friemelquote:
Tsja, ouderdom gaat gepaard met klachtenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
gezond? ik weet niet hoor maar mijn rug vind van niet![]()
tevens doen mijn longen puin en is mijn spatische darm ook niet heel blij met kou
Marijkequote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is zeker fris vandaagIk heb ijsbloemen op m'n slaapkamer raam, mooi
En goedemorgen allemaal
Symquote:
Goedemorgen lieffie!quote:
MPGquote:
marijkequote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen allemaal
Wel goed hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieffie!![]()
Hoe is het mop?
Ja best welquote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sym![]()
Beetje geslapen vannacht?
Morgen meneerquote:
Ja, ga ik zeker doenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed hoor.
Vanmiddag ff stemmen
Dat zijn de betere ochtendenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Heb stiekem even een beetje uitgeslapen vanochtend
ik ga wel emigreren naar de bahama'squote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, ouderdom gaat gepaard met klachten
Maar dan ga je misschien eerder dood van de enorme warmte daarquote:Op woensdag 1 december 2010 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga wel emigreren naar de bahama's
donequote:Op woensdag 1 december 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
En wie de kou niet kan bekoren
Die laat vast nog zijn stem wel horen
En helpt daarmee Marijke of pgrferrari
Aan de moderne versie van Monopoly
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
ik kan heel goed tegen warmtequote:Op woensdag 1 december 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan ga je misschien eerder dood van de enorme warmte daarIk zou het niet doen
Het kan niet zo vaak, maar af en toe.....quote:Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere ochtenden
hihi, je zei komquote:Op woensdag 1 december 2010 10:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kan niet zo vaak, maar af en toe.....
Als ik tot 6 uur doorwerk klagen ze ook niet, dus mogen ze ook niet klagen als ik eens een keer een uurtje later kom
Marijkjequote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen allemaal
met deze kou moet ik hem drie keer roepen als ik moet plassen...quote:
Preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kan niet zo vaak, maar af en toe.....
Als ik tot 6 uur doorwerk klagen ze ook niet, dus mogen ze ook niet klagen als ik eens een keer een uurtje later kom
Wokjequote:
ik ging gisteren pissen, haal hem eruit, pats vriest ie vast aan de pot, ja ik stond jaquote:Op woensdag 1 december 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met deze kou moet ik hem drie keer roepen als ik moet plassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |