Yep, dat is qua verzendtijd wel te doen, gemiddeld 4 dagen. Ik denk alleen, dat het geen zin heeft als iemand buiten Europa woont, dan praat je over verzendtijden van weken.quote:
Okay, ik ben er wel voor in. PM me trouwens even zodat we elkaars gegevens kunnen uitwisselen, mocht je het willen doen en maak dan ook je interesses/voorkeuren kenbaar. Dingen, die je absoluut niet wilt etc..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Stefan het volgende:
Een pakket tot 5 kg versturen kost 20 euro. Er moet wel minstens voor 30 euro wat in ofzo, anders is het zonde.
Ik ga even vanmiddag overleggen hier, oke?
Ik neem aan, dat je in Nederland woont? Hopelijk melden zich voldoende FOKkers-in-den-vreemdequote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat je in Nederland woont? Hopelijk melden zich voldoende FOKkers-in-den-vreemde
Er zijn weinig beperkingen, behalve natuurlijk niet-voorverpakt versproducten zijn verboden, en als je gewoon via de post stuurt dan gaat het eigenlijk altijd goed, ze schijnen meer te controleren op UPS en FedUp zendingen. Gewoon een beetje slim zijn en niet al te hoge bedragen op het douane formuliertje zetten. Ik heb net twee cappuccino apparaten vanuit Nederland op laten sturen, geen enkel probleem. Maar officieel was het import-belastbaar.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef Stefan het volgende:
Cool
We hebben dus al
Nederland
Ierland
Thailand
Mag je van en naar Thailand eigenlijk alles versturen?
Wat het versturen betreft, zou ik verse / bederfbare waren achterwege laten. Een rookworst kan wel, maar een haring heeft geen zin (en mag ook niet verzonden worden)quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef Stefan het volgende:
Cool
We hebben dus al
Nederland
Ierland
Thailand
Mag je van en naar Thailand eigenlijk alles versturen?
nepmerkkleding enzo, maar kan dat wel?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:06 schreef Hoedjeman het volgende:
Wat vinden jullie in Nederland leuk om uit Thailand te ontvangen ?
Da's een kwestie van goed inpakken met bubbeltjesplastic, maar ik geef er niet de voorkeur aan vanwege het gewicht.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Stefan het volgende:
Ja, dat snap ik![]()
Ook liefst geen potjes zure haring ofzo of knakworsten. Als dat stukgaat.
Mits min of meer per stuk verpakt en verzonden normaal gesproken geen enkel probleem.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
nepmerkkleding enzo, maar kan dat wel?
uitwisseling met uitsluitend streekgebonden producten is natuurlijk ook leukquote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldIk woon in Limburg
Ierland is niet echt een culinair hoogstandje hoor en wat het wel is valt niet te versturen (lamsvlees bv)quote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef Stefan het volgende:
Ik heb geen idee wat leuk en lekker is uit Thailand. Ik ben niet van de sierraden dus Rolexen enzo zijn niet aan mij besteed. Mijn vriendin is dol op speciale dingen qua eten enzo dus dan ben je in Ierland denk ik beter uit.
Gaat meer om leuke lekkere dingen. Maar ik las dat Sjeen ook Ierse dingen wil dus dat komt wel goed, ik laat t straks even weten of we voor Ierland, Thailand of een ander land gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ierland is niet echt een culinair hoogstandje hoor en wat het wel is valt niet te versturen (lamsvlees bv)
Andere Ierse dingen weet ik voldoende. Voor levensmiddelen, kan een bezoekje aan de supermarkt wel ideeen opleveren. Maar het is misschien wel goed om te kijken waar elkaars interesses zitten en of dat land voldoende te bieden heeft wat aansluit op de ontvanger.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gaat meer om leuke lekkere dingen. Maar ik las dat Sjeen ook Ierse dingen wil dus dat komt wel goed, ik laat t straks even weten of we voor Ierland, Thailand of een ander land gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |