Ik weet nog dat een vriend van mij trots vertelde dat de Bunnikside én de Cityside allemaal zaten te zingen, en ik weet nog goed dat er vorig jaar minder supporters kwamen vanwege slechte resultatenquote:Op zondag 5 december 2010 13:15 schreef Paul het volgende:
Vak: Bunnikside, is wel een gezellig vak daaro
quote:Op zondag 5 december 2010 16:48 schreef Paul het volgende:
Wat een trolls zijn jullie, ik ga er lekker niet op in
een echte utrechter dus , als er ze niks te vertelle hebbe zijn ze weg.quote:Op zondag 5 december 2010 16:48 schreef Paul het volgende:
Wat een trolls zijn jullie, ik ga er lekker niet op in
In de meeste Engelse stadions kun je ook zo het veld op maar er staat een hele zware straf op, ik geloof stadionverbod + enorme boete.quote:Op zondag 5 december 2010 19:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Euroborg is wel mooi, je kunt bij wijze van spreken zo op het veld stappen. Vraag me af hoe dat zit met veiligheidsmaatregelen trouwens...
bij ons is er respect voor het voetbal ( op die ene na tegen ajax )quote:Op zondag 5 december 2010 19:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Euroborg is wel mooi, je kunt bij wijze van spreken zo op het veld stappen. Vraag me af hoe dat zit met veiligheidsmaatregelen trouwens...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |