Ok, nja ik hoop dat ie er snel is. Wel dom van mij om niet eerst uit te rekenen wat de douanekosten warenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef GenesiZ het volgende:
Ik had er niet specifiek om gevraagd. Als hij gister is verzonden wordt volgende week vrijdag heeeeeeel krap. Bij mij is hij op zaterdag verzonden en een week later op donderdag geleverd, 9 werkdagen.
Ah okee, als het het 10/11 model was dan wilde ik wel met je ruilen, met eventueel bijbetalenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet niet voor welke waarde die verzonden is, had je 't ''m verteld wat ie erop moest schrijven?
is de 09/10 model in 157cm.
Enige verschil tussen de modellen is blijkbaar de opdruk, en alhoewel ik de mondriaan best mooi vind is deze ook niet bepaald lelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef 44pje het volgende:
[..]
Ah okee, als het het 10/11 model was dan wilde ik wel met je ruilen, met eventueel bijbetalen
Klopt, maar ik vind de mondriaan juist wel heel gaafquote:Op donderdag 23 december 2010 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Enige verschil tussen de modellen is blijkbaar de opdruk, en alhoewel ik de mondriaan best mooi vind is deze ook niet bepaald lelijk.
Ik ben The Jam voor de rest in 2 winkels alleen nog maar in 164W tegengekomen. Ik zou in principe ook een wide board moeten hebben, maar gezien m'n stance geen duc is maar gewoon forward blijven m'n tenen met mijn maat 11 boots niet hangen.
2x gebruikt blijkbaar, nja dat andere board hier in de buurt was ook voor demo's gebruikt. Heb 'm express ook wat kleiner gepakt omdat ik er wel wat park mee wil gaan doen. Heb voorheen op een Volkl Prime Squad 155 en Burton Easy Livin 155 gestaan en vond ze wel fijn voor park, maar zodra de snelheden heel hoog werden werd de controle minder. Ik heb alleen nog nooit een wash-out gehad op hoge snelheden, maar het wordt wel vermoeiend rijden, dus ik ben wat groter gegaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:01 schreef 44pje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind de mondriaan juist wel heel gaaf
Is het trouwens een nieuwe of gebruikte jam? Ik heb een 161w maar heb eigenlijk geen wide nodig.
Willingen? 200km rijden vanuit Nederland en daar heb je de keuze uit Winterberg en Willingen zelf.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:51 schreef dill het volgende:
Hallo mensen,
Even een vraagje dat jullie wellicht kunnen beantwoorden. Ik ga morgen met m'n vader een weekje op wintersport maar we zijn nog steeds aan het zoeken waar we naartoe moeten gaan. Iemand een goed idee? Moet niet al te ver rijden zijn en vooral de sneeuw moet van goede kwaliteit zijn. Verder niet al te veel eisen. M'n vader skiet en ik snowboard, beide gemiddeld.
Ben al een paar dagen op zoek maar lees verschillende verhalen. Kwam op Alta Badia uit maar het zou toch wel lekker zijn als we iets vinder dat wat dichterbij is. Saas Fee leek me ook wel wat maar dat schijnt voor snowboarders dan weer niet zo geweldig te zijn...
Thanx!
Ik heb het anders berekend via de gegevens op de douane site en het zou rond de 29 euro moeten uitkomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Douane kosten zijn bijna niet na te berekenen....
Ik heb vaak wisselende bedragen gehad.
Op iets van 200 euro 75 euro extra.
Op iets van 1200 euro 20 euro extra
Kortom die lui trekken af en toe iets los en dan gaan ze gokken wat het kost, plus dat het er dan soms 2 weken ligt!!!!
Oké, dat dacht ik zelf ook al... ik heb vandaag ook een set prijs van een Deuce 2010 burton en 2010 burton mission bindings gevonden, hij vroeg hier in totaal 325 euro voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
De Anthem nemen.
Die Baron ES is voor een belachelijke prijs. Dat board is al zeker een jaar of 3/4 oud. Zelfs nieuw kan hij niet meer dan 150 euro opleveren. Daarnaast vind ik het geen werelds board. Ik heb er zelf 1 gehad en achteraf gezien was ik er niet heel erg tevreden over.
Het moest een brede versie van de Custom X zijn, maar uiteindelijk reed hij totaal anders.
De Anthem is gewoon een heel vet plankje. Hoewel hij wat smal is voor jouw voetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |