abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2002 @ 22:40:13 #101
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4550407
Fijn dat hij geen pijn meer heeft. Lang leve de morfine. In dit soort gevallen de beste oplossing. Sterkte jullie, je pa, z.n vriendin, je zus etc.
Laat het je huwelijk niet te veel overschaduwen. Maar ik begrijp het. Baal nog steeds dat m'n moeder onze jongste nooit heeft gezien. Zelfde oorzaak.
Sterkte.
Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
  dinsdag 11 juni 2002 @ 22:47:22 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4550523
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:40 schreef H-Ahli het volgende:
Fijn dat hij geen pijn meer heeft. Lang leve de morfine. In dit soort gevallen de beste oplossing. Sterkte jullie, je pa, z.n vriendin, je zus etc.
Laat het je huwelijk niet te veel overschaduwen. Maar ik begrijp het. Baal nog steeds dat m'n moeder onze jongste nooit heeft gezien. Zelfde oorzaak.
Sterkte.
Tnx, we proberen er toch een 'zo normaal mogelijke' dag van te maken.
Na 't trouwen dus gewoon in 'n restaurant koffie, bruidstaart, borrel, eten etc.
Ik denk dat hij na het officiele gedeelte wel afhaakt, maar laat er naast dat zwarte randje van die dag dan ook maar een gouden randje aanzitten.

't is me zowieso al heel veel waard dat hij erbij is

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_4551056
Jemig ET, wat een verhaal. Ik ben er stil van. Op zo'n moment als dit realiseer ik me hoe belangrijk de simpele dingen in het leven zijn.

Pak nog zoveel mogelijk leuke momenten mee en maak er een dag van om nooit te vergeten.
Ik wens jullie allebei heel veel geluk en sterkte toe.

Sorry miss... for loving me, the is no cure...
pi_4553362
Heel veel sterkte en ik wens juliie een fijne bruiloft toe. Het wordt waarschijnlijk wel even slikken, want je trouwt toch om een dubbele bodem, maar probeer van deze dag jullie dag te maken (trouwen doe je tenslotte meestal maar 1x......) en ik hoop dat je vader zal genieten van deze mooie dag!!!

Een hele mooie dag gewenst...

pi_4571850
Jeetje wat heavy allemaal ET!! Ik hoopd at hij het nog redt tot DE dag, en dat je nog wat mooie herinneringen aan hem hebt...misschien is zusje ook wel over haar toeren en spanningen doen rare dingen met een mens...heel veel succes.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 juni 2002 @ 14:09:27 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4606308
Lieve E.T. en Swets, probeer heel erg te genieten van jullie trouwdag en er ondanks alles een feest van te maken. Ondanks de donkere ondertoon. Hoe mooier de dag, des te meer kunnen jullie straks dankbaar zijn dat je vader hem mee heeft kunnen maken! Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte en een fijne, gedenkwaardige trouwdag.

Liefs, Renée en Christan

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 juni 2002 @ 23:13:33 #107
3011 E.T.
pi_4614042
Ik denk dat de trouwdag wel gaat lukken
Hij leeft er zo erg naartoe. Maar ik vrees wel dat 't daarna hard achteruit zal gaan.

Hij heeft van de week (woensdag) zijn eerste chemo gehad. Gelukkig niet ziek van geworden, alleen een algeheel *bleh*gevoel. En vrijdag en gister waren echt off-dagen. Gister had hij heel veel pijn in z'n operatiewond. We denken misschien een spiertje verrekt ofzo want vandaag viel dat alweer reuze mee en had hij weer praatjes .

Ik had hem gister verteld dat 't geld wat ik voor m'n verjaardag heb gekregen goed besteedt gaat worden; ik laat er een ring voor maken. Witgoud met plooien in de vorm van onze voorletters. (toevallig is de eerste letter van zijn naam dezelfde als die van Swets z'n voornaam). Zijn letter staat dan dus ook dubbel symbolisch voor het afscheid van hem en het nieuwe leven van mij met Swets. Hij was daar zo door ontroerd dat hij het volgens mij tegen iedereen heeft verteld. Hij vond 't echt geweldig dat ik dat geld heb besteed aan een blijvende herrinnering aan hem.

Morgen komt de aneastesist bij hem kijken of hij wat kan doen tegen de pijn in z'n schouder en heup (daar zitten vreselijk verrotte kanker-plekken) om hem zodoende wat acceptabeler leven te geven, voor de tijd die rest.

De arts is nu met de verklaring bezig voor onze annuleringsverzekering. Onze reis naar IJsland hebben we tot nader order (volgend jaar) uitgesteld. Ik kan dat nu gewoon niet.

Verder probeer ik zo vaak mogelijk (4 a 5 keer per week) naar hem toe te gaan. Hij kijkt er zo naar uit om me te zien.

Vanmiddag nog even in zijn huis geweest. En dat was toch behoorlijk slikken. Hij heeft er 15 jaar gewoond, ik heb er vijf jaar gewoond. Het hele huis straalt zo vreselijk veel 'pa' uit. Ik ben op m'n gemakkie even rustig boven rond gaan lopen.. mijn oude slaapkamertje, zijn slaapkamer.. Nog een keer alles goed in me op nemen. Nog een keer voorstellen hoe hij daar vaak aan tafel zat.. Zijn pronkstukje, zijn tuin, bekijken (en zien dat er onkruid staat ) Bedenken hoe hij die tuin had willen veranderen, hoe die voliere gestaan zou hebben die hij van plan was te maken..

voorlopig leven we met z'n allen naar onze trouwdag toe. Hoe hij er bij zal zijn weten we nog niet (zal waarschijnlijk toch in een bed zijn) maar dat hij erbij is.. dat weten we toch wel bijna zeker. Iedereen doet daar zijn uiterste best voor (ook de artsen, die er alles aan doen om hem er zo optimaal mogelijk bij te laten zijn). In ieder geval het officiele gedeelte waar hij, als mijn getuige, zijn handtekening moet zetten.. Ik verwacht niet dat hij daarna nog bij de bruidstaart en de bbq aanwezig is helaas.

Het wordt een memorabele dag.. in alle opzichten..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_4614069
Hoop dat ondanks al het verdriet jullie trouwdag toch gevuld mag worden met de mooiste herinneringen en liefdevolste momenten.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 16 juni 2002 @ 23:16:07 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4614089
Ik vind je er heel volwassen en goed mee omgaan E.T. en ik weet zeker dat je Pa beretrots op jou (en Swets) is.

Nogmaals: hou je taai en sterkte de komende dagen/weken.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 juni 2002 @ 23:18:06 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4614127
quote:
Op zondag 16 juni 2002 23:13 schreef E.T. het volgende:
pi_4615262
Ietietje...

Ik hoop zo dat jullie trouwdag precies zo zal zijn als jullie hopen. Ik vind dat je heel goed met de situatie omgaat en heb daar veel bewondering voor - je lijkt zo sterk in deze verschrikkelijk moeilijke tijd!

Ik hoop ook dat je nog heel veel van je vader kunt genieten en dat je op jouw manier afscheid zal kunnen nemen. Ik hoop dat je vader nu, ondanks alles, toch nog gelukkig en tevreden kan zijn met hetgeen hij heeft, met zo'n fijne dochter als jij. Ik ben blij dat hij medicatie heeft tegen de ondraaglijke pijn.

Ik wens je heel veel sterkte en ik denk vaak aan jou.

Ik blijf je volgen.

voor jou en Jeroen.

#geen
  maandag 17 juni 2002 @ 00:38:10 #112
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_4615296
ouch

*stil*

sterkte

en maak er wat van!

[b]
Fok!Forum
[/b]
  maandag 17 juni 2002 @ 12:17:49 #113
3011 E.T.
pi_4618709
Ik voel me zo *bleh*
Ik heb niet geslapen (lig de hele tijd te malen) krijg lichamelijke klachten..

Ik zou zo graag een weekje 'niks' willen. Geen zorgen, geen verdriet, geen gestress... gewoon zoals 't was..

Zit hier een beetje als een zombie op m'n werk, m'n verdriet te verbijten, m'n zere maag te vergoeilijken..
Heb daarnet besloten datik van de week toch maar ff naar een huisarts ga (mijn eigen arts is natuurlijk weer 'ns op vakantie ). Ik hou dit niet nog weken vol. Ik begin een beetje 'op' te raken.

Pluspuntje van vandaag: Pa belde daarnet.. Hij was zo blij, hij moest 't gewoon ff kwijt.. Hij had weer naast z'n bed gestaan Ik zat er gewoon van te janken..

pi_4618762
quote:
Op maandag 17 juni 2002 12:17 schreef E.T. het volgende:
Ik voel me zo *bleh*

Ik zou zo graag een weekje 'niks' willen. Geen zorgen, geen verdriet, geen gestress... gewoon zoals 't was..

Zit hier een beetje als een zombie op m'n werk, m'n verdriet te verbijten, m'n zere maag te vergoeilijken..
Heb daarnet besloten datik van de week toch maar ff naar een huisarts ga (mijn eigen arts is natuurlijk weer 'ns op vakantie ). Ik hou dit niet nog weken vol. Ik begin een beetje 'op' te raken.

Pluspuntje van vandaag: Pa belde daarnet.. Hij was zo blij, hij moest 't gewoon ff kwijt.. Hij had weer naast z'n bed gestaan Ik zat er gewoon van te janken..

Zorg goed voor jezelf Ietietje. Niemand heeft er iets aan wanneer jij instort, je vader al helemaal niet.

Wat een goed nieuws dat je vader uit bed is geweest en heeft gestaan!!! Toch een grote overwinning.

#geen
  maandag 17 juni 2002 @ 12:24:04 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4618799
quote:
Goed zo, ook nog wel aan jezelf denken.
quote:
Pluspuntje???
Da's hardstikke goed!
Fijn dat er wat goed nieuws is.
Jullie trouwdag wordt gewoon keigaaf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 17 juni 2002 @ 12:31:39 #116
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4618877
quote:
Ik voel me zo *bleh*

Hee wijffie,
telkens als ik dit allen lees krijg ik traantjes in mijn ogen,wou dat ik je een irl knuf kon geven!

sterkte..ook voor Jeroen! bolletje
(partner in legging crime)

doei
pi_4623557
quote:
Ik voel me zo *bleh*
Eej je moet wel aan jezelf denken. Sinds mijn vader plotseling overleed 1,5 week geleden heb ik slaappillen en ik verbaas me erover hoe goed die krengen helpen.

Ik lag ook steeds te malen de eerste dagen. Het is echt niet raar hoor om die dingen te vragen bij de dokter. Ze kunnen ook geen kwaad (zijn niet verslavend ofzo).

Ik voel me (uiteraard) ook zo *bleh* zoals je zegt maar slapen is wel erg belangrijk voor je eigen lichaam.

Kom op he, sterkte en geniet van je vader zolang het nog kan en zorg dat je mooi afscheid neemt (iets wat ik helaas niet gehad heb)

There can be no triumph without loss
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2002 @ 21:28:45 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4645208
Vandaag minder leuk nieuws.
Vanmorgen is zijn morfine dosis verdubbeld naar aanleiding van pijn in zijn heup.
Zijn ook direkt foto's gemaakt en hij blijkt een gebroken heup te hebben.
Langs de breuklijn is het bot ook daar al aangetast.

Zijn vriendin werd vandaag aangesproken door de Orthopedist. Een ontzettend aardige, maar zeer reële arts. Deze vertelde dat hij er weer van geschrokken was hoe snel het gaat...

Morgen wordt er een morfinepompje rechtstreeks in zijn rug geplaatst, waardaar hij in staat wordt zelf te doseren.

-edit-
Morgen heeft E.T. een afspraak met de huisarts.
Het wordt allemaal een beetje teveel voor mijn lieffie

Jubileum moderator dinsdag 18 juni 2002 @ 21:31:52 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4645264
Ow jongens wat is dat toch weer schrikken.

Heel veel sterkte!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juni 2002 @ 21:35:25 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4645343
Hè ja, dat kan er ook nog wel bij... En gisteren stond ie nog wel naast zijn bed! Ik heb bewondering voor je vader, E.T. Wat een sterke man Goed dat je naar de huisarts gaat trouwens. Een beetje hulp bij het slapen en zo kun je best gebruiken. Dikke voor jullie allemaal!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 21:53:20 #121
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4645630
quote:
Op zondag 16 juni 2002 23:13 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat de trouwdag wel gaat lukken
Hij leeft er zo erg naartoe. Maar ik vrees wel dat 't daarna hard achteruit zal gaan.
-knip-
Hij vond 't echt geweldig dat ik dat geld heb besteed aan een blijvende herrinnering aan hem.

-knip-

quote:
Ik voel me zo *bleh*
-knip-

quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen is zijn morfine dosis verdubbeld naar aanleiding van pijn in zijn heup.

Zijn vriendin werd vandaag aangesproken door de Orthopedist. Een ontzettend aardige, maar zeer reële arts. Deze vertelde dat hij er weer van geschrokken was hoe snel het gaat...

Morgen wordt er een morfinepompje rechtstreeks in zijn rug geplaatst, waardaar hij in staat wordt zelf te doseren.

-edit-

Heel veel sterkte allebij. Blijf aan jullie denken.
Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
pi_4647615
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:

-edit-

Oh mijn god Wat triest! Wat een vreselijke tegenslag!

Zorg goed voor elkaar jullie twee.

Sterkte, wij denken aan jullie.

#geen
  dinsdag 18 juni 2002 @ 23:58:28 #123
26685 d0z
fear the truth !
pi_4647744
* d0z feels sad..

sterkte

we dont know the truth, because we cant handle it...
  woensdag 19 juni 2002 @ 00:01:14 #124
30575 Necertje
ja wat nu????
pi_4647787
Ik zit dit te lezen en krijg er gewoon kippevel van en tranen in me ogen.

Heel veel sterkte toegewenst.

Ik ben weer terug !!!!!!!!!
  woensdag 19 juni 2002 @ 03:55:44 #125
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_4649544
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')