Als er iemand is die fluitend naar een date sjokt alsof er niets staat te gebeuren, ben jij het volgens mij welquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef Silenus het volgende:
Over een uur mijn lunchdate, oh jongens wat spannend!![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef Silenus het volgende:
Over een uur mijn lunchdate, oh jongens wat spannend!![]()
![]()
Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Thornado het volgende:
De RP dame die mij de leuke mail stuurde, heeft inmiddels ook al haar 06 nummer met mij uitgewisseld.
Het gaat lekker vlot: geen weken chattten en mailen. Ik hoop dat ik binnenkort tijd kan vinden voor een date (ik zit echt bizar volgepland deze komende twee weken met werk, cursussen en privé dingen).
Tijd heb je niet, die máák je. Lees de post van Kasta er maar op na.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.
Hier ook. Hoe ga ik mezelf in godesnaam verplaatsen vandaag, en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Silenus het volgende:
Holy shit wat sneeuwt het hard nu. Ik kom straks echt als een witte verschrikkelijke sneeuwman aangelopen geloof ik.![]()
Ik zal eens kijken als wij echt een date gaan plannen. Ik ben flexibel en best bereid om er wat extra moeite voor te doen om toch snel te daten.:)quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat klinkt positief tot nu toe. Jammer dat je het zo druk hebt de komende twee weken, zou leuk zijn als je toch een moment kunt vinden.
Eens!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Tijd heb je niet, die máák je. Lees de post van Kasta er maar op na.
[..]
Haha! En toch klinkt het wel erg tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat toch niet in een eerste gesprek dat je online hebt, gelijk mbt sinterklaas zeggen:
- kom je nog bij deze sint op schoot zitten?
- dan krijg je billenkoek omdat je stout bent geweest![]()
Niet als het telkens terug komt.. eerder ook al in een mailtjequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha! En toch klinkt het wel erg tof
Volgens mij beweer ik nergens dat dat niet zo is? Er moet ergens toch wel een moment te vinden zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Tijd heb je niet, die máák je. Lees de post van Kasta er maar op na.
Nouja, als je 40 uur per week werkt en de rest van de week al afspraken hebt staan is dat 'tijd maken' ook niet altijd even makkelijk. En afspraken met vrienden e.d. verzetten doe ik niet voor een date, geeft de verkeerde signalenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
Volgens mij beweer ik nergens dat dat niet zo is? Er moet ergens toch wel een moment te vinden zijn.
Nouja. Een date van 12 tot 2 hou ik prima vol maar er zijn niet veel meiden die ook werken die dat een goed idee lijktquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:11 schreef Cue_ het volgende:
Er is altijd wel ergens tijd. Volgens mij had kasta zo'n mooi rekensommetje gemaakt. de vraag is alleen of je je tijd alleen of bv wat nachtrust voor een date wilt opgeven
Dat is wat ik zeg. Er is vaak wel tijd, maar vaak doe je liever andere dingen, omdat de rest al is volgepland.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja. Een date van 12 tot 2 hou ik prima vol maar er zijn niet veel meiden die ook werken die dat een goed idee lijkt
Uiteraard, maar ik ga met de trein.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
Hier ook. Hoe ga ik mezelf in godesnaam verplaatsen vandaag, en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat toch niet in een eerste gesprek dat je online hebt, gelijk mbt sinterklaas zeggen:
Het is misschien niet makkelijk, maar volgens mij wel mogelijk. Als je binnen twee weken écht geen enkel moment zou kunnen vinden voor een date dan vraag ik me af of het een goede periode is om überhaupt te daten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, als je 40 uur per week werkt en de rest van de week al afspraken hebt staan is dat 'tijd maken' ook niet altijd even makkelijk. En afspraken met vrienden e.d. verzetten doe ik niet voor een date, geeft de verkeerde signalen
Dat vraag ik mij nu dus af.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
[..]
Als je binnen twee weken écht geen enkel moment zou kunnen vinden voor een date dan vraag ik me af of het een goede periode is om überhaupt te daten.
- wil jij de sint zijn staf even vasthouden?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Er komt nog een tijd dat ik me in ga laten hurenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:57 schreef macondo het volgende:
en ga jij nog ook naar Ajax? Ook een hel om er te komen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |