abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89455891
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik goed ben, ik ben goed. Dat is wat anders ;) ( :') )

Anyway check hoe lekker die sneeuw opspat:

Ik had harder gekund/gemoeten. Nu is hij toch een beetje lullig.
Het was wel een mooie spot. Perfecte landing. Er was een pistebully langs gereden die voor een kleine afzet had gezorgd. Jammer genoeg was dat de dag er voor. Bij het filmpje was er alweer een pistebully langs gekomen die de hele landing naar zijn grootje hielp :(
Daardoor moest ik hem op een andere plek af zetten en had ik eigenlijk nog wel verder kunnen springen, maar ja... De eerste keer en niet precies weten wat de landing is. Dan maar ff een beetje voor schijterd spelen :P
Voor iemand die zich zo goed vindt en dan zoveel smoesjes in één post om een filmpje te rechtvaardigen, daar moet een luchtje aan ruiken. Volgens mij ben jij niet goed als dat wij denken :P >:)

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef 44pje het volgende:

[..]

Ik weet het goed gemaakt, ik koop hem van je over voor een kratje bier :)
Uhh, nee sorry :D

Betreffende de winterbanden, ik heb ervaring met wintersport met en zonder winterbanden en ik kan winterbanden echt aanraden. Wij reden in een Volvo nogiets (nieuw model, alles erop en in erin zoals EPS, ABS, DSS, SGP, PVDA, ITA & BASS) maar zonder winterbanden, voor ons een stel vrienden in een Mazda 6 zonder al die bovenstaande foefjes (Wel airbag ;) ) en die had wel winterbanden. Mooi dat hij de heuvel naar het huis wel op kwam en niet een bocht uit vloog, wij hadden dat namelijk wel }:|

Vandaag fijn mijn ouders naar schiphol mogen brengen, 2 uur over gedaan ipv. normaal 50min. Had gehoopt dat het vandaag niet zou sneeuwen, maar het was een dikke rotzooi op de snelweg :) Ook naar mijn werk was het glibberen in de polder, onddanks de winterbanden ;) maar mijn voorganger gleed mooi de weg af en moi lekker niet :D

Jammergenoeg geen winterbanden onder onze heftrucks, t'was erg glad op onze plant })
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 3 december 2010 @ 07:45:17 #52
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_89463274
Yep, sneeuw ;)

Hehe, mijn schoonzusje kwam gisteren met de mededeling dat ze de bataleon distortia wil gaan kopen.
Ik: "Weet je wel wat dat voor board is? En heb je bataleon gekozen vanwege tbt?" (Ze gaat namelijk alleen maar zo hard mogelijk van de berg af, maar verder niks)
Zij: "Oh, dat weet ik allemaal niet, maar hij is zo mooi".

Vrouwen 8-)
If you can't beat them, join them.
pi_89463446
Ach, mijn vriendin vond de Burton Feelgood ES zo mooi, de prijs van dik 600,- was geen issue dus heeft ze die maar gekocht met een setje Escapades van dik 200,-

Omdat het zo mooi bij elkaar paste :D Een jaar later is de feelgood ES weggegaan voor een Atomic Tika van 250,- omdat die veel lekkerder reed, lees veel minder stijf :D Alleen deze vindt ze niet mooi, allemaal kleurtjes en vrouwendingen. Vindt ze helemaal niets :6

Vrouwen ~O>
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:35:30 #54
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_89463759
Mijn vrouw heeft 2 weken geleden een board gekregen van een collega, een sims waar ze slechts 1 keer op geboard heeft. Hij stond eerst op marktplaats, maar het ding was onverkoopbaar omdat ze hem met een spuitbus helemaal zwart had geverfd: Ze vond het plaatje niet mooi :')

Busje thinner gekocht: Hij is weer als nieuw.

Vrouwen O+

edit: http://www.time2ride.com.au/images/products/me_CITRINE-144CM.jpg O+
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:54:45 #55
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89464030
Morgen weer stagelopen, dus ook weer lekker snowboarden met de stagekinderen! Alleen heb ik deze dag de algehele leiding over de hele dag! Dat wordt minder genieten, maar wel veel organisatie werk! :Y Ben benieuwd hoe het zal gaan!
pi_89464202
Lekker filmpje:

en nog 22 dagen tot ik weer weg mag. |:( ^O^
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:19:46 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89466012
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:45 schreef 44pje het volgende:
Yep, sneeuw ;)

Hehe, mijn schoonzusje kwam gisteren met de mededeling dat ze de bataleon distortia wil gaan kopen.
Ik: "Weet je wel wat dat voor board is? En heb je bataleon gekozen vanwege tbt?" (Ze gaat namelijk alleen maar zo hard mogelijk van de berg af, maar verder niks)
Zij: "Oh, dat weet ik allemaal niet, maar hij is zo mooi".

Vrouwen 8-)
Wat ik veel verontrustender vind is dat ze de Distortia mooi vind. :P Ik hoor juist van iedereen dat je Bataleon niet voor de graphics hoeft te kopen aangezien die over het algemeen niet bepaald mooi zijn. Ben ik het trouwens over het algemeen totaal mee eens.

Mijn laatste opmerking over winterbanden geblaat. Uiteindelijk rij je minder vaak op je zomerbanden waardoor die weer langer mee gaan. Waardoor het niet zoveel duurder is. Alleen een paar extra velgen kopen kost extra geld, maar dat haal je er zo weer uit als je niet elke keer de band er omheen moet laten leggen bij een garage.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:21:48 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89466057
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Voor iemand die zich zo goed vindt en dan zoveel smoesjes in één post om een filmpje te rechtvaardigen, daar moet een luchtje aan ruiken. Volgens mij ben jij niet goed als dat wij denken :P >:)
Wat vind je zelf van het sprongetje dan? :P
Eigenlijk had ik de dag ervoor een foto moeten nemen van de afzet en de dag erna weer. Op die manier heb ik bewijs :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:26:25 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89466170
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:05 schreef MarcoD het volgende:
Lekker filmpje:

en nog 22 dagen tot ik weer weg mag. |:( ^O^
Die eerste sprong is wel vet. Heel klein kickertje en korte aanloop en dan nog zo ver springen _O_
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:48:48 #60
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_89466834
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat ik veel verontrustender vind is dat ze de Distortia mooi vind. :P Ik hoor juist van iedereen dat je Bataleon niet voor de graphics hoeft te kopen aangezien die over het algemeen niet bepaald mooi zijn. Ben ik het trouwens over het algemeen totaal mee eens.
Over het algemeen zijn ze niet echt bijzonder nee. Behalve de jam 10/11 dan, die zou ik zo aan de muur hangen O+
pi_89467449
Board aan de muur en je Mondriaan van de muur en daarop boarden :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:25:45 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89470287
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 10:48 schreef 44pje het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn ze niet echt bijzonder nee. Behalve de jam 10/11 dan, die zou ik zo aan de muur hangen O+
Echt :?

Ik vind het nogal saai.
Maar ik ben meer van de extreme prints. Dat vind ook lang niet iedereen mooi.
Heeft iemand trouwens gelet op de boardjes van Flow? Die vind ik dan weer vet :)

http://www.store-flow.com/products/mens/boards

Een aantal prints met een 3D effect.

Ik heb een tijdje staan praten met een gozer van Flow. 1 ontwerp was gewoon 85gb :o
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:39:15 #63
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_89470725
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Echt :?

Ik vind het nogal saai.
Maar ik ben meer van de extreme prints. Dat vind ook lang niet iedereen mooi.
Heeft iemand trouwens gelet op de boardjes van Flow? Die vind ik dan weer vet :)

http://www.store-flow.com/products/mens/boards

Een aantal prints met een 3D effect.

Ik heb een tijdje staan praten met een gozer van Flow. 1 ontwerp was gewoon 85gb :o
Ieder zijn smaak, gelukkig :) Die van Flow zijn inderdaad ook gaaf, maar ik ben toch meer van de simpelere prints.
pi_89476578

Passen en meten met helm, de Anon Hawkeye geworden is stemmig zwart :P Stuk beter zo
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:17:10 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89477941
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Passen en meten met helm, de Anon Hawkeye geworden is stemmig zwart :P Stuk beter zo
Chill :)

Dat is ook een bolle lens of niet?
pi_89485455
Als de afgelopen week een voorbode is van de rest van de winter in de Alpenlanden dan kan ik m'n geluk niet op! :D
pi_89486552
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als de afgelopen week een voorbode is van de rest van de winter in de Alpenlanden dan kan ik m'n geluk niet op! :D
Inderdaad, hoe kut het hier ook is, krijg er zo wel zin in!
Weet iemand btw nog een goede film met veel powder runs?
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:51:32 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89489484
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Inderdaad, hoe kut het hier ook is, krijg er zo wel zin in!
Kut? Ik vind het geweldig. Alleen verrot dat de treinen en bussen niet meer op tijd rijden. :(
pi_89489834
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:39 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Nowhere al gezien? Vond de muziek nogal kut, maar was bijna alleen poeder.
pi_89494410
Skills :7

Begin dit jaar in Oostenrijk ook geprobeerd een bergje op te rijden met een voorwielaangedreven Passat diesel. Ging prima, tot ik halverwege zat te twijfelen welk weggetje ik in moest. Toen kwam ik niet meer vooruit. :') Achteruit laten rollen de berg af. Een minuut later kwam een Fiat Panda de berg opscheuren :D _O-
pi_89495819
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Chill :)

Dat is ook een bolle lens of niet?
Yup, vind het een groot verschil maken qua gezichtsveld. Nu is deze sowieso groter dan mijn vorige, daar kwam de onderrand van het schuimrubber net tot aan de onderrand van mijn oogkas. Ding was eigenlijk gewoon te klein.
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:02:21 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89500035
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Reintji het volgende:

[..]

Yup, vind het een groot verschil maken qua gezichtsveld. Nu is deze sowieso groter dan mijn vorige, daar kwam de onderrand van het schuimrubber net tot aan de onderrand van mijn oogkas. Ding was eigenlijk gewoon te klein.
Bolle lens maakt ook verschil met het zien van diepte. Hoe vaak ik al heb gehad dat ik beter diepte zag met mijn bolle spiegel lens dan iemand met een oranje standaard lens....
pi_89513459
Maatje van me is nu onderweg naar mij toe en dan wandelen we even naar een heuvel hier in de wijk, er ligt genoeg sneeuw dus we gaan een kleine sprong maken :D

Gelijk even de GoPro HD testen :) Ben benieuwd!!!
pi_89514623
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef GenesiZ het volgende:
Maatje van me is nu onderweg naar mij toe en dan wandelen we even naar een heuvel hier in de wijk, er ligt genoeg sneeuw dus we gaan een kleine sprong maken :D

Gelijk even de GoPro HD testen :) Ben benieuwd!!!
Ik zou maar uitkijken, heb ik donderdag geprobeerd... Over een steen of iets gegaan en er zit nu een superdikke kras op mn board, kan ik hem weer opnieuw laten waxen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')