Werkte voor mij toen al niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef daftme het volgende:
Meisjen plagen, kusjes vragen. Basisschool mentaliteit.
Minder grappig is dat dat bij ons dus echt gebeurd is he..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:31 schreef Vanky het volgende:
Jullie begrijpen het niet! Door grapjes uit te halen kun je soms het ijs breken met iemand een gesprek lukt dan altijd voor vlotter!
Hen plagen, bv. opmerkingen maken kan echt goed werken.
Zo hoorde ik ooit een meisje zeggen dat ze graag een hangbuikzwijntje zou willen hebben als huisdier.
Mijn opmerking: "Maar je mocht niet van je moeder, ze zei één zwijn is genoeg!"
Ik heb ook ooit nog iemand wijsgemaakt dat er in juni na de examenuitslag iemand van de 4de verdieping gesprongen was na slechte resultaten.
Ok, dan kijken die meisjes even maar lachen ze er mee!
En dan kun je een gesprek beginnen. Of je haalt grapjes uit met hun computer die twee muizen zou ik bv. nog durven.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:31 schreef Vanky het volgende:
Zo hoorde ik ooit een meisje zeggen dat ze graag een hangbuikzwijntje zou willen hebben als huisdier.
Mijn opmerking: "Maar je mocht niet van je moeder, ze zei één zwijn is genoeg!"
Mijn god, wat zal jij een shitload aan dames versieren zo op een dagquote:Ik heb ook ooit nog iemand wijsgemaakt dat er in juni na de examenuitslag iemand van de 4de verdieping gesprongen was na slechte resultaten.
Belangrijk is je te onderscheiden van dat ander gepeupel die flirt en haar achterna roept 'Hey, lekkere chick'quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
[..]
Mijn god, wat zal jij een shitload aan dames versieren zo op een dag
Ik hoop voor je dat je nog niet van de middelbare school af bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef Vanky het volgende:
[..]
Belangrijk is je te onderscheiden van dat ander gepeupel die flirt en haar achterna roept 'Hey, lekkere chick'
Ik stap er op af en vertel hen onzin, en meestal trek je echt wel hun aandacht!
Maar bij iemand waar ik dan echt gevoelens heb doe ik dat niet!
Dan plaag ik liever.
Wat is daar grappig aan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Vanky topic.
Wat je moet proberen, is grappig te zijn zonder dat je iemand beledigd.
Natuurlijk. Gewoon lief plagen, niet kwetsendquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Vanky topic.
Wat je moet proberen, is grappig te zijn zonder dat je iemand beledigd.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gewoon lief plagen, niet kwetsend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |