Hey Flipjequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ben er verliefd op
Hoooooi LL
tuurlijk piep je dan anders..quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijntot je een keer wel op twee sneeuwvlokken op je tichel gaat en je rug breekt en twee jaar mag revalideren
dan piep je wel anders
Ook jij
Nou zelfs met goed schoeisel kan je behoorlijk op je giechel gaan hoor ik was vorige jaar op mijn giechel gegaan ondanks goed schoeisel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tuurlijk piep je dan anders..
maar goed.. je kan ook een misstap op de trap doen en je nek breken.. letterlijk..
das ook niet fijn..
maar goed schoeisel tijdens deze winterse omstandigheden kan een hoop uitmaken!
( en dat geldt ook voor banden ondder de auto's! )
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dus ik zou altijd uitkijken met die gladheid. Ben vorig jaar ook tot 2 keer toe keihard op mijn giechel gegaan en dat is echt niet fijn. En echt hoor lig je op het parkeerterrein te spartelen. Vraagt een collega ben je gevallen? Nee ik dacht laat ik de vloer eens van dichtbij bekijken zucht
Whisky is effectieverquote:
Een hamer is ook erg effectiefquote:
ik drink geen alcohol.quote:
nou sommige alcholische drankjes zijn zo lekker, die zou ik in mijn leven niet gemist willen hebben.... zeg maarquote:
Die zooi is mij te linkquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwoah ik neem liever een dropshot, lekker zoet en gelijk van de kaart![]()
Geef ik je gelijk inquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou sommige alcholische drankjes zijn zo lekker, die zou ik in mijn leven niet gemist willen hebben.... zeg maar
welke dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou sommige alcholische drankjes zijn zo lekker, die zou ik in mijn leven niet gemist willen hebben.... zeg maar
Dan moet je niet naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zooi is mij te link...
Voor ik het weet heb ik anderhalve liter van dat spul in mn mik zonder iets te merken, en als ik dan buiten kom ben ik inene knock-out
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zooi is mij te link...
Voor ik het weet heb ik anderhalve liter van dat spul in mn mik zonder iets te merken, en als ik dan buiten kom ben ik inene knock-out
Weinig reden toe. Ik krijg de dag erop flink last (nee, geen kater).quote:
dan merk je het wel zodra je in je nest gaat liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar buiten gaan.
Kom je baileys bij me drinken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoete witte wijnBaileys
Dropshot, Rode wodka redbull
![]()
Echt mierzoet allemaal maar wel lekker
Natuurlijk nietquote:
neequote:
Baileys vind ik wel lekker. Rode redbull heb ik nog nooit gehad. Maar als het zo erg mierzoet is hoef ik het niet geef mij maar een lekkere whiskyquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoete witte wijnBaileys
Dropshot, Rode wodka redbull
![]()
Echt mierzoet allemaal maar wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |