Nou!quote:
In die tijd had er makkelijk een ONSje ingepast.quote:
Dat hoefde van mij niet perse hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik moet wel iemand ZO leuk vinden dat ik er relatiemateriaal in zie zeg maar
Ik zit me suf te prakkiseren maar zelfs daarin ben ik saaiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja stomme notebookprul ging net bokken.
Wat was jouw spannendste plek Qwea, je wil het heel graag delen he?
Het kan nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Maes het volgende:
Hoe kan dat nou?? Ik bel even met mijn zoon en is het topic gesloten. En ik heb mijn ONSjes nog niet eens verteld.
Ik hou wijselijk mijn mond evenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakkiseren maar zelfs daarin ben ik saai
Nou nee, niet echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja stomme notebookprul ging net bokken.
Wat was jouw spannendste plek Qwea, je wil het heel graag delen he?
Voor jouw ONSjes is altijd plek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Maes het volgende:
Hoe kan dat nou?? Ik bel even met mijn zoon en is het topic gesloten. En ik heb mijn ONSjes nog niet eens verteld.
JIJ EN MAES?quote:
Hoofd in locker?quote:
Geeft niks, tombo ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:57 schreef Oognip het volgende:
Jeetje ik kan weer niet meepraten met al die ONSjes
Wel dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want dat zou ik noooooit zeggen hier
ONZ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Maes het volgende:
Nou.......................................ik ben een tijdje losgeslagen geweest na mijn scheiding en toen vond ik het ONZen wel een leuke sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |