Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had kankerkold moeten zijn natuurlijk
Het hindert niet. * 100% Tukker to the rescue!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef FCTVCF het volgende:
Ow had niet gezien dat ik laatste post had, mon excuse.
ja, kut is dat he.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kameraden lekker zuipen en jij maar rijden
Ja, jij zou hier om 22:30 zijn... maar blijkbaar ben je "wat later"...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moet jij niet iets met je vuisten doen op dit moment?
Ze komt niet. Welk smoesje gebruikte ze?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, jij zou hier om 22:30 zijn... maar blijkbaar ben je "wat later"...
Dezelfde die ik ook bij jou heb gebruiktquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze komt niet. Welk smoesje gebruikte ze?
Je vuist zat toch verstopt in die.. van je vriendin ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, jij zou hier om 22:30 zijn... maar blijkbaar ben je "wat later"...
Bij mij? Ik kan me niet herinneren dat wij ooit iets af zouden spreken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dezelfde die ik ook bij jou heb gebruikt
Waarom zou ik dan een smoes nodig hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij mij? Ik kan me niet herinneren dat wij ooit iets af zouden spreken.
Ook in mijn vriendin. * 100% Tukker heeft twee panzerfausten...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je vuist zat toch verstopt in die.. van je vriendin ?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook in mijn vriendin. * 100% Tukker heeft twee panzerfausten...
Met mijn wat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een smoes nodig hebben?
Ik ben dan liever eerlijk en zeg gewoon meteen dat ik amma nooit niet met jouw in 1 ruimte wil zijn..
laat staan naakt etc.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een smoes nodig hebben?
Ik ben dan liever eerlijk en zeg gewoon meteen dat ik amma nooit niet met jouw in 1 ruimte wil zijn..
laat staan naakt etc.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met mijn wat?
Niet dat ik jou hier ooit over de vloer wil hebben, maar dat terzijde.
God dank, want ik zou ook nooit de trein - bus - auto naar jou toe nemenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met mijn wat?
Niet dat ik jou hier ooit over de vloer wil hebben, maar dat terzijde.
14.gifquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
God dank, want ik zou ook nooit de trein - bus - auto naar jou toe nemen
zijn we het daar over eens
Hou dat lapvlees maar lekker binnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laten we eerst als normale mensen beginnen met tongzoenen. Het extreme werk komt vanzelf.
Selma, lekker dingquote:
Is toch lekker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hou dat lapvlees maar lekker binnen
Gewoon een zoen is voldoende hoor
Tong in de mond en draaien als een wasmachine niet..quote:
Die hoer wat aan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef FCTVCF het volgende:
Astrid je wordt hier gewoon afgewezen, die hoer (ha-ha) wat aan.
En ik haat de kleur roodquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die gast noemt je gewoon een hoer joh! Da's toch niet normaal!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook!We zijn voor elkaar gemaakt Assiej!
Ik weet nog niet of ik kinderen wil / kan krijgen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoeveel kinderen wil jij eigenlijk? Iktwee.
Hoe is het met je?quote:
Goeie redenatiequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Slapen. Omdat een koe niet blaft.
dat krijg je d'r van als je stage gaat lopen bij een gemeentequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks. Moest er wel over nadenken.
Ja, dat deed pijn
quote:
iddquote:Op woensdag 1 december 2010 08:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fuck it zegdit is toch wel heel erg koud
ow ja, ik moet ook nog steeds mijn banden laten nakijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
wintersetje onder de Polo, mooie BBS met voor getrokken bandjes en achter wat bredere
je winterbanden, of ze nog goed zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:01 schreef omearos het volgende:
[..]
ow ja, ik moet ook nog steeds mijn banden laten nakijken.
heb geen winterbandenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je winterbanden, of ze nog goed zijn?
Denkt aan van die jochies met petjes in een oude golf 2quote:Op woensdag 1 december 2010 09:19 schreef omearos het volgende:
Hoe veiliger de auto, hoe onveiliger er gereden wordt
ga hem vanavond eens proberenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:13 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Die is echt lekker, heb er ook nog 2 zakken van liggen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog een voorbeeld van goeie zwarte humor
[ afbeelding ]
En nu ben ik weg.
waarom geen winterbanden dan? en inderdaad volledig waar wat je zegt; winterbanden zorgen ervoor dat mensen onvoorzichtig gaan rijdenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:19 schreef omearos het volgende:
[..]
heb geen winterbandenmaar een achterband voelt niet lekker dus maar even naar laten kijken.
Winterbanden zijn een geniale uitvinding van de bandenindustriewaardoor mensen gaan rijden als idioten: "ik dacht dat ik met winterbanden wel grip zou hebben op de tot ijs gereden sneeuw"
Hoe veiliger de auto, hoe onveiliger er gereden wordt
Waarom wel? Bij een kleine auto met laag gewicht zijn zomer- of all-seasonbanden met voldoende profiel voldoende.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom geen winterbanden dan? en inderdaad volledig waar wat je zegt; winterbanden zorgen ervoor dat mensen onvoorzichtig gaan rijden
ik kon er nog wel meer plaatsen, maar zo is het niveau van de humor ook wel duidelijkquote:
true! vorige winter gewoon met zomerbanden (met half profiel) de winter doorgekomenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarom wel? Bij een kleine auto met laag gewicht zijn zomer- of all-seasonbanden met voldoende profiel voldoende.
Henrikequote:
sterktequote:Op woensdag 1 december 2010 10:39 schreef FCTVCF het volgende:
Straks naar de tandartsFocking 20 minuten door de kou gek.
Pas sinds de winter van afgelopen jaar, met zoveel sneeuw, is iedereen ineens panisch over winterbanden, daarvoor deden alleen mensen "die niet kunnen rijden" winterbanden onder hun auto. Wat 1 winter al voor cultuuromslag kan zorgenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true! vorige winter gewoon met zomerbanden (met half profiel) de winter doorgekomen
Ik. Ies gezond hoor!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef Tjabbo het volgende:
gatverdamme man brinta. wie eet dat nou BRrrrrrr
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Assiej! Goedemorgen! Lekker geslapen? Doe je zo de verwarming even op 14 graden als je gaat? Melk staat in de koelkast en de brinta staat in de keukenkast naast de koelkast...
Brinta, goed te eten was die bende altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen alleen voortaan niet zo snurken he ... en jij?
Mwa, ik pas de brinta ik zoek wel even naar wat anders en ik zal meteen wel even
de afwas doen
Assiejquote:
the fuck?!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Assiej! Goedemorgen! Lekker geslapen? Doe je zo de verwarming even op 14 graden als je gaat? Melk staat in de koelkast en de brinta staat in de keukenkast naast de koelkast...
alles goed?quote:
bij een groot deel van de mensen zorgen winterbanden voor een omslag 'tussen de oren' waardoor ze gewoon normaal, en niet panisch, gaan rijdenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Pas sinds de winter van afgelopen jaar, met zoveel sneeuw, is iedereen ineens panisch over winterbanden, daarvoor deden alleen mensen "die niet kunnen rijden" winterbanden onder hun auto. Wat 1 winter al voor cultuuromslag kan zorgen
In de winter gewoon naar Duitsland verhuizen, ben je direct van die problemen af (Op die enkele NL'r richting frankrijk na).quote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
bij een groot deel van de mensen zorgen winterbanden voor een omslag 'tussen de oren' waardoor ze gewoon normaal, en niet panisch, gaan rijdenhet andere deel gaat juist wel panisch rijden, omdat ze toch winterbanden hebben
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen!Sorry van het gesnurk, maar je had me écht afgemat. Mijn penis is getransformeerd in een soort van gedroogde Bifi-worst...
Afwas hoeft niet hoor, ik heb een vaatwasser.
Wie ben jij nu weerquote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef Tjabbo het volgende:
dan nogmaals beterschapquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, ziek nog steeds
Met jou?
wat balen van je telefoon zegquote:
Dankjequote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan nogmaals beterschap
met mij alles wel goed, toe aan weekend, maar ik moet nog tot vrijdag 11.00/12.00
ik heb vrijdag lekker op tijd weekend en ga 's avonds eindelijk weer eens een hardstyle-feestje bezoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ben ook toe aan aankomend weekend, haha. Dan ga ik lekker weekendje weg met mn lief
quote:Ik heb een hit
Omdat er FUK JOE in zit
FUK JOE in zit, FUK JOE in zit
Ik heb een hit
Omdat er FUK JOE in zit
Nicequote:Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb vrijdag lekker op tijd weekend en ga 's avonds eindelijk weer eens een hardstyle-feestje bezoeken![]()
![]()
Ja inddquote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
wat balen van je telefoon zeg![]()
inmiddels al opgestuurd?
quote:
Ziek he. Maar wel oke verder. Met jou?quote:
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maareh, albumnaam "Wieldop" ?
Nee, net eruit geweest, ga me nu klaarmaken om over een uurtje bij Keppels te zijnquote:
Whehequote:
Oke dan, hoe krijg je meer van die glimlachjes:Dquote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, net eruit geweest, ga me nu klaarmaken om over een uurtje bij Keppels te zijn
Waarom heb jij een ijzige achtergrond bij je posts, en ik niet?quote:
Van die wat...?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Oke dan, hoe krijg je meer van die glimlachjes:D
Hoezo is die afgesloten?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef BeHappy20 het volgende:
En toen werd mn account op school afgesloten, ik bedoel van die smilies
okee:quote:Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo is die afgesloten?
Waar zit je nu op dan?
Smilies vind je onderaan je typvak
Okee..quote:
Ben jij TS?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom heb jij een ijzige achtergrond bij je posts, en ik niet?
Ik wel, die van een paar klasgenoten zijn tot vrijdag geblokeerdquote:Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee..
Maar je zit nu niet meer op je eigen account dus?
Wat is deze ?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar Bob en Haakon ook niet.
Ah, okeequote:Op woensdag 1 december 2010 12:40 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Ik wel, die van een paar klasgenoten zijn tot vrijdag geblokeerd|
Maar die van mij niet
Ik heb geen kleurtjes ingesteld voor een TS ofzo.. en ik zie bij bijna iedereen sneeuwvlokjes, behalve bij mezelfquote:Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef omearos het volgende:
ik zie bij iedereen sneeuwvlokjes, behalve bij berichten die van mij een kleurtje moeten krijgen (TS, ikzelf, Justin)
Ik bij jou post wel, en bij de mijne ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen kleurtjes ingesteld voor een TS ofzo.. en ik zie bij bijna iedereen sneeuwvlokjes, behalve bij mezelf
Oh, okeequote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik bij jou post wel, en bij de mijne ook niet.
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef BeHappy20 het volgende:
en nog 1 uur geweldige les van mn ahum mentor..
Kut vak..
ga je trouwen dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga eten en dan ringen halen
ja, die zie ik nu ook bij elke postquote:Op woensdag 1 december 2010 11:56 schreef Assiej het volgende:
Lol, fok heeft een sneeuw achtergrondje erin gezet
sterktequote:Op woensdag 1 december 2010 13:38 schreef Assiej het volgende:
Auww ik wil niet gepijndigd worden.... zucht
Ach manquote:Op woensdag 1 december 2010 13:38 schreef Assiej het volgende:
Auww ik wil niet gepijndigd worden.... zucht
Ik zie hem al zo staan (in een regenjas)...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach manDie lekkere vent mag mij iedere dag pijnigen
Ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie hem al zo staan (in een regenjas)...
want pijn (van hem) is fijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach manDie lekkere vent mag mij iedere dag pijnigen
Boooh, je moest eens weten wat voor lekker ding het isquote:
Nou, vertel dan eens...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, je moest eens weten wat voor lekker ding het is
jij kijkt toch ook wel eens naar foto's van lekkere vrouwen?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:31 schreef Samzz het volgende:
Waarom willen jullie een foto zien van een lekkere man? *wenkbrauwen op en neer beweegt*
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij kijkt toch ook wel eens naar foto's van lekkere vrouwen?
Ja, maar ik ben niet homofoob, zoals de meeste mannen, op homo's en bi's na, wel zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij kijkt toch ook wel eens naar foto's van lekkere vrouwen?
ik ben niet bang voor homo's, ken er een aantal en daar kan ik prima mee...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet homofoob, zoals de meeste mannen, op homo's en bi's na, wel zijn
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, ik ben niet bang voor homo's hoor...
Dat vind ik dan weer jammer, dat je zo over me denkt...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet homofoob, zoals de meeste mannen, op homo's en bi's na, wel zijn
Dat hebben we al vaker gehoord hierquote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik stel een ToF meet voor bij 't Bölke. Kijken wie het langst volhoudt
Sorryquote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer jammer, dat je zo over me denkt...
daar komen best lekkere meidenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef ACT-F het volgende:
ik moet nog tot 17:10quote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef BeHappy20 het volgende:
en nog 1 uur geweldige les van mn ahum mentor..
Kut vak..
is wel op loop afstand voor mijquote:Op woensdag 1 december 2010 14:42 schreef ACT-F het volgende:
En dat is nu net het leuke aan dat soort tentenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
daar komen best lekkere meiden
collegaatje gaat er heen met haar vriendinnen als ze een 'ongestoorde' avond willen..dwz niet lastig gevallen worden door kerels alleen omdat ze lang blond haar heeft ()
Ja dan toch achter de vrouwen aan en die vrouwen zo van mijn ongestoorde avond...wat doe je!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is nu net het leuke aan dat soort tenten
* ReMcOrE ook...quote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben wel eens in een gay-tent in A'dam geweest.
Dat heet een uitkeringquote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil permanent vakantie.Doorbetaald, uiteraard...
Tja ik moet mijn stage regelen, maar ik kan niet van een bedrijf verwachten dat ze mij al maandag laten beginnen. Bij de gemeente almelo kan ik vanaf half januari aan de slagquote:Op woensdag 1 december 2010 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
wat voor stage ga je daar lopen?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja ik moet mijn stage regelen, maar ik kan niet van een bedrijf verwachten dat ze mij al maandag laten beginnen. Bij de gemeente almelo kan ik vanaf half januari aan de slag
ah, oke...quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja ik moet mijn stage regelen, maar ik kan niet van een bedrijf verwachten dat ze mij al maandag laten beginnen. Bij de gemeente almelo kan ik vanaf half januari aan de slag
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wat voor stage ga je daar lopen?
Netwerkbeheer..dus op de ict afdelingquote:Op woensdag 1 december 2010 15:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wat voor stage ga je daar lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
en zeker ook alle geheime informatie lekken?Als stagiair mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vraag me af hoe leuk/interessant het daar is.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Netwerkbeheer..dus op de ict afdeling
ach het is maar voor 5 maandquote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vraag me af hoe leuk/interessant het daar is.
Volgens mij zit het meeste daar potdicht.(begreep ik althans)
Joa, moar weh me't roam oop'n of de afzuuging oan hè!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
voortaan maar in de auto roken en binnen
Ik ben al helemaal klaar op die kutschool waar ik op zitquote:Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en je wilt niet graag wat leren in een (middel)grote omgeving?
dan doe je er toch iets mee hahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik bin toch weh lekker geil heur... potverdriedubbeltjes...
Haha, tja dan moet je de tijd maar vullen hequote:Op woensdag 1 december 2010 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat duurt lang, zo te merken
Ja, als nieuweling moet je jezelf trouwens eerst grondig voorstellenquote:
Jewel hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je hebt 'm niet goed afgericht Nath
Het spijt me. Ik zal m dit weekend even goed onder handen nemen..quote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je hebt 'm niet goed afgericht Nath
BOEKELO!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef BeHappy20 het volgende:
Naam : Bob
Leeftijd : 20
Intresses : Nathalie
Hobby's : Muziek chilln
Feesten : Graag
Alcohol: Altijd welkom
Voetbal: Ja
Club: FcTwente
School: Rocvntwente, Afdeling handel
Pincode: Tja helaas..
Werk: Kok
Stage, Blokker
Nog meer intresse : Festivals en concerten
Zo beter?
David is een Eindhovenaar.. een importtukker..quote:
Ja, dan moet je maar naar een Tupperware party gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Tjabbo het volgende:
Ja dan toch achter de vrouwen aan en die vrouwen zo van mijn ongestoorde avond...wat doe je!
Jawel hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 17:12 schreef BeHappy20 het volgende:
Ah oke, en niet eens even inburgeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |