Of op fietsafstand van mij maar dat verschil is verwaarloosbaar. Hoewel het wat onzinnig zou zijn om het eerst door jou te laten halen zodat jij ermee kan gaan fietsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedenk net dat ik er de 19e ook niet ben, dan ben ik in Hoogezand.
En nu? Heb ik dus een Fok!ker nodig die de 19e wel thuis is en waar het opgehaald kan worden. Graag wel op fietsafstand.
Ik ben al bezigquote:Op maandag 6 december 2010 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
Para wil jij vragen aan de persoon die naar Antwerpen wil rijden of hij contact met mij op wil nemen? De doos staat nog steeds bij Nectarientje en we zijn beiden de 19e niet thuis.
Ik laat je iets weten! Alvast bedanktquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef Gurb het volgende:
Mijn pakketje is gisteren op de post gegaan.
Super dat hij al goed is aangekomenquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef paraDOTbe het volgende:
Hierbij wil ik hetizmij al hartelijk bedanken! Heb je pakket vandaag goed ontvangen. Laat je nog weten hoe de kids het vonden om zo'n grote doos te ontvangen op hun naam.
Die van mij dus ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef Gurb het volgende:
Mijn pakketje is gisteren op de post gegaan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef paraDOTbe het volgende:
Ik heb vandaag een klein bordeaux kleurig pakje ontvangen... Van wie is dit?
Nee! Para vertelt me ook helemaal niets..quote:
Ik zal ff pm'enquote:Op donderdag 9 december 2010 17:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Para vertelt me ook helemaal niets..
Waar wil je overnachten?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan ik dan een nachtje overnachten in Antwerpen?
btw: heb je daar niet zoiets als de speelotheek? Soort van bieb waar je gratis spellen kan lenen voor een tijdje.
Ok! Fijn! Bedankt voor je geregel.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
Liesje, het verhaal is nog niet helemaal helder maar het gaat goedkomen! Maak je geen zorgen
Ik hoop dat de mannen contact met je opnemen om af te spreken.quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef nectarientje het volgende:
Bon, mijn Antwerpentripje gaat niet door dus ik ben de 19e wel thuis om eea af te geven. Probleem opgelost!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |