Nog naakt?quote:
NEE.quote:
je caps zit vast.quote:
Een nieuwe opblaaspop van Pamela Anderson?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik heb mijn mooiste cadeau al
Nee, Chocolate-Chick, het wordt voorspelbaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een nieuwe opblaaspop van Pamela Anderson?
Nee. Iets van echt vlees en bloedquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een nieuwe opblaaspop van Pamela Anderson?
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef SuperwormJim het volgende:
haal je lul eens van de shift toets af
dat heb ik gezien jaquote:
Oooh, je kijkt daar maar komt niet meepostenquote:
Gadver, als je dat iets te hard prikt is het gelijk dweilen geblazen. Bij een pop is het pfffffffffft, plakken en doorgaan! veel makkelijkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Iets van echt vlees en bloed
Eigenlijk vind ik één SC wel genoegquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, je kijkt daar maar komt niet meeposten
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gadver, als je dat iets te hard prikt is het gelijk dweilen geblazen. Bij een pop is het pfffffffffft, plakken en doorgaan! veel makkelijker
Wtfquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gadver, als je dat iets te hard prikt is het gelijk dweilen geblazen. Bij een pop is het pfffffffffft, plakken en doorgaan! veel makkelijker
eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik één SC wel genoeg
Oooh, jammer maar ik begrijp dat welquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik één SC wel genoeg
Ik heb de KSC weleens uitgeprobeerd hoor, maar ik kwam er niet tussenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, jammer maar ik begrijp dat wel
Ik ben vrouw.quote:
Oooh, niet zo snel opgeven misschienquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb de KSC weleens uitgeprobeerd hoor, maar ik kwam er niet tussen
Nee, kuttobo.quote:
Regel dan een goedequote:
Ben niet thuis, die van mijn laptop is perfect, ook al deed 'ie laatst raar.quote:
Lul niet.quote:
de feestdagen komen er aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Morgen alweer december. wat gaat het weer hardNog even en ik ben 80
Klopt ja. Ik heb er wel zin inquote:
Bijna 17 decemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Het is al bijna zomerquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Whaaaaaah, jij houdt van mij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijna 17 december
Waarom wou ik centimeter typen?
Was het maar zoquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whaaaaaah, jij houdt van mij!
Vorig jaar kreeg ik een groep van 20 Marokkanen tegen mequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jongeeeeeeeeeh, sneeuwballengevechten tegen hangjeugd zijn vet tof ja!
ik gister al. Gooide een sneeuwbal naar een groepje..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik een groep van 20 Marokkanen tegen me
Dat weten ze nooitquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik gister al. Gooide een sneeuwbal naar een groepje..ze wisten echt totaal niet hoe ze moesten reageren..
Het woordje kanker helaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, idd.. vraag me af of er iets is wat ze wel weten.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, idd.. vraag me af of er iets is wat ze wel weten.
Lekker stuk van mequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
It was only just a dream!![]()
Ik ben hyperactief!
En ben extreem vrolijk![]()
Hoi iedereen!![]()
Oh god, jij ook al jarig dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
17 dec. is een vet toffe dag!
Aaaahwquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn paracetamol is op, net nu ik het nodig heb
Jawel, deze god is ook jarig dan!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh god, jij ook al jarig dan.
Ik zou ook hoofdpijn krijgen van zo een vent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn paracetamol is op, net nu ik het nodig heb
Hoiquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
It was only just a dream!![]()
Ik ben hyperactief!
En ben extreem vrolijk![]()
Hoi iedereen!![]()
Ik zal je feliciteren op de dag zelf!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jawel, deze god is ook jarig dan!
bweehehe ik was 2 jaar geleden in rotterdam op een festival, kwam er een marokkaan de bus uit die zijn hoofd gestoot had ofzo, die zei serieus 15x in 1 zin kanker.quote:
4 maanden en 11 dagenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben over een half jaar weer jarig
Dat bedoel ik dus. Ze hebben vaak het IQ van een stronthoop.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
bweehehe ik was 2 jaar geleden in rotterdam op een festival, kwam er een marokkaan de bus uit die zijn hoofd gestoot had ofzo, die zei serieus 15x in 1 zin kanker.
niet haten op marokkanenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
bweehehe ik was 2 jaar geleden in rotterdam op een festival, kwam er een marokkaan de bus uit die zijn hoofd gestoot had ofzo, die zei serieus 15x in 1 zin kanker.
OKE TOF. ik heb dan al een verjaardag.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jawel, deze god is ook jarig dan!
Ik minder dan een half jaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben over een half jaar weer jarig
Doe ik niet, alleen op die in Rotterdam.quote:
Maar ik word dan 25quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik niet, alleen op die in Rotterdam.
Firefox zei het al maar geen zin om te verbeteren en dat noem jij dus taalverloederingquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet haten op Marokkanen....... Zo een stukje taalverloedering haat ik dus.
Firefoxquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Firefox zei het al maar geen zin om te verbeteren en dat noem jij dus taalverloedering
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Firefox zei het al maar geen zin om te verbeteren en dat noem jij dus taalverloedering
quote:
Daarom is het een betaquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar die loopt weleens zomaar vast
Minder diepgaand dan mijn ondertitelquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig
daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar die loopt weleens zomaar vast
Apartquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
Niet leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
maar ik ben altijd beta tester geweest vorige deden het beterquote:
Ik vind het niet bijzonderquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:13 schreef ElmoFan het volgende:
Dat is slecht nieuws voor mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet niet lief![]()
Ben niet voor niks lid van het rode kruis
Kusje op je lidmaatschapquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
nietusquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws voor mij
Wellusquote:
24 mei.quote:
Ik 4 dagen later.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kusje op je lidmaatschapIk wil nu een fruitmand van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik... Nee laat maarquote:
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
* Oceanview stuurt een fruitmandquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil nu een fruitmand van je.
[..]
Ik... Nee laat maar
ach, is het al gebeurd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van 10 april naar 28 mei is wel iets langer dan 2 wekenquote:
Ik 20quote:
Ik ben een jonge godquote:
ik weet, kan er ook niks aan doen dat mijn ouders zo laat warenquote:
quote:
Ze zeggen het.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:14 schreef o.us het volgende:[/b]
Ik heb tranen gelachen, daarna deed ik m'n broek open om tot de ontdekking te komen dat ik finaal klaar was gekomen van het lachen waarna ik moest schateren tot er bloed uit m'n oren kwam. Toen ik dat zag heb ik nog meer moeten grinneken en lachen en heb ik zierend hard in m'n broek gepoept, maar ik had diarree omdat ik gisteren bij KFC heb gegeten, waarna ik de poep in m'n sperma heb geroerd en er met m'n piemel in heb gewreven terwijl ik steeds harder ging lachen. Hierna deed ik het goedje incl oorbloed in een zakje en wilde ik het drinken, maar door het lachen viel het over m'n lichaam heen en smeerde ik het uit.
Zo grappig vond ik het.
die vind ik nou wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wou deze als sig doen maar hij is te lang:
[..]
Amateur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mij een amateur noemen
hoi jij bent groen bij mij tegenwoordigquote:
\quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi jij bent groen bij mij tegenwoordig
De meeste quotes doen het voor mij niet vrees ik.quote:
Gaan we weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Weer even het niveau verhogen:
[ afbeelding ]
regel ik eens tieten voor jequote:
Wat doe ik daartussen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat?
Die wil ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
regel ik eens tieten voor je
waarom niet?quote:
Hey, ik ben ook groen bij mijzelfquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi jij bent groen bij mij tegenwoordig
Ik ben bij mezelf rozequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook groen bij mijzelf![]()
Welke kleur wil jij? Roze?
quote:
Ja joh ik laat spontaan schetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vind je dr tieten niet geil?
het viel mij ook mee vandaag, morgen heb ik weer meer tijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef Michhas het volgende:
Jullie hebben het rustig aan gedaan vanavond, ik had wel weer 3/4 volle topics verwacht
Dat zal wat wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het viel mij ook mee vandaag, morgen heb ik weer meer tijd
Oh nee hequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het viel mij ook mee vandaag, morgen heb ik weer meer tijd
Oh dearquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Lutte het volgende:
CC, Stuart, de rest.
Ik ben echt te moe om te FOK!ken, sta ook al twee dagen niet in de top 100!
De wereld vergaat...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef Lutte het volgende:
CC, Stuart, de rest.
Ik ben echt te moe om te FOK!ken, sta ook al twee dagen niet in de top 100!
Heel knap. Ik kan dat nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Vinden jullie het niet knap van me dan? Al twee dagen niet in de top 100?
Ja zeker! ik hou dat nooit vol!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Geen commentaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Je zit nog maar net 3 maanden op Fok!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
Nee, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je op mijn schouder uithuilen ??
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je op mijn schouder uithuilen ??
quote:
I was just jokingquote:
Ja maar die ken ik niet.quote:
Ik sta er al weken nite meer in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
ik zei geen commentaar omdat ik niet echt bepaald iets positiefs kan verzinnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met lutte der postaantallen te maken?
Dan zeg je toch niets.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zei geen commentaar omdat ik niet echt bepaald iets positiefs kan verzinnen
Dan hebben we iets gemeen.quote:
Jij hebt geen levenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is ook moe maar staat vandaag wel weer in de top 10 hoor
Ik heb 1011 dagen rust gehad. Ik mag dus weer even gek doenquote:
Even maar dan hequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 1011 dagen rust gehad. Ik mag dus weer even gek doen
Ow okee, dan mag het van mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 1011 dagen rust gehad. Ik mag dus weer even gek doen
Ja, ik heb ook niet het gevoel dat ik het lang ga volhouden dit keerquote:
Dat maakt me blij. Dankjequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow okee, dan mag het van mij
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet het gevoel dat ik het lang ga volhouden dit keer![]()
Dat zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben lief vandaag, geniet ervan zolang het kan
je gaat ons heul niet verlatenquote:
Dat gevoel ken ik. Ben toen 3 jaar weggeblevenquote:
Ik 1 jaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik. Ben toen 3 jaar weggebleven
Tuurlijk niet! Ik PM je even.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je gaat ons heul niet verlaten
Heb ik ook een hele poos gehad.quote:
Beter dan vanochtend. Jij?quote:
Oke meisquote:
Drie maanden dip denk ik. De verslaving is weg, ik kan nu makkelijk een dag zonder FOK!.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook een hele poos gehad.Tegenwoordig nog steeds wel. Vergeleken met vroeger ben ik echt rustig.
ga kleedjes haken danquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
I'm okay, ik verveel me de tering...
Speel wat spelletjes op het forumquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
I'm okay, ik verveel me de tering...
Heb de halve dag al weggerot achter de xbox, mijn focus is op dus geen zin om spelletjes te spelen, tevens kan ik mijn pillen niet meer slikken want dan kan ik straks niet slapernquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Speel wat spelletjes op het forum
Jij bent tofquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat dubbelnee voor kleedjeshaken
Dat weet ikquote:
Wat voor soort pillenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb de halve dag al weggerot achter de xbox, mijn focus is op dus geen zin om spelletjes te spelen, tevens kan ik mijn pillen niet meer slikken want dan kan ik straks niet slapern
Oh, ik kan makkelijk zonder FOK!, als ik andere dingen te doen heb. Thuis kijk ik wel automatisch eventjes. Maar het zijn eigenlijk vooral SC's die ik volg. Vroeger was ik een baggerusertje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Drie maanden dip denk ik. De verslaving is weg, ik kan nu makkelijk een dag zonder FOK!.
stout meisjequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik kan makkelijk zonder FOK!, als ik andere dingen te doen heb. Thuis kijk ik wel automatisch eventjes. Maar het zijn eigenlijk vooral SC's die ik volg. Vroeger was ik een baggerusertje.
ik had het over reageren Stuart Littlequote:
Ik zit je maar te plagenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had het over reageren Stuart Little
ow jawelquote:
Oke succesquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Michhas het volgende:
BAM! Ik ga het nieuwe album van De Jeugd downloaden
De lachende derde!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Michhas het volgende:
Bij mij zijn ook 3 maanden omquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
De eerste drie maanden zijn om. Ik hoor vaker dat je dan in een dip raakt.
Daar had ik na 3 maanden geen last van. Vond het toen alleen maar leuker wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
..van tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Michhas het volgende:
Ja, gelukkig.quote:
Ik raak alleen in een dip als ik het druk heb. En in vakanties. Omdat het vooral vermaak is als ik toch niet zoveel anders te doen heb.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je die van Diggy Dex al? Die vind ik een stuk leuker.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Michhas het volgende:
Okee gelukkigquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, gelukkig.
Het is niet heftig. Maar het is iets. Dus ik denk dat het goed is.Nu snel weer de pil slikken.
Cool.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja mevrouwEn en en hij is NU klaar
Bambam, 50 seconden
Dat ga ik nu doen, die als eerstequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool.
Luister tante Lien maar.want: mijn naam.
Mooi.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen, die als eerste
Precies. Dat gaat ook gewoon lukkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja even de schade inhalen van de tijd dat ik op mijn werk zat
Dankje?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Mensen. Ik heet jullie van harte welkom op FOK!
Dankje. Altijd fijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Ploertendoder het volgende:
heel vriendelijk van u, bedanktquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Ploertendoder heeft bekend gemaakt dat hij zojuist FOK! heeft gekocht voor een bedrag van ¤ 2,8 miljoen.
Dat vind ik nou lief van je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Ploertendoder heeft bekend gemaakt dat hij zojuist FOK! heeft gekocht voor een bedrag van ¤ 2,8 miljoen voor Myraela.
we hebben dus een neiuwe baas hierquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Ploertendoder heeft bekend gemaakt dat hij zojuist FOK! heeft gekocht voor een bedrag van ¤ 2,8 miljoen.
Het is maar waar je in wenst te investerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Loterij eindelijk gewonnen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja, dat zou ik voor mijzelf ook wel prettig vinden, zo'n bedrag op mijn rekeningquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Was het maar zo dat ik zoveel geld had
Nee mijn uitkering bedraagt maandelijks ¤ 4 miljoen.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee mijn uitkering bedraagt maandelijks ¤ 4 miljoen.
Het is geen officiële msn smiley joh.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen msn smileys
Je komt uit het hoge noorden toch?
Omdat ze zondag gaat neukseksen.quote:
Van Limburg naar Friesland?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is geen officiële msn smiley joh.Als fok! een versie van die badass emoticon had, dan had ik m allang gekozen.
Jup, ik woon nu 5 maanden ofzo in Friesland, daarvoor kwam ik uit het zuiden, limboland.
Wat leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo ben ik altijd als ik ongesteld ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |