Wat een perfectionisten zijn het ook bij polyphony.quote:
Ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:03 schreef J.Clarkson het volgende:
@GLijdt Licht.
[ afbeelding ]
S. Shigeno Panda AE86
[ afbeelding ]
Panda AE86 (Trueno Sprinter Apex)
Die moet ik ook nog tegenkomen ik houd van de Renault 5 Turboquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe schatjeVoor een standard zeer tof
2x zilver, de rest brons gehaald. Niet frustrerend ofzoquote:
Ik 'mag' van mijzelf niet verder voordat ik goud heb, zodoende zit ik nu al een uur vast op IA-1quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef Toempf het volgende:
[..]
2x zilver, de rest brons gehaald. Niet frustrerend ofzo
Kutlevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik 'mag' van mijzelf niet verder voordat ik goud heb, zodoende zit ik nu al een uur vast op IA-1
Dacht dat ik alle kart challenges op goud had, echt simpel waren diequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kutleven
Iemand al goud gehaald op de laatste van de karts?
Mijn B-Spec coureur is echt een mafkees. Zodra ie een RWD rijdt, dan gaat ie driftend door de bochten....en hij wint ook nog hahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn B-spec driver A.Vermeulen is bezig met een superrace. In een Civic SiR uit 91 met 160pk. Helemaal standaard kan ie t opnemen tegen veel betere bakken als een Focus ST.
Wat is je topsnelheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Mijn B-Spec coureur is echt een mafkees. Zodra ie een RWD rijdt, dan gaat ie driftend door de bochten....en hij wint ook nog haha![]()
Of hij rijdt 20 seconden voor en dan gaat ie steeds langzamer...wordt ie nog tweede...en maar klikken dat ie sneller moet (begon zelfs te schreeuwen naar mijn TV![]()
)
Een van mijn favoriete bakken is nu de R8 V10. Getuned naar 860 PK en heerlijke besturing. En dan die heerlijk jankende V10 (tot 9500 toeren)...vooral het tussengas bij het terugschakelen
zijn die B-Spec races door te spoelen trouwens?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Mijn B-Spec coureur is echt een mafkees. Zodra ie een RWD rijdt, dan gaat ie driftend door de bochten....en hij wint ook nog haha![]()
Of hij rijdt 20 seconden voor en dan gaat ie steeds langzamer...wordt ie nog tweede...en maar klikken dat ie sneller moet (begon zelfs te schreeuwen naar mijn TV![]()
)
Een van mijn favoriete bakken is nu de R8 V10. Getuned naar 860 PK en heerlijke besturing. En dan die heerlijk jankende V10 (tot 9500 toeren)...vooral het tussengas bij het terugschakelen
Volgens mij niet...maar ik heb nog niet echt lange races gehad (ben pas level 4), dus ik weet niet of die optie er later wel is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
zijn die B-Spec races door te spoelen trouwens?
Nu twijfel ik tussen een Gallardo en een R8 2010quote:
Neem ze allebeiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu twijfel ik tussen een Gallardo en een R8 10'..
Gallardo, R8 zuigt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu twijfel ik tussen een Gallardo en een R8 10'..
Ja en dat werktquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:16 schreef nero7 het volgende:
KLIK HIER ALS JE TE WETEN WILT KOMEN HOE JE JE GT5-REPLAYS NAAR YOUTUBE KUNT UPLOADEN
Je bent niet goed wijs, ik had allang mijn tv aan gort geslagen danquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik 'mag' van mijzelf niet verder voordat ik goud heb, zodoende zit ik nu al een uur vast op IA-1
Net wel gehaald, dan heb je wel een aardig gevoel van dat je iets bereikt hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Toempf het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs, ik had allang mijn tv aan gort geslagen dan
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Fout varen.
Het heet toch niet voor niets GT5 The Definitive Motorboatin' STimulator.
Een Veyron is ook geen raceautoquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef Toempf het volgende:
Bij nader inzien zou het voor mij ook niet verkeerd zijn om eens een goeie race-auto aan te schaffen, ik heb net de extreme reeks vrijgespeeld en de competitie daar ziet er best pittig uit. Daar kan ik zelfs met mijn Veyron niet tegenop
Zolang er maar een recht stuk in zit dan lukt het ook wel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef Toempf het volgende:
Tot nu toe ben ik nog verbaasd hoe veel races ik met dat ding win, ook met racewagens als tegenstander.
Volgens mij de laatste championship van de 3e serie races.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:35 schreef Hiya het volgende:
En waar was dat ding ookal weer te winnen?
Mwoah lijkt me sterk... Het blijft een Veyron.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze hadden de veyron sport in het spel moeten verwerken. De veyron sport is ontzettend snel en wendbaar, in bochten en rechte wegen.
Vandaag alles goud gehaald bij de grand tour, krijg je niet eens een auto cadeau!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dacht dat ik alle kart challenges op goud had, echt simpel waren die![]()
Alleen die dwaze tour challenge met die achterlijke Alfa en die verschrikkelijke Lambo(die ook nog eens 's nachts gereden wordt
)
Kijk eens topgear zou ik zeggen. Dat laatste argument houdt ook niet stand, dan zou je bijvoorbeeld ook kunnen stellen dat andere auto's in het verleden van een bepaald merk, waar problemen op bepaalde vlakken bestonden niet verbeterd kunnen worden omdat dit juist van het zelfde merk vandaan komt. Wat dus onjuist is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah lijkt me sterk... Het blijft een Veyron.
Maar het blijft een Veyron.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kijk eens topgear zou ik zeggen. Dat laatste argument houdt ook niet stand, dan zou je bijvoorbeeld ook kunnen stellen dat andere auto's in het verleden van een bepaald merk, waar problemen op bepaalde vlakken bestonden niet verbeterd kunnen worden omdat dit juist van het zelfde merk vandaan komt. Wat dus onjuist is.
Een goede dure auto.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar het blijft een Veyron.
Blind? Staat er toch, feitelijk gezien blijft het een dure auto, het nog extra aanduiden door middel van het woord ''te'' te gebruiken is irrelevantquote:Op woensdag 1 december 2010 00:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leugens, een goede maar te dure auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |