Een Spleenheupquote:Een spleenheup zit rechts van je gruwelbot. Onder de fluimnagel en net boven de draadslaaf. Als je op je hoofd gaat staan en met je linker arm probeert je rechter bil aan te raken zit ie ongeveer bij je graadheuvel.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:42 schreef tong80 het volgende:
Een spleenheup zit rechts van je gruwelbot. Onder de fluimnagel en net boven de draadslaaf. Als je op je hoofd gaat staan en met je linker arm probeert je rechter bil aan te raken zit ie ongeveer bij je graadheuvel.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
hahaha goeien topic was dat zeg, dat die een slotje heeft gekregen zeg!
Welk topic?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Dan zal ik voor het slotje nog een grap vertellen: ik heb een topic waar 3 jaar niet in gepost was ge-kutkickt, en kwam er mee weg!
Goed gedaan, MultiBanaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Dan zal ik voor het slotje nog een grap vertellen: ik heb een topic waar 3 jaar niet in gepost was ge-kutkickt, en kwam er mee weg!
Ik scheel zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die heeft het al ooit gezegd, kijk maar een paar posts terug
Ik denk het welquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Nu is het afwachten of tong80 binnen is voor het slotje
Maar ik bedoelde dat ik tong80 niet zag staan met een post in dit topicquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, je kan gewoon niet lezen, da's wat anders
T'is je vergevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik tong80 niet zag staan met een post in dit topic![]()
Haha ik keek naar je post terwijl die veranderdequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik tong80 niet zag staan met een post in dit topic![]()
Baasquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha ik keek naar je post terwijl die veranderde
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
Sorry was net aan het rukken.
Touwtje van de lamp in de badkamer bleef hangen.
Nu niet, sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
RockNijntje UI verneuck b.v. ©
UI's klaar terwijl u wacht
Wil je mijn UI kapot maken?
Hahahaha bedankt tongquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
Sorry was net aan het rukken.
Touwtje van de lamp in de badkamer bleef hangen.
Oke maakt niet uitquote:
Goed dat je het even uitlegdequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:45 schreef MultiBanaan het volgende:
Nu tong in dit topic heeft gereageerd is hij compleet, en kan hij in vrede sterven (het topic bedoel ik dus, tong is pas op de helft van z'n leven)
Ik wilde net gaan vragen wat je bedoelde, maar toen zag ik de editquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:45 schreef MultiBanaan het volgende:
Nu tong in dit topic heeft gereageerd is hij compleet, en kan hij in vrede sterven (het topic bedoel ik dus, tong is pas op de helft van z'n leven)
Denk aan het rukken, maar het touwtje van de lamp in de badkamer blijft hangen dus dat duurt ffquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:50 schreef tong80 het volgende:
Is Superworm naar de winterefteling ?
Of naar slot Loevesteijn..
Kom net van een koude douche thuis manquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Denk aan het rukken, maar het touwtje van de lamp in de badkamer blijft hangen dus dat duurt ff
Ik van een warm badquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net van een koude douche thuis man
Geen idee, ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:06 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Is SWJ zijn ronde aan het doen?
en wat zijn motivatie is om die ondertitel te kiezenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik zou graag nog even van de situatie gebruik willen maken, en tong80 vragen of hij wel eens last heeft van zijn spleenheup
Ja, en waarom hij die al die jaren niet veranderd heeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
en wat zijn motivatie is om die ondertitel te kiezen
Meldt. Even het topic doorlezen om SWJ onderuit te lullen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja verdraaid, wel jammer dat tong80 er niet is
Ik ookquote:
Wat een MutiBanaanvraagquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik zou graag nog even van de situatie gebruik willen maken, en tong80 vragen of hij wel eens last heeft van zijn spleenheup
Eerst stond er : 'Bedankt U ook.'quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:23 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, en waarom hij die al die jaren niet veranderd heeft
Triest verhaal, dat klinkt niet als de tong80 die wij hier hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:39 schreef tdrone het volgende:
hey tong mensen zeggen vaak dat jij geen leven hebt maar check deze poster:
You can find an Internet forum for pretty much anything, from fans of My Little Pony to people who like to get peed on by fans of My Little Pony. So at first glance, the Bloody Board, a forum for fans of Buffy the Vampire Slayer, seems comfortingly normal. They post tweets from former cast members of the show (mostly about how much it sucks to work at this gas station now), speculate about plot points, discuss favorite episodes and fan art -- the usual stuff. But on close inspection, something's just a little off ...
[ afbeelding ]
One user, "jamie_marsters" appears to be quite prolific, posting and replying many, many times a day. We suppose it's sort of creepy that she's taken the name of Buffy star James Marsters, and changed it to Jamie to imply familiarity, like an ex-girlfriend or an old babysitter might. A quick look at the profile statistics and things get much worse. Look at the number of total posts "jamie" has made:
[ afbeelding ]
Huh, she must be really into the community to make almost 40,000 posts. The only problem being: There's no community. There is only jamie_marsters. Scrolling through the archives reveals that there are virtually no other users, just this one, posting non stop, replying to herself, over and over again, every minute of every day for the last six years, alone inside her own dark little echo-chamber of madness.
van: http://www.cracked.com/ar(...)t.html#ixzz16fvpM024
quote:
Inderdaad shoomps, waar je ook zit, ga ff in dit topik postenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
shoomps je moet echt meer gaan posten.
shmoopy post veel te weinig de laatste tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad shoomps, waar je ook zit, ga ff in dit topik posten
Maar ook: gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan van je virtuele jij, tong!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |