Oe, dat doet minstens zo pijn!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
au! Hier ook een soort van au, net naar de kapper geweest en ze heeft t veels te kort geknipt
ik heb nu dus echt heel erg kort haarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe, dat doet minstens zo pijn!
Heb ik ook ooit gehad, ik kon wel janken.... (haar vertaling van 'tot op de schouder' was toch iets heel anders dan dat ik in gedachten had.....)
Klinkt niet best.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Stug doorroken na een verstandkies laten trekken leverde meerdaagse ontstekingen op waar zelfs sterke drank niet meer tegen hielp.
Kom, we gaan samen stoppen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt niet best.Maar ik spoel mijn mond netjes en rook ook minder. En ik gebruik zelfs geen pijnstillers meer, die bewaar is voor toekomstige
katers. Volgens mij gaat het wel goed.
Nee, daarvoor geniet ik voorlopig nog teveel van mijn sigaretje.quote:
Meen je dat echt of maak je dat jezelf wijs?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, daarvoor geniet ik voorlopig nog teveel van mijn sigaretje.
* mascara-klodder geeft een gilletje terug en gaat geloof ik zo te bedquote:
Dat meen ik echt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Meen je dat echt of maak je dat jezelf wijs?
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
Boer zoek vrouw moet wel het meest kansloze programma op TV zijn.
Hoe gaat het met jou? Ben je alweer een beetje opgeknapt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe, dat doet minstens zo pijn!
Heb ik ook ooit gehad, ik kon wel janken.... (haar vertaling van 'tot op de schouder' was toch iets heel anders dan dat ik in gedachten had.....)
Jep! Hoofdpijn en duizelingen zijn weg (mag ook wel, ik was op 1 december gevallen....). Heb nog wel zeer irritante zenuwpijn in mijn been maar dat overleef ik wel. Net niet heftig genoeg om aan de diclofenac te gaan, maar wel irrtant genoeg om 's avonds op de bank gestrekt neer te ploffen zeg maar.......quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Ben je alweer een beetje opgeknapt?
Oh wat spannend!!!!!!!! En ons mooie dorp....... ik weet het zeker: als je er 1 keer geweest bent, ben je verliefd! Give me a call als je tijd over hebt! En sms me even de naam van je vriendje, misschien ken ik hem wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Tezz! Ik ga volgende week naar jouw dorpje, eerste ontmoeting met de schoonouders
Wij gaan geen tijd hebben kan ik je nu al zeggen. Vrijdag naar Neerpelt naar vrienden, daar blijven we pitten, daarna dus naar V'waard en daarna naar de andere kant van brabant naar mijn ouders.... hebben we de ellende van je schoonouders ontmoeten maar gelijk gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh wat spannend!!!!!!!! En ons mooie dorp....... ik weet het zeker: als je er 1 keer geweest bent, ben je verliefd! Give me a call als je tijd over hebt! En sms me even de naam van je vriendje, misschien ken ik hem wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |