ja maar tis zo koud in de badkamer hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik anders misschien de rest van de dag hier in de badkamer blijven zitten? Ik wil niet meer.
tenzij je een warm bad laat vollopen en lekker gaat relaxenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tis zo koud in de badkamer hoor
ik heb geen badquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tenzij je een warm bad laat vollopen en lekker gaat relaxen
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik anders misschien de rest van de dag hier in de badkamer blijven zitten? Ik wil niet meer.
Dat is gelukt, hoewel overige lichaamssappen rijkelijk vloeidenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel je kwijl binnenhouden he?
Geef mij die pilletjes met smiley.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef Flippiee het volgende:
* Flippiee rent met pilletjes KSC binnen
Als ik dan een kusje krijgquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geef mij die pilletjes met smiley.
ja, maar iedereen zei dat al, ik denk ik zeg wat andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gelukt, hoewel overige lichaamssappen rijkelijk vloeiden![]()
Begin er dan niet over
het "wish me luck" was meer nodig voor het voetje voor voetje schuifelen over de opgevroren sneeuwkoek naar de sportschool toe. En weer terug. Toch 3 km bij elkaarEn met de vorige winter in het achterhoofd, niet echt mijn terrein
Flipzellovitsch!quote:
Doeg STquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Gastouder-zkhs-boodschappenwinkel-thuis enzo
Hihihiquote:
Mn kerst UI, daarna komt die andere weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Flipzellovitsch!
ik herkende je niet met die nieuwe UI
Oh okeequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar iedereen zei dat al, ik denk ik zeg wat anders
Volgens mij zit er iets anders dwars bij jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeLekker dwars ding ben je
*negeert het eerste stuk*quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is gelukt, hoewel overige lichaamssappen rijkelijk vloeiden![]()
Begin er dan niet over
het "wish me luck" was meer nodig voor het voetje voor voetje schuifelen over de opgevroren sneeuwkoek naar de sportschool toe. En weer terug. Toch 3 km bij elkaarEn met de vorige winter in het achterhoofd, niet echt mijn terrein
Fijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
en.. koop eens fatsoenlijke schoenen!
toen ik in noorwegen woonde heb ik daar 3 paar winter schoenen gekocht en die zijn nu nog![]()
en dat zijn echt niet alleen maar moonboots..
nergens last van met de gladheid!
niet echt, spijbel morgen wel, die lerares is zon gigantisch kutwijfquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mn kerst UI, daarna komt die andere weer
Maar hoooooi BeroemdeNog gelukt met je frans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |