abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:41:30 #1
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_89354987
Ik heb jaren samengewoond en daarbij regelde mijn vriendin de uitgaven en financiën. Heb er nooit omkijken naar gehad, totdat ik alleen kwam te staan i.v.m. o.a. gezamelijke financiële problemen.

Vanaf dat moment is het me gaan fascineren en heb er een sport van gemaakt uit de problemen te komen op eigen kracht door zaken goed op een rijtje te zetten en een degelijke administratie en langere termijn planning bij te gaan houden. Het is me 4 jaar later gelukt en hier ben ik apetrots op.

Voor mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of simpelweg hun uitgaven en / of schulden willen stroomlijnen, inventariseren, en bijvoorbeeld willen leren budgetteren, bied ik aan daarbij te helpen. Discretie is vanzelfsprekend en het zou me gewoon een een goed gevoel geven als ik zie dat mensen weer terug op de rails komen en weer mee gaan tellen. Natuurlijk is er een grens. Mocht blijken dat de situatie echt uitzichtloos is, dan zal ik je adviseren professionele hulp te zoeken. Maar meestal kun je het zelf en dan is ook de pret een stuk groter achteraf. Ik beperk me wel tot de regio Amsterdam, omdat regelmatig persoonlijk contact me wenselijk lijkt. Ik heb een zelf ontwikkelde spreadsheet in de aanbieding die, nadat alles is geïnventariseerd, ik je kan leren gebruiken De sheet trekt niet alleen je inkomsten en uitgaven van elkaar af, maar regelt ook de planning op de middellange en langere termijn

Mocht je het interessant vinden, schroom je niet en stuur een PB. Ik verwacht wel een serieuze insteek, dit kun je tenslotte ook van mij verwachten.
pi_89360219
Wat een mooi aanbod. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 13 december 2010 @ 22:33:38 #3
283395 HeetBoven
pi_89897354
Even een schopje omhoog, want kreeg de vraag of het nog geldig was: ja dus!
pi_89925733
Mooi aanbod inderdaad!
Ik werk zelf bij een incassobureau en zie dagelijks heel veel gevallen voorbij komen waarin mensen dergelijke hulp heel goed hadden kunnen gebruiken.

Top! ^O^
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:23:22 #5
283395 HeetBoven
pi_90521898
Update: inmiddels een persoon serieus kunnen helpen en volgens mij gaat het de goede kant op. Je financiën kunnen confronterend zijn, maar dat is alleen maar goed, anders kom je nooit verder. Volgend jaar nog een sessie met diegene om e.e.a. te evalueren. Voor de duidelijkheid: iedereen is welkom voor advies, is niet gebonden aan situatie, leeftijd of inkomenspositie.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:22:33 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90709800
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:23 schreef HeetBoven het volgende:
Update: inmiddels een persoon serieus kunnen helpen en volgens mij gaat het de goede kant op. Je financiën kunnen confronterend zijn, maar dat is alleen maar goed, anders kom je nooit verder. Volgend jaar nog een sessie met diegene om e.e.a. te evalueren. Voor de duidelijkheid: iedereen is welkom voor advies, is niet gebonden aan situatie, leeftijd of inkomenspositie.
Super ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')