-6 tot -7,5 gezien.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:33 schreef female81 het volgende:
Het is -9 hier, op het moment (oostelijk Brabant).
Dat. Tering, en het is nog maar net winter!quote:
Denk 2 cm de man.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:34 schreef Crimyclown het volgende:
Ben benieuwd hoeveel cm er overblijft.
Hoe duur?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:57 schreef female81 het volgende:
Een paar weken geleden heb ik nog in een opwelling een set hele dikke handschoenen gekocht, inclusief thermo-laag. Ik had ze niet eens nodig, had nog handschoenen, hele dunne weliswaar. En het was nog best lekker weer.
Leuk om te zien hoe goed intuïtie soms kan werken.![]()
(En nu dank ik de Goden dat ik er niet speciaal voor het winkelcentrum in hoef.)
Ik weet het niet meer, maar ze waren van de Hema, en daar hoef je geen designer-prijzen van te verwachten.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:29 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hoe duur?
Ik heb nu handschoenen waar de naden al binnen 2 dagen los aan het gaan zijn en ik heb er nog steeds hele koude vingers in.
Oke thanks!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ze waren van de Hema, en daar hoef je geen designer-prijzen van te verwachten.
ditquote:Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef koekii het volgende:
Het valt opzich wel mee, maar het is de koude wind dat je er gek van word
Dat wel maar ik heb toch liever dat het zowel binnen als buiten 25 graden is.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef wise het volgende:
[..]
dit
Die kou is opzich wel lekker. Koud buiten en dan dat gevoel als je een warm huis binnenstapt
Toeval, of je moet geen verwarming hebben en het moet -6 bij jou binnen zijn, dan zou het nog kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:47 schreef female81 het volgende:
Meer mensen trouwens met wifi thuis, die sinds het koud is slechter lijkt te functioneren?
Ik luister veelal muziek via een internetradio, waarbij de signalen via wifi doorgestuurd worden. Sinds het winterweer heeft 'ie veel meer verbindingsproblemen. Of is dat toeval?
veelste warm, voor buiten danquote:Op woensdag 1 december 2010 09:52 schreef Appel10 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik heb toch liever dat het zowel binnen als buiten 25 graden is.
Doe mij maar 23 graden. Zonnetje erbij. In het voorjaar. T-shirt aan. En strak blauwe lucht.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:52 schreef Appel10 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik heb toch liever dat het zowel binnen als buiten 25 graden is.
mehquote:Op woensdag 1 december 2010 09:55 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Doe mij maar 23 graden. Zonnetje erbij. In het voorjaar. T-shirt aan. En strak blauwe lucht.
Het kan nog -14 hier worden. En met die wind er nog bij enso, zal de gevoelstemperatuur wel oplopen tot iets van -18 denkquote:Op woensdag 1 december 2010 09:04 schreef Queetnix het volgende:
-6 hier in Groningen, maar door een stormachtige oostenwind voelt het buiten aan als -15
Ik heb geen bereik op mijn telefoon, terwijl ik dat normaal zelfs drie kilometer onder zeeniveau nog heb (ik werk in de mijnenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:47 schreef female81 het volgende:
Meer mensen trouwens met wifi thuis, die sinds het koud is slechter lijkt te functioneren?
Ik luister veelal muziek via een internetradio, waarbij de signalen via wifi doorgestuurd worden. Sinds het winterweer heeft 'ie veel meer verbindingsproblemen. Of is dat toeval?
KPNquote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb geen bereik op mijn telefoon, terwijl ik dat normaal zelfs drie kilometer onder zeeniveau nog heb (ik werk in de mijnen)
Kan wel, maar het is niet fijn met die windquote:Op woensdag 1 december 2010 16:10 schreef JesseFiets het volgende:
Deze kou is echt niet normaal man, kan niet eens ff een sigaretje roken terwijl ik er zo een zin in heb
Verkracht worden door ET wanneer je wacht op de ANWB aan de achterkant van de maan, dat is pas koud.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef Anushaar het volgende:
sex met een sneeuwpop, Da's pas koud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |