Jaquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn oudste had vanavond weer een geniale opmerking, ik bracht de jongens naar bed en J. was boodschappen doen, op het punt dat ik de oudste weltruste zei kwam J. thuis en hoorde gerommel:
'Mam, wat was dat?
Ik: dat was vast papa
S: Neee, dat is vast een aliën
Ik:![]()
Wat is er morgen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen
[..]
ooohhh dat mag je nie zeggen
Oh, tsja, wowen en fokken gaat niet samenquote:
Dat blijkt, kill wow dan ook eens snelquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, tsja, wowen en fokken gaat niet samen
4 dagenquote:
oh he! mijn hele zin is wegquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er morgen?behalve woensdag
Zo voelde het nietquote:
de posters van de KSCquote:
mensen die liever in de sneeuw gaan spelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo voelde het niet
Het was gewoon alweer maandag...
En weer 9 zieken
Aha zo, al vast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh he! mijn hele zin is weg
morgen is mijn stiefmams jarig
Oooh, alleen de mensen die in de OP staanquote:
Zeg maar gewoon dat je hem zelf gemaakt hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
met dankt aan ehh
wie was dat ookalweer
Gemiddelde leeftijd 52 dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mensen die liever in de sneeuw gaan spelen
hmmquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd 52 dus ik denk het niet
smoel dicht dikke duitserquote:
Gaat lekker daarquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben momenteel 47 zieken...
neeeeeeeen, iemand hier in de KSCquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je hem zelf gemaakt hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |