en in GRTDOJWquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb vandaag volgensmij alleen maar in KSC gepost, de hele dag door...
erg hè?
Aha zo, op die fietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit topic stond er niet in.
het topic van Pheno stond er wel in dus die heb ik eruit gehaald en deze ervoor in de plaats gezet
Stella is heerlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stella?!?!?
ik ken alleen een seat ibiza stella
Dat geeft toch nietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
erg hè?
Vet ergquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
erg hè?
dat was echt ergquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Stella Artois![]()
BIER!!!!!!!
* Stuart drinkt geen wijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
wijn!!
*heeft net een fles pinot noir gedeeld met*
maar ik heb ook gewoon de hele dag niks anders gedaan dan geleerd en geFok!-ed, ik had zo graag willen sneeuwbalvechtenquote:
Jupiler is beterquote:
en ik geen koffiequote:
ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Wie heeft er nog wat energie voor mij, ik ben door mijn voorraad heen
Dan ga je nu toch nog even snel naar buitenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb ook gewoon de hele dag niks anders gedaan dan geleerd en geFok!-ed, ik had zo graag willen sneeuwbalvechten
Ik ken dat eigenlijk niet echt qua smaakquote:
heb geen vrienden en moet nog steeds lerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ga je nu toch nog even snel naar buiten
mweh.. hie ris ie ook op..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Nee, helaas moet ik zuinig zijn vandaagquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Ik ook niet. Althans. nagenoeg nooitquote:
Gooi gewoon naar willekeurige voorbijgangers. Vinden ze heus wel leuk hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb geen vrienden en moet nog steeds leren
er is hier echt niet genoeg sneeuw voor gevechten hoor..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ga je nu toch nog even snel naar buiten
Ja, lekker danquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is hier echt niet genoeg sneeuw voor gevechten hoor..
* goldfinger1963 gooit een blikjequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij eens wat, ik val bijna om
lekkere britse thee met melk ?:rquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Althans. nagenoeg nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |