijv. geen blik en pot groenten naar Thailand want je betaald je blauw aan porto. Een fles drank is ook zwaar en kan breken, tenzij je die plastic flesjes van Schiphol neemt die zijn geniaal. Dus misschien tijd voor een korte breinstorm om op elkaar af te stemmen. Overall, ik denk het gaat vooral om het gebaar en de originaliteit gaat meer dan dat we elkaar van overlevings pakketten gaan voorzien om de winter te overleven. Dus kan iemand even een bedrag of gewicht bepalen wat we aanhouden, misschien de TS ?

TNT tarieven binnen en buiten Europa
Ik denk dat je dat steeds per ruil moet afspreken ;) Ik riep tien kilo omdat het pakket dat ik ga samenstellen van een iets ander kaliber is ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 2 december 2010 @ 09:01:07 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89418062
Afspreken hoeveel je in de doos doet. Dus bv voor 30 euro in een doos. Vanuit NL max 5 kilo. Nu snap ik dat 30 euro in Thailand wellicht gelijkstaat aan 60 euro goederen, dus dan kun je misschien wat luxere dingen erin doen die hier duur zijn. En dingen als een leuk nep nikeshirt ofzo.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89419474
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:01 schreef Stefan het volgende:
Afspreken hoeveel je in de doos doet. Dus bv voor 30 euro in een doos. Vanuit NL max 5 kilo. Nu snap ik dat 30 euro in Thailand wellicht gelijkstaat aan 60 euro goederen, dus dan kun je misschien wat luxere dingen erin doen die hier duur zijn. En dingen als een leuk nep nikeshirt ofzo.
Een hoop dingen zijn tegenwoordig in Nederland goedkoper dan in Thailand, het is hier allemaal niet meer zo goedkoop als het eens was. Alleen het verzenden dat scheelt wat, maar ik zal van het weekend eens op strooptocht gaan en zien wat leuk is ! Ik begrijp dat ik nu 1 uitwisseling afspraak heb, als ik me niet vergis. Doe het per PM alstublieft en niet via deze pagina, das te verwarrend.

Groet, H'man
pi_89419548
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:43 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als je nog mensen uit andere landen weet, die mij een pakketje willen sturen kan ik die "persoon" wel een Iers pakketje sturen :)
zullen we een drieluik ruil doen dan? Geef ik NL pakket aan jou, gaat het Ierse naar sitting_elfing's persoon en de UK naar mij?

Vroeger ging ik altijd elke kerst naar London om daar vet in te slaan... speciale thee (London & Barrett, Twinnings e.d.), lekkere scones en bakspul om zelf te maken, candy canes enzo..

Uit Ierland hou ik alleen van Whisky ;) Glenfiddich!
  donderdag 2 december 2010 @ 10:34:30 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89420487
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:54 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Een hoop dingen zijn tegenwoordig in Nederland goedkoper dan in Thailand, het is hier allemaal niet meer zo goedkoop als het eens was. Alleen het verzenden dat scheelt wat, maar ik zal van het weekend eens op strooptocht gaan en zien wat leuk is ! Ik begrijp dat ik nu 1 uitwisseling afspraak heb, als ik me niet vergis. Doe het per PM alstublieft en niet via deze pagina, das te verwarrend.

Groet, H'man
Yep, wij hebben een wisseldeal, zal de rest per pm doen,
pi_89556209
Check PM! sjeen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 5 december 2010 @ 18:00:39 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89556913
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:

[..]

Yep, wij hebben een wisseldeal, zal de rest per pm doen,
Voor de duidelijkheid, dat loopt dus via Mirjam :)
pi_89557583
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:00 schreef Stefan het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, dat loopt dus via Mirjam :)
ik kreeg al zo'n vermoeden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')