Wat een perfectionisten zijn het ook bij polyphony.quote:
Ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef J.Clarkson het volgende:
@GLijdt Licht.
[ afbeelding ]
S. Shigeno Panda AE86
[ afbeelding ]
Panda AE86 (Trueno Sprinter Apex)
Die moet ik ook nog tegenkomen ik houd van de Renault 5 Turboquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe schatjeVoor een standard zeer tof
2x zilver, de rest brons gehaald. Niet frustrerend ofzoquote:
Ik 'mag' van mijzelf niet verder voordat ik goud heb, zodoende zit ik nu al een uur vast op IA-1quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef Toempf het volgende:
[..]
2x zilver, de rest brons gehaald. Niet frustrerend ofzo
Kutlevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik 'mag' van mijzelf niet verder voordat ik goud heb, zodoende zit ik nu al een uur vast op IA-1
Dacht dat ik alle kart challenges op goud had, echt simpel waren diequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kutleven
Iemand al goud gehaald op de laatste van de karts?
Mijn B-Spec coureur is echt een mafkees. Zodra ie een RWD rijdt, dan gaat ie driftend door de bochten....en hij wint ook nog hahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn B-spec driver A.Vermeulen is bezig met een superrace. In een Civic SiR uit 91 met 160pk. Helemaal standaard kan ie t opnemen tegen veel betere bakken als een Focus ST.
Wat is je topsnelheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Mijn B-Spec coureur is echt een mafkees. Zodra ie een RWD rijdt, dan gaat ie driftend door de bochten....en hij wint ook nog haha![]()
Of hij rijdt 20 seconden voor en dan gaat ie steeds langzamer...wordt ie nog tweede...en maar klikken dat ie sneller moet (begon zelfs te schreeuwen naar mijn TV![]()
)
Een van mijn favoriete bakken is nu de R8 V10. Getuned naar 860 PK en heerlijke besturing. En dan die heerlijk jankende V10 (tot 9500 toeren)...vooral het tussengas bij het terugschakelen
zijn die B-Spec races door te spoelen trouwens?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Mijn B-Spec coureur is echt een mafkees. Zodra ie een RWD rijdt, dan gaat ie driftend door de bochten....en hij wint ook nog haha![]()
Of hij rijdt 20 seconden voor en dan gaat ie steeds langzamer...wordt ie nog tweede...en maar klikken dat ie sneller moet (begon zelfs te schreeuwen naar mijn TV![]()
)
Een van mijn favoriete bakken is nu de R8 V10. Getuned naar 860 PK en heerlijke besturing. En dan die heerlijk jankende V10 (tot 9500 toeren)...vooral het tussengas bij het terugschakelen
Volgens mij niet...maar ik heb nog niet echt lange races gehad (ben pas level 4), dus ik weet niet of die optie er later wel is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
zijn die B-Spec races door te spoelen trouwens?
Nu twijfel ik tussen een Gallardo en een R8 2010quote:
Neem ze allebeiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu twijfel ik tussen een Gallardo en een R8 10'..
Gallardo, R8 zuigt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu twijfel ik tussen een Gallardo en een R8 10'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |