quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef afcajos het volgende:
Mannen die geen handenzalf tegen droge handen gebruikengaylords
Mannen die handenzalf tegen droge handen gebruikengaylords
Ik heb pas handschoenen, die doe ik nu wel aan maar we zullen zien of het helpt.quote:
kan me niet voorstellenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het anders nooit en ik doe nooit aan die crèmepjes enzo. Het komt echt door die kou. Misschien speelt het feit dat ik met agressieve chemicaliën werk ook een rol.
Ik ben nu heerlijk mijn handen aan het insmeren met 'Atrix intensive protection cream', o.a. verkrijgbaar bij Albert Heijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef afcajos het volgende:
Sensitivity s.o.s. zalf van Bergman is een wondermiddel! Ik werk zelf ook met zware chemicaliën en heb dankzij dit middeltje geen last van uitgedroogde handen.quote:
Wat nou verzinnen. Als ik een topic zou verzinnen zou ik toch met iets meer spannends komen dan uitgedroogde handen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef noksala het volgende:
Topics verzinnen....
Als je het doet doe het dan goed. Maja geloof best dat je koude handjes hebt buiten, koop inderdaad handschoenen, en laat je huid niet uitdrogen dus smeer creme.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Levolution het volgende:
Ik heb het anders nooit en ik doe nooit aan die crèmepjes enzo. Het komt echt door die kou. Misschien speelt het feit dat ik met agressieve chemicaliën werk ook een rol.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb pas handschoenen, die doe ik nu wel aan maar we zullen zien of het helpt.
Je eigen topics oplossenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef Levolution het volgende:
Nou ja, dat wordt toch crème/olie gebruiken.
Prima toch? Altijd maar dat geleun op andere mensen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je eigen topics oplossen
Mannen die pudding etenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:05 schreef noksala het volgende:
Toen las over je handen die scheurde verslikte ik me bijna in me pudding, maja heb verder nooit iemand gehoort die dat ook heeft, dus zou als het erg word maar naar de dokter gaan.
quote:gehoort
Gebalde vuisten hebben verscheidene toepassingen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef psychedelicate het volgende:
OP is een gewelddadige kutturk die vaak zijn vuisten balt. ¯\(°_o)/¯
Mag ik even? Tevens is de pijn ook wel klachtwaardig, maar op FOK! zijn we natuurlijk allemaal geharde Chuck Norrissen in spe, dus eigenlijk zou ik met mijn blote handen in een wak op de noordpool vis moeten vangen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef poqpoq het volgende:
Mijn vader heeft er met kou ook last van, ik heel soms als ik geen handschoenen draag.
Gewoon creme smeren en ons niet vermoeien met je klacht die super makkelijk op te lossen is.
Slotje.
Leef je uit manquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mag ik even? Tevens is de pijn ook wel klachtwaardig, maar op FOK! zijn we natuurlijk allemaal geharde Chuck Norrissen in spe, dus eigenlijk zou ik met mijn blote handen in een wak op de noordpool vis moeten vangen.
Ik gebruik aloë vera creme, is beterquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef afcajos het volgende:
Maar krijgen wel lekkere wijven, terwijl jij met je schrale droge handen aan je pikkie gaat trekkenquote:Op woensdag 1 december 2010 02:26 schreef boekenplank het volgende:
Mannen met creme's het worden allemaal Cristiano Ronaldo's.
Uber homo
Ik heb noch handen, nog een pikkie. Bizar vuurwerkincident een paar jaar terug.quote:Op woensdag 1 december 2010 02:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar krijgen wel lekkere wijven, terwijl jij met je schrale droge handen aan je pikkie gaat trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |