Ik zal het zo ff doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Pheno heb je mijn picca's al gedownload??
en Symp?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk je even snel een slot te gaan verwisselen blijkt de halve deur te moeten worden gesloopt
tering dan heb ik die gemistquote:
Ik denk dat we niks bijzonders hebben gemist behalve het vervelende nieuws dat het bloeden bij meneer Taart maar niet wil stoppenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, doe maar vanaf half 8 vanochtend, dan ben ik ook weer bij.
ik ben er tot 14.00 nog geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoveel als ik tussen 7:30 en nu, denk ik.
dat mag ookquote:
ja ik wil je deur wil ruilen tegen een halve muur?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering dan heb ik die gemist
kan ligt aan de maat van de muurquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wil je deur wil ruilen tegen een halve muur?
ooh wacht ze hebben hem alweer hersteldquote:
eerste en tweede heb ik alquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wacht ze hebben hem alweer hersteld![]()
ik heb wel lijmlucht in de aanbieding plus niet passende stofzuiger zakken en speciekuip vol handdoek haakjes
ja lap zeg, kom we gaan op cafequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerste en tweede heb ik al![]()
en handdoek haakjes heb ik niks aan
daar kom ik net vandaanquote:
je moest kloppen want de bel deed nietquote:
je moest gillen want je had een haar in je eten?quote:
ik zal zo ook even een pintje pakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kom ik net vandaan
dadelijk eerst eten![]()
Ik moest wel lachen, wij allebei tegelijk op de meetquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moest gillen want je had een haar in je eten?
jullie hadden ook beide een vuist inde kont zoals samsonquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, wij allebei tegelijk op de meet![]()
MWOAHHHHHHHH GERTJUHHHHHHHHHH
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
jullie hadden ook beide een vuist inde kont zoals samson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |