joehoequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben weer zonder kleerscheuren en botbreuken thuis.
Dat is inderdaad, maar om van te voren nu al te gaan zeggen dat ik niet ga.. Hier in en om Utrecht is het namelijk echt heel prima om te rijden, in het westen hoorde ik van mijn pa dat het wel erg was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:16 schreef brunette82 het volgende:
even off topic:
ik weet niet wie er zoal morgen op pad gaat. maar is het niet verstandiger om thuis te blijven?
ze hebben weer sneeuw voorspeld, voor vanavond en morgen.
quote:Op zondag 19 december 2010 10:12 schreef 19butterfly82 het volgende:
Van ons krijg je het spel Rovende Raven en nog een kleinigheidje
Ik schreef het van de week al in een pm naar je dat dit wel de verwachting was, maar dan is het toch altijd nog afwachten of er daadwerkelijk (zoveel) sneeuw valt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft het zo hard laten sneeuwen?!!?!??!
Ik vind het toch even iets te gek om nu zo veel te gaan rijden. Sorry schatjes en gespuis!
Verstandig.quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie heeft het zo hard laten sneeuwen?!!?!??!
Ik vind het toch even iets te gek om nu zo veel te gaan rijden. Sorry schatjes en gespuis!
Zit er al stof op?quote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef nectarientje het volgende:
Het staat me nog steeds niet in de weg hoor
En Snuit, heel verstandig! Het ziet er hier niet echt heel begaanbaar uit.
Ik heb er afgelopen weekend nog een plumeautje overheen gezwieptquote:
´quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef paraDOTbe het volgende:
kzal idd Snuit is een pm sturen of hij al een nieuwe datum geprikt heeft
Laks dekt de lading ook welquote:
Geeft niets, alleen de kerstkoekjes voor Brunette zijn nu een beetje gek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:11 schreef paraDOTbe het volgende:
Sorry mensjes, dat het iets langer duurt dan verwacht...
Oooohhhquote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geeft niets, alleen de kerstkoekjes voor Brunette zijn nu een beetje gek.
Er staan in Den haag 2 dozen, 1 voor Antwerpen en 1 voor omgeving Utrecht.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:32 schreef Puala het volgende:
Bedoel je antwerpen - utrecht of van een andere locatie naar een van deze steden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |