En hatzee, die gaat meteen even aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Pink Floyd.. fragmenten.
Het gitaartje met de aanzwellende drums in SOYCD zal nooit meer verdwijnen.
De bandnaam.. alleen "20e eeuw freaks" weten dan wie dat zijn, tegen die tijd.
Eensch en eensch. Maar waarom zal muziek ooit verboden worden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Het oeuvre leent zich er ook beter voor.
Maar ik ga ervan uit dat Frank Zappa visionair was en dat muziek uiteindelijk verboden zal worden.
Dat is het al, gedeeltelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch en eensch. Maar waarom zal muziek ooit verboden worden?
Ben ik even blij dat ik over tig jaar niet meer leef. Wie kan er nu zonder muziek?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is het al, gedeeltelijk
En waarom? Omdat mensen kut zijn, daarom.
Zou heel goed kunnen, ik weet het niet, maar wat een hoop mensen niet beseffen is dat de manier waarop gitaristen in rock/blues/popbands hun gitaar bespelen echt is uitgevonden door Jimi Hendrix. Het was niet alleen maar een buitengewoon goede gitarist, maar de grondlegger van een nieuwe manier van muziek maken en als gevolg daarvan zou het volgens mij wel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Die komt nog wel voor in de "annalen van de muziekgeschiedenis" tegen die tijd denk ik, maar de man in de straat (of in zijn flying scootmobile) zegt dat helemaal niets meer.
Staatsgevaarlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch en eensch. Maar waarom zal muziek ooit verboden worden?
quote:.it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating). Our criminal institutions are full of little creeps like you who do wrong things...and many of them were driven to these crimes by a horrible force called MUSIC!
Our studies have shown that this horrible force is so dangerous to society at large that laws are being drawn up at this very moment to stop it forever! Cruel and inhuman punishments are being carefully described in tiny paragraphs so they won't conflict with the Constitution (which, itself, is being modified in order to accommodate THE FUTURE).
Ik zit ook hier en daar te lezen of er al een berichtje is....quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
we willen een baby
![]()
even duimen voor Leandra, misschien is ze al opnieuw moeder of ligt ze nog te puffen
Alles wat je teveel hebt kan altijd terug Lays, doen ze hier in ieder geval niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Laysa het volgende:
Morgen naar de gamma voor alu tape...hoeveel rollen zou ik nodig hebben voor 60 vierkante meter? weet iemand dat hier?
En ja ik vraag het morgen in de Gamma, maar misschien zit er hier een expert
2 als je rollen hebt van een meter breed en 30 meter lang of 1 als je een rol hebt van 1 meter breed en 60 meter langquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Laysa het volgende:
Morgen naar de gamma voor alu tape...hoeveel rollen zou ik nodig hebben voor 60 vierkante meter? weet iemand dat hier?
En ja ik vraag het morgen in de Gamma, maar misschien zit er hier een expert
"I can feel your anger. It gives you focus, makes you stronger."quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergeef hem vader, hij weet niet wat hij doet
Yep en als je beide niet echt lekker kan bespelen kan je altijd nog bassist wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Fender is een gitaar voor gitaristen die niet sterk genoeg zijn om een Gibson op te tillen.
ze gaan per volgens mij per 50mquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Jian het volgende:
[..]
2 als je rollen hebt van een meter breed en 30 meter lang of 1 als je een rol hebt van 1 meter breed en 60 meter lang
Ik heb nooit gitaar willen spelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep en als je beide niet echt lekker kan bespelen kan je altijd nog bassist worden![]()
die had je verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |