Of een tijdelijke opname in een verpleeghuis tot ze loopgips heeft en de honden misschien naar een vriendin of in het ergste geval naar een asiel? Best lastig als je ver weg zit hebben wij ook ondervonden. Terwijl ook wij toch in zo'n 10 uur bij de familie kunnen zijn. Sterkte in ieder geval!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, wat lastig lijkt me dat inderdaad. Zoals individual al zegt, Zweden is ook niet zo ver weg, als het echt nodig is kun je binnen een dag in NL zijn.
Heeft je moeder helemaal geen netwerk waar ze op kan leunen, Goaxing? Sterkte! En flipsen ook...
Ja, het blijkt best goed te gaan. Onze landlijn deed het alleen niet, haar laptop blijkt in reparatie, mijn prepaid kan niet naar NL bellen, en in de tijd dat ik moest wachten tot hub thuis kwam en ik op zijn telefoon kon bellen had ik de grootste problemen bedachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft je moeder helemaal geen netwerk waar ze op kan leunen, Goaxing? Sterkte! En flipsen ook...
Dat wilde ik ook net gaan zeggen. Sterkte!quote:
toen mijn oma anderhalf jaar geleden overleed, en ik nog een Nederlandse reisverzekering had, dekte die alle kosten, en heeft alle vluchten etc. voor me geboekt..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net gaan zeggen. Sterkte!
Mijn opa is in 2004 overleden en ik ben blij dat ik zo snel bij de familie heb kunnen zijn. Het is natuurlijk ook niet alleen maar de afstand, maar ook, hoe slecht het ook klinkt, de kosten. Dat valt voor mij nog wel mee, maar ik kan me voorstellen dat dat voor langere afstanden expenonetieel stijgt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef Gaoxing het volgende:
Toen ik vanmiddag zei dat oma misschien niemand had om de hond uit te laten begonnen de oogjes van jongste (6) al te glimmen. Die zag zichzelf best alleen naar Nederland vliegen om oma te gaan helpen
Dat is het probleem, dat weet niemand (nog). Zie ook Vader slokdarmkanker, wat nu?quote:Sterkte flipsen, dat klinkt als akelig nieuws, maar dus niet hele korte termijn?
Mijn ouders hebben geen hondquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flipsen, kunnen de buren niet helpen? Een hond uitlaten kost je echt niet zoveel tijd
Mijn kerstboom blijft zeker tot eind februari nog wel goed, dus die gaat nog niet weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 06:35 schreef maartena het volgende:
Ik heb alle kerstspullen, zoals het hoort natuurlijk, zo rond driekoningen (6 Januari) allemaal weer opgeborgen.
Yep, dat gebeurt nu ook, met nog een vrijwilliger achter de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
kunnen de buren niet helpen? Een hond uitlaten kost je echt niet zoveel tijd
Oe, wat naarquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef flipsen het volgende:
Dat is het probleem, dat weet niemand (nog). Zie ook Vader slokdarmkanker, wat nu?
Heeft nog geen beslissing genomen. Vorige week had hij weer een onderzoek, volgende week de uitslag en dan maar horen hoe het gaat. Voorlopig voelt hij zich (lichamelijk) nog opperbest en ik heb het vermoeden dat hij uiteindelijk niet voor de operatie gaat kiezen. Dus dan wordt het een kwestie van afwachten vrees ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oe, wat naarWat heeft hij gekozen en hoe gaat het nu?
Sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar even een schopje om weer wat leven in de brouwerij te brengen na de akelige dicussie over al het ziek en zeer van afgelopen week.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:41 schreef maartena het volgende:
Brouwerij? Ik heb net een "Arrogant Bastard" op:
[ afbeelding ]
7.2% Alcohol.
Toch een heel stuk beter dan dat gele pisbier!
Hier ook niet echt iets spannends aan de hand, hard werken en lange dagen maken omdat we bezig zijn met de oogst van onze tulpenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:45 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Anyway, verder is er niet zoveel te beleven hier
Gips is irritant!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:45 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
SorryMaar ik had het alleen maar over een gebroken been (wat overigens wat ernstiger bleek dan verwacht, dus nu nog een keer 3 weken geen loopgips).
Anyway, verder is er niet zoveel te beleven hier, afgezien van vooral veel studeren. Op zich wel leuk: m'n afgelopen opdracht met 3 Australiers gemaakt, en nu werk ik met een Australische die in Abu Dhabi woont.
Waar ga je heen, Fogel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |