abonnement Unibet Coolblue
pi_90244303
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Rainai het volgende:

[..]

Niemand? :?
Wel, ik zocht als een gek naar allerlei jassen te informeren, maar ik kom maar nog niet uit.
Welke is het aangeraden en welke afgeraden.
Wat moet ik weten, voor ik de goeie jas koop?
Hoe warm je hem wilt hebben, ik geef de voorkeur aan een jas zonder liner erin zodat ik zelf een trui/fleece eronder kan aantrekken naar gelang de temperatuur buiten.
Daarnaast is de waterkolom en het ademendvermogen van de jas wel redelijk belangrijk (allebei rond de 10.000 mm en dan zit je goed), als je hele dagen faceshots aan het scoren ben zou ik liever het dubbele zien (waterkolom&breathability).

Verwacht niet dat je voor onder de 100 euro (stevige uitverkoop verkortingen daargelaten) een goede degelijke jas koop.
Het gaat van redelijk goedkoop tot erg duur, ga er maar van uit dat je voor rond de ¤200 wel een goede jas heb.

p.s. watskeburt met je nederlands?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:51:53 #252
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_90253340
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef MarcoD het volgende:

[..]

p.s. watskeburt met je nederlands?

Haha, ik dacht dat het verhaal een grap was o.i.d. ik snapte hem al niet :@
If you can't beat them, join them.
pi_90263544
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:57 schreef Rainai het volgende:

[..]

Dit zitbank...ga je dat op je rug ook ermee snowboarden? O-)
Sorry? Gaat het wel helemaal goed met je? :W Je reply op Komakie is ook zo wazig?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 22 december 2010 @ 14:01:53 #254
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_90287351
Hey!

Ik heb heel internet afgestruind! En in contact gekomen met wat intressante koopjes!
Voor mijn lengte (1,85) en gewicht (85kg) en voor All-Mountain pistes knallen, welk boardje is de beste keuze voor mij? Ik heb maat 44 in NL, dus kan zijn maat 45 qua boots...

Ik heb de keuze uit deze boardjes gekregen:

Völkl Sting 161cm (2006-2007)
Burton Baron ES 159 inclusief El-Habbana Cartel bindings (2007-2008)
Burton Operator 161 inclusief Burton Cartel bindingen
Rome Anthem 158; incl. Rome 390 bindingen
Nitro Phase 158

En ik heb ook een setje mooie boots gevonden: de Burton Sabbath maat 45.

De boots heb ik gelezen zijn erg fijn, en ik neig persoonlijk meer naar de Baron ES want heb wat leuke dingen daarover gelezen, maar wat raden de ervaren snowboarders mij aan? Want ik heb er nog bar veel verstand van :(
-
  woensdag 22 december 2010 @ 16:00:57 #255
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90293399
Iemand hier ervaring met het merk Bataleon?

Ik kan met wat afdingen waarschijnlijk wel een Fun Kink 157 voor 250 halen, maar ik kan een Burton Hero 154W voor rond de 175 krijgen.

Ik weeg rond de 90 kilo, met gear waarschijnlijk 93 ofzo.
Wil park gaan rijden, maar ook gewoon groomers en poeder kunnen doen, bindingen zijn '09 Burton CO² dus daarmee moet het wel goedkomen, maar ik kan niet tussen die 2 boards beslissen.

Zijn beide overigens '10 modellen, dus overjarig.

edit: afgaand van de UI schat ik dat GenesiZ wel ervaring heeft met Bataleon?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_90294716
Er zitten hier bijna alleen maar Bataleon fanboy's, dus dat gaat wel goed komen :P

Ik ben er alleen geen, maar ik weet wel dat de Hero een vrij slap jib/park plankje is. Neem aan dat de Fun Kink daar ook niet ver vanaf zit? Insert Genesiz ea ;)

De combinatie met Co2's vind ik alleen nogal apart. Heb je die al? Op de C60 na de stijfste bindingen van Burton, lijkt me niet echt een prettige combinatie voor een park setup. Zou dus eerder voor andere bindingen kiezen als je die nog moet aanschaffen.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:01 schreef klammenoorseboskat het volgende:
Hey!

Ik heb heel internet afgestruind! En in contact gekomen met wat intressante koopjes!
Voor mijn lengte (1,85) en gewicht (85kg) en voor All-Mountain pistes knallen, welk boardje is de beste keuze voor mij? Ik heb maat 44 in NL, dus kan zijn maat 45 qua boots...

Ik heb de keuze uit deze boardjes gekregen:

Völkl Sting 161cm (2006-2007)
Burton Baron ES 159 inclusief El-Habbana Cartel bindings (2007-2008)
Burton Operator 161 inclusief Burton Cartel bindingen
Rome Anthem 158; incl. Rome 390 bindingen
Nitro Phase 158

En ik heb ook een setje mooie boots gevonden: de Burton Sabbath maat 45.

De boots heb ik gelezen zijn erg fijn, en ik neig persoonlijk meer naar de Baron ES want heb wat leuke dingen daarover gelezen, maar wat raden de ervaren snowboarders mij aan? Want ik heb er nog bar veel verstand van :(
De Anthem en Baron ES zijn allebei top. Wat stijvere all mountain boards. De Operator zit daar een niveau onder. Van dat lijstje zou ik voor een van die twee gaan, die Nitro en Völkl ken ik niet.

Cartels en 390's zijn ook prima, 390's hebben alleen een wat flexibelere high back dan de Cartel. Schoenen moet je gewoon eerst passen, kans is juist dat je op maat 43,5 of 44 uitkomt ipv 45. Heb je ook geen problemen met de breedte van die boards. Ik zou even zoeken naar de waist widths van die twee boards.
De Anthem heeft dacht ik een normale waist, en de Baron ES is een (mid)wide?
pi_90295097
Best aan de prijs, mijn Jam komt voor 250,- uit de states incl. verzenden en die is een stuj duurder dan de fun kink. Ik zou zoiezo voor bataleon kijken, maar met jou gewicht doorzoeken naar een Evil Twin, Riot, Goliath of Jam. Pm triple8sol eens op snowboardingforum.com wat hij nog heeft staan in de usa, daar heb ik hem ook vandaan. Duurt wel 2 weken voor je hem in huis hebt, maar dan heb je wel een beter board.

www.snowboardingforum.com/members/triple8sol.html

De ET is een jib/butter en park board, de Riot is zijn snellere en stijvere broer van die meer voor de grote kickers is, beide true twin. De Goliath is een alleskunner van park tot poedere en de Jam is daar weer het snellere en stijvere broertje van.

Heb eerst de ET gehad maar vond hem te slap ( niet zo vreemd ook :)) maar is zeker niet een 100% park board, piste en poeder ging ook, heb nu de stijvere Jam en ben daar ook zeer tevreden over maar ik heb er enkel nog maar in Snowworld op gestaan. Over drie weken gaan we naar oostenrijk, daar ga ik hem goed testen!!
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 22 december 2010 @ 16:51:29 #258
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_90295935
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef JRB het volgende:
Er zitten hier bijna alleen maar Bataleon fanboy's, dus dat gaat wel goed komen :P

Ik ben er alleen geen, maar ik weet wel dat de Hero een vrij slap jib/park plankje is. Neem aan dat de Fun Kink daar ook niet ver vanaf zit? Insert Genesiz ea ;)

De combinatie met Co2's vind ik alleen nogal apart. Heb je die al? Op de C60 na de stijfste bindingen van Burton, lijkt me niet echt een prettige combinatie voor een park setup. Zou dus eerder voor andere bindingen kiezen als je die nog moet aanschaffen.

[..]

De Anthem en Baron ES zijn allebei top. Wat stijvere all mountain boards. De Operator zit daar een niveau onder. Van dat lijstje zou ik voor een van die twee gaan, die Nitro en Völkl ken ik niet.

Cartels en 390's zijn ook prima, 390's hebben alleen een wat flexibelere high back dan de Cartel. Schoenen moet je gewoon eerst passen, kans is juist dat je op maat 43,5 of 44 uitkomt ipv 45. Heb je ook geen problemen met de breedte van die boards. Ik zou even zoeken naar de waist widths van die twee boards.
De Anthem heeft dacht ik een normale waist, en de Baron ES is een (mid)wide?
Thanks, ik kan het Rome Anthem boardje krijgen voor 175 zonder bindingen, maar de Baron ES met Cartel bindings voor 400 euro. Wat is dan verstandiger?

En wat van de Burton Sabbath boots?
-
  woensdag 22 december 2010 @ 17:12:21 #259
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_90296802
tasje ingepakt, volgende week de pyreneeën :D
pi_90297355
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef klammenoorseboskat het volgende:

[..]

Thanks, ik kan het Rome Anthem boardje krijgen voor 175 zonder bindingen, maar de Baron ES met Cartel bindings voor 400 euro. Wat is dan verstandiger?

En wat van de Burton Sabbath boots?
Lekker optyfen met die Baron ES, ik zie 'm nu op Marktplaats staan. Die kerel heeft echt geen realiteitszin. 475 Euro voor een board dat niet meer geproduceerd wordt met overjarige bindingen. Ga dan voor die Anthem en koop via Ebay nieuwe bindingen voor 150 Euro incl shipping.

Ik snap dat Marktplaats handig is om boards uit te zoeken, maar stap eerst eens een winkel binnen. Dat zul je toch moeten doen om schoenen te passen. :)
  woensdag 22 december 2010 @ 18:00:16 #261
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90298639
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef JRB het volgende:
Er zitten hier bijna alleen maar Bataleon fanboy's, dus dat gaat wel goed komen :P

Ik ben er alleen geen, maar ik weet wel dat de Hero een vrij slap jib/park plankje is. Neem aan dat de Fun Kink daar ook niet ver vanaf zit? Insert Genesiz ea ;)

De combinatie met Co2's vind ik alleen nogal apart. Heb je die al? Op de C60 na de stijfste bindingen van Burton, lijkt me niet echt een prettige combinatie voor een park setup. Zou dus eerder voor andere bindingen kiezen als je die nog moet aanschaffen.

[..]

De Anthem en Baron ES zijn allebei top. Wat stijvere all mountain boards. De Operator zit daar een niveau onder. Van dat lijstje zou ik voor een van die twee gaan, die Nitro en Völkl ken ik niet.

Cartels en 390's zijn ook prima, 390's hebben alleen een wat flexibelere high back dan de Cartel. Schoenen moet je gewoon eerst passen, kans is juist dat je op maat 43,5 of 44 uitkomt ipv 45. Heb je ook geen problemen met de breedte van die boards. Ik zou even zoeken naar de waist widths van die twee boards.
De Anthem heeft dacht ik een normale waist, en de Baron ES is een (mid)wide?
Boh ik zat verkeerd, het is geen Hero(daar was ik ook naar aan het kijken maar die zijn echt veels te soft :') ), maar het was de Burton Love 154W

Over de CO2's, die heb ik al, mijn broertje had er nog een set van over dus die mag ik hebben, dan ga ik niet nog een andere set bindingen halen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 22 december 2010 @ 18:04:00 #262
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90298758
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef GenesiZ het volgende:
Best aan de prijs, mijn Jam komt voor 250,- uit de states incl. verzenden en die is een stuj duurder dan de fun kink. Ik zou zoiezo voor bataleon kijken, maar met jou gewicht doorzoeken naar een Evil Twin, Riot, Goliath of Jam. Pm triple8sol eens op snowboardingforum.com wat hij nog heeft staan in de usa, daar heb ik hem ook vandaan. Duurt wel 2 weken voor je hem in huis hebt, maar dan heb je wel een beter board.

www.snowboardingforum.com/members/triple8sol.html

De ET is een jib/butter en park board, de Riot is zijn snellere en stijvere broer van die meer voor de grote kickers is, beide true twin. De Goliath is een alleskunner van park tot poedere en de Jam is daar weer het snellere en stijvere broertje van.

Heb eerst de ET gehad maar vond hem te slap ( niet zo vreemd ook :)) maar is zeker niet een 100% park board, piste en poeder ging ook, heb nu de stijvere Jam en ben daar ook zeer tevreden over maar ik heb er enkel nog maar in Snowworld op gestaan. Over drie weken gaan we naar oostenrijk, daar ga ik hem goed testen!!
Probleem is alleen dat ik geen 2 weken heb, ik ga volgende week al naar Mayrhofen en dan wil ik al wel een board hebben. Weet je mischien nog winkels in Brabant, of iets daarboven die ze voor een redelijke prijs hebben? Jam had ik daar ook gezien maar die was 400 euro, dus boven m'n budget.

Ben nogal laat met de aanschaf, maar dat komt omdat ik aan het onderhandelen was over een volkl board en dan wordt ie toch nog aan iemand anders verkocht en dan zit je gelijk weer met veel minder tijd :').
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 22 december 2010 @ 18:28:20 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90299508
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef GenesiZ het volgende:
@ Komakie: dat is best zuur maar ook wel weer mooi meegenomen :D Hoe is het nu in Gerlos, goede sneeuw of al een beetje oude meuk met weinig nieuwe poeder? Hoe lang zit je er nog?
Toen we aan kwamen super relaxt. Wel een paar dagen heel erg koud, maar ook super lekkere poeder. Toen de toeristen kwamen (en nadat het in Nederland zo bar en boos was) werd het droog en zonnig. Nu hebben wel Fohn en is het gewoon vet warm. Schijnt vlak voor de kerst normaal te zijn. Aan het einde van de week gaat het weer sneeuwen.

Nu dus wat oude meuk en het begint zelfs bijna slushy te worden. Maar wel lekker met les geven en klooien. Ik heb 3 kids van 10/11 jaar die al een paar jaar snowboarden. Vol gas achter me aan. Gewoon 180's op de piste eruit gooien. Er is 1 jongetje die ik binnen een half uur net zo goed faky als regular heb leren rijden :D Super talentje!

Blijf nog maar anderhalve week :(

Het zou mooi zijn als ik dan mijn poederplankje al heb, maar ik denk het niet. Ze hebben hem nog niet opgehaald bij de Hot Zone en met de feestdagen.... je snapt het wel. De chef zei dat hij wilde dat ze hem nog voor het weekend kwamen vervangen, aangezien het anders een lang verhaal wordt, maar ik geloof er niet zo in. Ach het is geen ramp. Ik kom nog terug ;)

quote:
@ de rest:

Check wat ik morgen ga ophalen :P

Een Crazy Banana VooDoo plankje uit 1990. Ben al bezig om hardboots te fixen, zondag ga ik een haarband, handschoenen en bril ophalen en moet alleen nog een fout pak hebben :D

http://www.snowboardmuseum.de/board/show/id/42
[ afbeelding ]

Bovenste haarband + de bril die erboven ligt en de meest linker handschoenen :D
[ afbeelding ]

Mega fout :D
Vertel me alsjeblieft dat dit voor carnaval is :{
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 december 2010 @ 18:32:21 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90299672
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Rainai het volgende:

[..]

Niemand? :?
Wel, ik zocht als een gek naar allerlei jassen te informeren, maar ik kom maar nog niet uit.
Welke is het aangeraden en welke afgeraden.
Wat moet ik weten, voor ik de goeie jas koop?
Ik rij met een Analog jas of met een Sessions. Sessions is heel duurzaam, maar die Analog is ook prima.
Je moet een beetje afwegen wat je precies wilt. Hoe warm moet een jas zijn enzo. Dat is veel belangrijker dan hoe technisch. Sommige jassen zijn bijna net zo dik als een regenjas, anderen hebben juist een dikke laag er tussen die er voor zorgt dat je warm blijft.

Wel is een watercolom van minimaal 8000 aan te raden. Het liefst nog iets hoger.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 december 2010 @ 18:39:39 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90299948
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef klammenoorseboskat het volgende:

[..]

Thanks, ik kan het Rome Anthem boardje krijgen voor 175 zonder bindingen, maar de Baron ES met Cartel bindings voor 400 euro. Wat is dan verstandiger?

En wat van de Burton Sabbath boots?
De Anthem nemen.
Die Baron ES is voor een belachelijke prijs. Dat board is al zeker een jaar of 3/4 oud. Zelfs nieuw kan hij niet meer dan 150 euro opleveren. Daarnaast vind ik het geen werelds board. Ik heb er zelf 1 gehad en achteraf gezien was ik er niet heel erg tevreden over.
Het moest een brede versie van de Custom X zijn, maar uiteindelijk reed hij totaal anders.

De Anthem is gewoon een heel vet plankje. Hoewel hij wat smal is voor jouw voetjes.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_90311182
Ten eerste, mijn nederlands is misschien niet perfect. Ik doe mijn best mijn nederlands goed te doen...
Respecteer ieder z'n taalgebruik. De mijne ook, alstublieft. :@

@ Komakie, Hoe warm...moeilijk te zeggen. Aangezien ik meestal snel zweet, zal 8000mm voor mij voldoende zijn.

@MarcoD, wat betekent "liner" en "Breathability"?
Google en Wikipedia gaven niet de juiste info, geloof ik. Heeft het iets te maken met de waterdichte stoffen in te ademen?
pi_90314526
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Rainai het volgende:
Ten eerste, mijn nederlands is misschien niet perfect. Ik doe mijn best mijn nederlands goed te doen...
Respecteer ieder z'n taalgebruik. De mijne ook, alstublieft. :@

We bedoelen het ook niet onaardig hoor! :* Het viel gewoon op omdat het in je voorgaande post nooit is voorgekomen of niet zo opvallend was :)
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_90314686
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Toen we aan kwamen super relaxt. Wel een paar dagen heel erg koud, maar ook super lekkere poeder. Toen de toeristen kwamen (en nadat het in Nederland zo bar en boos was) werd het droog en zonnig. Nu hebben wel Fohn en is het gewoon vet warm. Schijnt vlak voor de kerst normaal te zijn. Aan het einde van de week gaat het weer sneeuwen.

Nu dus wat oude meuk en het begint zelfs bijna slushy te worden. Maar wel lekker met les geven en klooien. Ik heb 3 kids van 10/11 jaar die al een paar jaar snowboarden. Vol gas achter me aan. Gewoon 180's op de piste eruit gooien. Er is 1 jongetje die ik binnen een half uur net zo goed faky als regular heb leren rijden :D Super talentje!

Blijf nog maar anderhalve week :(

Het zou mooi zijn als ik dan mijn poederplankje al heb, maar ik denk het niet. Ze hebben hem nog niet opgehaald bij de Hot Zone en met de feestdagen.... je snapt het wel. De chef zei dat hij wilde dat ze hem nog voor het weekend kwamen vervangen, aangezien het anders een lang verhaal wordt, maar ik geloof er niet zo in. Ach het is geen ramp. Ik kom nog terug ;)

[..]

Vertel me alsjeblieft dat dit voor carnaval is :{
Haha, altijd lache met die kleintjes. Erg leuk om zo'n talentje in je groep te hebben :D Ben erg benieuwd naar de sneeuw de 3e week van januari, maar dan ben jij alweer thuis :)

En nee, die spullen zijn niet voor carnaval maar om lekker flashy over de piste te gaan, beetje Travis Parker style *O* })
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 22 december 2010 @ 23:00:35 #269
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90315920
Ik heb een Jam besteld bij die gast die GenesiZ aanwees, maar voor ik het in de gaten had zag ik dat de levering te laat zou zijn, en de prijs zou $50 hoger uitvallen, en hij kon z'n vriend die onderweg was niet meer bellen, nja, ik slik m'n verlies.

Zonder invoerrechten 265, met 350 ofzo :r, is wel als gift gemarkeerd en ik hoop dat ik voor de 9e binnen komt.

Maar heb jij nog invoerrechten moeten betalen GenesiZ?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_90327048
Gisteren even naar zoetermeer geweest, vandaag overal spierpijn.. :{ dat gaat nog wat worden.. :')
pi_90327227
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Rainai het volgende:
Ten eerste, mijn nederlands is misschien niet perfect. Ik doe mijn best mijn nederlands goed te doen...
Respecteer ieder z'n taalgebruik. De mijne ook, alstublieft. :@

@ Komakie, Hoe warm...moeilijk te zeggen. Aangezien ik meestal snel zweet, zal 8000mm voor mij voldoende zijn.

@MarcoD, wat betekent "liner" en "Breathability"?
Google en Wikipedia gaven niet de juiste info, geloof ik. Heeft het iets te maken met de waterdichte stoffen in te ademen?
Een liner in een jas is zegmaar de laag die er voor zorgt dat de warmte vast wordt gehouden, je hebt jassen die geen liner hebben en waarbij je dus voor de warmte er zelf een trui bij moet zoeken.
En je heb dus ook jassen met een dikke of dunnen liner waarbij dat eigenlijk helemaal niet nodig is.

Het nadeel van een jas met een erg warme liner is dat als het buiten warmer is dat je daar op het open houden van de jas en alle ritsen na er niks aan kan doen, bij een jas waar je zelf een trui bij kiest is het zo dat je afhankelijk van het weer een warmere of minder warmere trui aan kan trekken (of uit).

De breathability waarde van de jas geeft het ademend vermogen van de jas aan, des te hoger deze is des te beter kan je jas zweet (etc) afvoeren.
Je zou een jas met een heel lage breathability waarde kunnen vergelijken met een regenjas, de regenjas laat eigenlijk helemaal niks door waardoor je je al snel heel klam, vochtig voelt. (dan is de breathability bijna 0 dus)

p.s.
het maakt ook niks uit dat je nederlands niet perfect is maar het viel me de laatste paar posts van je eigenlijk wel op, het is niet slecht bedoeld :)


Oh en als je snel zweet kan je het beste een jas met een iets hogere breathability waarde kopen, deze zorgt er dan voor dat als je zweet dit ook] sneller verdampt.
Je moet overigens wel rekening houden met de onderlagen die je aan hebt, geen katoen dus (dit houdt vocht vast waardoor je het snel koud zal krijgen) dus gewoon een technische onderlaag welke het lichaamsvocht snel af kan voeren, de meeste thermo shirtjes/broeken voldoen hier in.

[ Bericht 5% gewijzigd door MarcoD op 23-12-2010 03:38:04 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_90328404
quote:
Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef Drinky het volgende:
Ik heb een Jam besteld bij die gast die GenesiZ aanwees, maar voor ik het in de gaten had zag ik dat de levering te laat zou zijn, en de prijs zou $50 hoger uitvallen, en hij kon z'n vriend die onderweg was niet meer bellen, nja, ik slik m'n verlies.

Zonder invoerrechten 265, met 350 ofzo :r, is wel als gift gemarkeerd en ik hoop dat ik voor de 9e binnen komt.

Maar heb jij nog invoerrechten moeten betalen GenesiZ?
Hij had hem verzonden met een waarde van $100,-, de invoerrechten zijn daardoor erg laag,ik was ¤26,- extra kwijt!

Wel zuur dat hij te laat binnen komt, wanneer is hij verzonden en wanneer moet jij weg?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 23 december 2010 @ 07:39:26 #273
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_90328968
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef Drinky het volgende:
Ik heb een Jam besteld bij die gast die GenesiZ aanwees, maar voor ik het in de gaten had zag ik dat de levering te laat zou zijn, en de prijs zou $50 hoger uitvallen, en hij kon z'n vriend die onderweg was niet meer bellen, nja, ik slik m'n verlies.

Zonder invoerrechten 265, met 350 ofzo :r, is wel als gift gemarkeerd en ik hoop dat ik voor de 9e binnen komt.

Maar heb jij nog invoerrechten moeten betalen GenesiZ?
Welke heb je besteld Drinky? Die van 10/11 (mondriaan) of 09/10? En welke maat?
If you can't beat them, join them.
  donderdag 23 december 2010 @ 07:47:54 #274
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_90329055
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Rainai het volgende:
Ten eerste, mijn nederlands is misschien niet perfect. Ik doe mijn best mijn nederlands goed te doen...
Respecteer ieder z'n taalgebruik. De mijne ook, alstublieft. :@

Wat de rest al zei, we bedoelen het niet onaardig hoor. Ik zie nu aan je vorige posts dat Nederlands waarschijnlijk niet je moedertaal is, dus laat je niet tegenhouden door mensen die (al dan niet goed bedoeld) er iets van zeggen ^O^ . We begrijpen je prima in ieder geval :)
If you can't beat them, join them.
  donderdag 23 december 2010 @ 10:01:42 #275
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_90331497
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 05:23 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Hij had hem verzonden met een waarde van $100,-, de invoerrechten zijn daardoor erg laag,ik was ¤26,- extra kwijt!

Wel zuur dat hij te laat binnen komt, wanneer is hij verzonden en wanneer moet jij weg?
ik weet niet voor welke waarde die verzonden is, had je 't ''m verteld wat ie erop moest schrijven?
is de 09/10 model in 157cm.

Hij is gister verzonden en ik moet volgende week vrijdag al weg, maarja, dat hangt ook af van het feit of m'n kenissen afhaken of niet, en daar staan ze wel bekend om. Sowieso een hutje voor de 9e gehuurd.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')