Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)be-product-1142.html
is dit niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
◦Processor Type: VIA ARM 32bit CPUquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)be-product-1142.html
is dit niks?
Precies, mijn telefoon is nog tig keer zoveel sneller dan dat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:34 schreef mickeyD het volgende:
[..]
◦Processor Type: VIA ARM 32bit CPU
◦Processor Clock Speed: 266M Hz
nee, das inderdaad helemaal NIX!
Een jaar of twee geleden zoiets een keer bij de ALDI van die zolid (soort x-mini) speakers gekocht. Nemen weinig plek in, zijn erg portable en ik vind ze voor iets waar ik geen topkwaliteit verwachtte echt zwaar goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand Chinese speakers? Ik verwacht geen topkwaliteit natuurlijk, maar zolang ze niet irritant schrillig worden bij ~100db vind ik het goed.
Gewoon met een 3,5mm of 2,5mm aansluiting trouwens
Ah mooi. Zulk soort dingen kwam ik ook al tegen op ebay en andere hongkongsites, maar die waren ook allemaal 80db. En aangezien ze omgevingsgeluid van 70-75db moeten overstemmen, denk ik dat dat vrij krap word.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Precies, mijn telefoon is nog tig keer zoveel sneller dan dat.Windows CE ook gewoon en dan durven ze te zeggen dat 'ie helemaal YouTube-capabel is. Ik gok dat zelfs als je de kwaliteit op 240p zet dat ding nog hapert bij het afspelen.
[..]
Een jaar of twee geleden zoiets een keer bij de ALDI van die zolid (soort x-mini) speakers gekocht. Nemen weinig plek in, zijn erg portable en ik vind ze voor iets waar ik geen topkwaliteit verwachtte echt zwaar goed.
[ afbeelding ]
(Das dan 80db, maar je hebt vast wel betere)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |