Ik zal het zo ff doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Pheno heb je mijn picca's al gedownload??
en Symp?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk je even snel een slot te gaan verwisselen blijkt de halve deur te moeten worden gesloopt
tering dan heb ik die gemistquote:
Ik denk dat we niks bijzonders hebben gemist behalve het vervelende nieuws dat het bloeden bij meneer Taart maar niet wil stoppenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, doe maar vanaf half 8 vanochtend, dan ben ik ook weer bij.
ik ben er tot 14.00 nog geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoveel als ik tussen 7:30 en nu, denk ik.
dat mag ookquote:
ja ik wil je deur wil ruilen tegen een halve muur?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering dan heb ik die gemist
kan ligt aan de maat van de muurquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wil je deur wil ruilen tegen een halve muur?
ooh wacht ze hebben hem alweer hersteldquote:
eerste en tweede heb ik alquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wacht ze hebben hem alweer hersteld![]()
ik heb wel lijmlucht in de aanbieding plus niet passende stofzuiger zakken en speciekuip vol handdoek haakjes
ja lap zeg, kom we gaan op cafequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerste en tweede heb ik al![]()
en handdoek haakjes heb ik niks aan
daar kom ik net vandaanquote:
je moest kloppen want de bel deed nietquote:
je moest gillen want je had een haar in je eten?quote:
ik zal zo ook even een pintje pakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kom ik net vandaan
dadelijk eerst eten![]()
Ik moest wel lachen, wij allebei tegelijk op de meetquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moest gillen want je had een haar in je eten?
jullie hadden ook beide een vuist inde kont zoals samsonquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, wij allebei tegelijk op de meet![]()
MWOAHHHHHHHH GERTJUHHHHHHHHHH
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
jullie hadden ook beide een vuist inde kont zoals samson
wat wat watquote:
hee, hheee hoeveel vingers steek ik opquote:
extra grote hamburgers met kaas tomaat ui komkommer ketchup en mayoquote:
zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
extra grote hamburgers met turkse knoflookworst (ook gebakken) komkommer, sla en mayo
Dammmm, das echt klotequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Als de artsen het ook niet meer weten geef ik het ook op hoor.
Thijs en ik waren net bij meneer taart, nou ja, in zijn kamer, want hij was voor bloeding 8 bij de poli.
Kwam hij weer binnen, knuffelt hij met Thijs, hopla, nummer 9 er achteraan![]()
Bellen ze me net van het ziekenhuis of ik terug kan komen zonder Thijs omdat meneer taart inmiddels behoorlijk in paniek is en zijn bloeddruk te hoog is (hee, goh, waar zouden doe bloedingen nou van komen?)
Dus nu probeer ik oppas te regelen.
Dan stort ik morgen wel verder in
bizarquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik waren net bij meneer taart, nou ja, in zijn kamer, want hij was voor bloeding 8 bij de poli.
Bellen ze me net van het ziekenhuis of ik terug kan komen zonder Thijs omdat meneer taart inmiddels behoorlijk in paniek is en zijn bloeddruk te hoog is (hee, goh, waar zouden doe bloedingen nou van komen?)
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
Dammmm, das echt klote
* Trevland geeft ST een knuffel
quote:
quote:
We kunnen het ook niet hebben dat jij er aan onderdoor gaatquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
dankjulliewel, lieverds!
Dat is ook onmogelijk, want ik heb Thijsquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
We kunnen het ook niet hebben dat jij er aan onderdoor gaat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk, want ik heb Thijs
Ja, dan kan je niet volledig instortenquote:
kan/mag/moet niet iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je niet volledig instorten
Met zo'n vrolijke knaap in huis lijkt het me ook van nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je niet volledig instorten
Ik bedoel het een beetje anders...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met zo'n vrolijke knaap in huis lijkt het me ook van niet
SuperThijs to the rescuequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk, want ik heb Thijs
Dat snap ik ook wel en daarom ook oppassenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel het een beetje anders...
Als ik nu wegval door instorten, heeft hij niemand die voor hem zorgt en dat kan dus niet
Misschien tot straksquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
Eten maken, Thijs in bed leggen en dan komt mijn mama hier zitten en kan ik weer naar het ziekenhuis
Misschien tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |