Wie het eerste bij de Apres Ski isquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Weet iemand ook nog een leuke tekst voor op mijn board? En welke kleur sticker? Roze of blauw?
Past volgens mij nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wie het eerste bij de Apres Ski is
Eveningquote:
Yo swaquote:
Ik verzamel ze. Ik heb al 19 verschillendequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
Op dagen als vandaag verbaast het me dat ik geen notes heb gekregen
Ik 21quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik verzamel ze. Ik heb al 19 verschillende
Is zo'n koelkast uit die Heineken reclame niks voor je?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
grtdojw was vandaag niet van toepassing op mij..........goed lange dag weer..
wie vrolijkt me op door een biertje voor me te halen, de koelkast is nu zelfs te ver.
Ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
grtdojw was vandaag niet van toepassing op mij..........goed lange dag weer..
wie vrolijkt me op door een biertje voor me te halen, de koelkast is nu zelfs te ver.
Zat al te denken om wieltjes eronder te zetten en een touw eraan te knopen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is zo'n koelkast uit die Heineken reclame niks voor je?
Jij bent een keizerkind?quote:
Maak het danquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zat al te denken om wieltjes eronder te zetten en een touw eraan te knopen...
of de koelkast naast de bank te zetten
of zo een afstandsbestuurbare hijskraan te kopen om biertjes eruit te vissen...
of de koelkast op een radiografisch wagentje te parkeren
\quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hihi, goeden grap, die kende ik nog niet
Ja dat is dus afwachtenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eerst kijken wat voor tools de sint in mn schoen stopt.
Heb je al gezongen en ben je lief geweest?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo spannend he!
Ik ben heel lief geweest! en zingen........ ik heb een lp opgezet! met de 24 beste sinterklaas songs!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heb je al gezongen en ben je lief geweest?![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar misschien ken ik je nog niet goed
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heel lief geweest! en zingen........ ik heb een lp opgezet! met de 24 beste sinterklaas songs!
Deze valt nog wel mee nuquote:
Helemaal niksquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat heb jij voor de sint gedaan dan?!
Hoeft ook niet. Ik heb mijn mooiste cadeau alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |