Nee niks. Geduld is schone zaak. Ik was binnen de 5 minutenquote:
Ik ben ongeduldig, medicijnen werken nog nietquote:Op woensdag 1 december 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks. Geduld is schone zaak. Ik was binnen de 5 minuten
Hier, een nieuwe:quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:03 schreef Michhas het volgende:
Dan ben ik loesoe in de sky met diamonds om mjin nek bitch, diamonds om mijn nek, looesooeeee in sky
Ez gaat morgen alquote:
Morgen manquote:
Dat is muziek die ik niet een hele avond aankanquote:
quote:
Ja héquote:
Papa Roach daarvoorquote:Op woensdag 1 december 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is muziek die ik niet een hele avond aankan
Dat ben ik vandaag ook. De eerste hing alweer geïrriteerd op, omdat hij toch geen gelijk hadquote:Op woensdag 1 december 2010 09:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar irritante mensen aan de lijn vandaag
Sommige mensen zijn echt te wakker zo vroeg in de morgen
Dat is welquote:
Goed bezig jijquote:Op woensdag 1 december 2010 09:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mogguh.![]()
Andere dubbele topic is dicht.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hé![]()
Jij natuurlijk ook. Goedemorgen
Echt irritant man, van die irritante huisvrouwen die keihard lopen te schreeuwen.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ben ik vandaag ook. De eerste hing alweer geïrriteerd op, omdat hij toch geen gelijk had
Ik ben wakker, vrolijk en vervelendquote:Op woensdag 1 december 2010 09:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar irritante mensen aan de lijn vandaag
Sommige mensen zijn echt te wakker zo vroeg in de morgen
Jeugdsentiment jongenquote:
Ik ben meisje hoorquote:
Bij mij een drs, meneer dacht het beter te wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt irritant man, van die irritante huisvrouwen die keihard lopen te schreeuwen.
Dominante assholes op de vroege mrgen, opdonderen
Pics via PM graag.quote:
Ik whatsapp je welquote:
Noem je dat nog steeds zo?quote:
OMG!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ken alleen last resort van papa roach
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ken alleen last resort van papa roach
Nah, niet per se hoor. Je ziet mij ook gewoon bij Defqon en zoquote:
Op FOK! ben ik 18 dus meisjequote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Noem je dat nog steeds zo?Ben je niet ondertussen vrouw?
Nee hoorquote:
Sowieso Infest, Lovehatetragedy en Getting Away with Murder. De CD's dan hè. Dan heb je het bekende werk in ieder geval gehoord.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat raad je me aan om nog te luisteren?
Lovehatetragedyquote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sowieso Infest, Lovehatetragedy en Getting Away with Murder. De CD's dan hè. Dan heb je het bekende werk in ieder geval gehoord.
quote:
uhh ik heb tot zondag en ben ook niet zo thuis in het reportoire van disturbedquote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sowieso Infest, Lovehatetragedy en Getting Away with Murder. De CD's dan hè. Dan heb je het bekende werk in ieder geval gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhh ik heb tot zondag en ben ook niet zo thuis in het reportoire van disturbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, Down With The Sickness, Stricken, Land Of Confusion, Ten Thousand Fists, Inside The Fire, Voices. Die spelen ze 9 van de 10 keer wel.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik luister eigenlijk van allesquote:Op woensdag 1 december 2010 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Thank godNiks mis met rock, maar ik voelde me al een beetje alleen hier
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Thank godNiks mis met rock, maar ik voelde me al een beetje alleen hier
Sinds mijn 13equote:Op woensdag 1 december 2010 09:23 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen,
Sinds wanneer zit men aan de drugs ?
Lucy in the Sky with Diamondsquote:Op woensdag 1 december 2010 09:23 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen,
Sinds wanneer zit men aan de drugs ?
Down with the sicknessquote:Op woensdag 1 december 2010 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ehm, Down With The Sickness, Stricken, Land Of Confusion, Ten Thousand Fists, Inside The Fire, Voices. Die spelen ze 9 van de 10 keer wel.
Dat is wel vroeg hoorquote:
Me tooquote:Op woensdag 1 december 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk van alles
Jij bent er morgen ook toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Down with the sickness
Land of confusion
omgquote:
Say Whutquote:
Mjah, roken is een bitch.quote:
Heel goed! Waar moeten we op letten om je te spotten?quote:
Ik heb het echt heel divers. Van Ramses Shaffy tot Three 6 Maffia. Van U2 tot Sepultura. Van DJ Lady Dana tot Santana.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Me toomaar mensen vinden de muziek die ik luister vaak maar raar
Big Beat
Entersorbine.quote:
Denk dat ik een zwarte polo aandoe, mn pet maar thuislaat enzoquote:Op woensdag 1 december 2010 09:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Heel goed! Waar moeten we op letten om je te spotten?
Weet je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nice. Hoe laat ben je binnen?quote:
Er zijn wel dingen waar ik echt niet van hou... Schreeuwrock, metal enzo, hardcore en hardstyle en alles wat er op lijkt, en van die verschrikkelijke housemuziekquote:Op woensdag 1 december 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel divers. Van Ramses Shaffy tot Three 6 Maffia. Van U2 tot Sepultura. Van DJ Lady Dana tot Santana.
Zwart t-shirt, (oude) spijkerbroek, kisten. Als daar een blonde kop met stekels daarboven zit, kan ik het best zijn. Zeker als er een blonde jongen naast loopt met haar tot in zijn nek.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk dat ik een zwarte polo aandoe, mn pet maar thuislaat enzo
we komen aan in een rode Seat Ibiza van mn vriendin (die rijd) en verder tja
Zelfs dat heb ikquote:Op woensdag 1 december 2010 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen waar ik echt niet van hou... Schreeuwrock, metal enzo, hardcore en hardstyle en alles wat er op lijkt, en van die verschrikkelijke housemuziek
Luister de laatste tijd veel klassiek
Geen tekst op je shirtquote:Op woensdag 1 december 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwart t-shirt, (oude) spijkerbroek, kisten. Als daar een blonde kop met stekels daarboven zit, kan ik het best zijn. Zeker als er een blonde jongen naast loopt met haar tot in zijn nek.
Ken je dat niet?quote:
Damn, ik pas om half 6 vanuit Haarlemquote:Op woensdag 1 december 2010 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
We vertrekken rond half 4 vanuit brabant
dus geen fuck idee
Jawel, ik weet alleen nog niet welke tekst.quote:
Die heb ik wel jaquote:
Je broertje neemt kleding mee voor je?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, ik weet alleen nog niet welke tekst.
Yo is goedquote:Op woensdag 1 december 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwart t-shirt, (oude) spijkerbroek, kisten. Als daar een blonde kop met stekels daarboven zit, kan ik het best zijn. Zeker als er een blonde jongen naast loopt met haar tot in zijn nek.
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
[..]
Damn, ik pas om half 6 vanuit Haarlem
Dus jij gaat zelfs noge en triootje hebben achterafquote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef NBT het volgende:
Ik weet niet wat ik aan doe maar ben te herkennen als klein meisje bij 2 lange jongens+/- 2meter
Nee die gasten worden in de wc opgesloten en dan gaat Ez los op haarquote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dus jij gaat zelfs noge en triootje hebben achteraf
Uhmmm, nee! Broertje van me vriend? No thnx!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dus jij gaat zelfs noge en triootje hebben achteraf
Hahaha, EZ en hun opsluiten! LOL echt niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die gasten worden in de wc opgesloten en dan gaat Ez los op haar
<------------ Ohw, ik zal wel zo'n hoofd trekken!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef NBT het volgende:
Ik weet niet wat ik aan doe maar ben te herkennen als klein meisje bij 2 lange jongens+/- 2meter
whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo niet, hoef je hem niet te leren kennenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Uhmmm, nee! Broertje van me vriend? No thnx!
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
<------------ Ohw, ik zal wel zo'n hoofd trekken!
En Ez neemt een random versierde chick mee dus alsnog triotjequote:Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bijlmer is dat toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:33 schreef NBT het volgende:
ik ga btw met de trein, naar welk station moet ik dan?Amsterdam Amstel ofzo?
Nee dat doen Ez zn broertje en lipjes voor hemquote:Op woensdag 1 december 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, EZ en hun opsluiten! LOL echt niet!
Geen flauw ideequote:Op woensdag 1 december 2010 09:33 schreef NBT het volgende:
en dat zal wel onder de arena zijn is geloofi k best duurquote:Op woensdag 1 december 2010 09:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen flauw idee
zit bij de arena ofzo geloof ik.
Weet iemand trouwens hoe het zit met parkeren ?
Evenementenkaartjequote:Op woensdag 1 december 2010 09:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen flauw idee
zit bij de arena ofzo geloof ik.
Weet iemand trouwens hoe het zit met parkeren ?
8 euro toch bij een evenement?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dat zal wel onder de arena zijn is geloofi k best duur
Nee, ik ga in een keer door vanuit mijn werk.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je broertje neemt kleding mee voor je?
1.90 hier, en mijn broertje iets kleiner.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef NBT het volgende:
Mja, voor Halestorm, maar dat kan me niet zoveel schelen. Zolang ik bij Papa Roach maar binnen benquote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee
en dan ben je toch te laat lijkt mij
Ik heb mijn broertje en lipjes die mij helpen. We trekken je helemaal uit elkaar!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, EZ en hun opsluiten! LOL echt niet!
Bijlmer ArenAquote:Op woensdag 1 december 2010 09:33 schreef NBT het volgende:
Papa roachquote:Op woensdag 1 december 2010 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik ga in een keer door vanuit mijn werk.
[..]
1.90 hier, en mijn broertje iets kleiner.
[..]
Mja, voor Halestorm, maar dat kan me niet zoveel schelen. Zolang ik bij Papa Roach maar binnen ben
[..]
Ik heb mijn broertje en lipjes die mij helpen. We trekken je helemaal uit elkaar!
[..]
Bijlmer ArenA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |