Moet eerlijk bekennen dat ik het nog mee vond vallen eigenlijk. Het is is geen strijkbout maar wat wil je met zo'n ding. Stond zelf nog aardig te kijken van het bochten werkquote:Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, ding wil niet bepaald snel de bochten rond. De GT serie in Professional is net wat te hoog gegrepen.
Typisch probleem bij die Amerikanen, maar ze klinken er niet minder bruut om. En het gewoon heerlijk om hier en daar wat asfalt te voorzien van dikke strepen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, ding wil niet bepaald snel de bochten rond. De GT serie in Professional is net wat te hoog gegrepen.
Misschien te modificeren, een beetje zoals die L2/R2-knoppen maar dan met secondelijmquote:Op woensdag 1 december 2010 15:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hij heeft oncomfortabele knoppen die als flippers door moeten gaan. Check deze pic maar uit een review van mij: (en nee niet de L2 en R2)
[ afbeelding ]
Zelfde probleem hier.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:12 schreef buddyb het volgende:
Bij mij doet GTTV het nog steeds niet. Heb nog steeds te maken met een netwerkfout. Alleen de intro staat erop.
Doet ie het bij jullie wel?
Verder is het een onwijs leuk spel.
Track editor valt wat tegen... vooral omdat je niet zelf kan bepalen wanneer je rechtuit, linksaf of rechtsaf gaat!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Bolleke_666 het volgende:
Hoe zit het met de Track Editor?
Wat zijn jullie ervaringen?
En klopt het trouwens kwa online gamen ook met de track days?
Is het dus dat je gewoon een circuit op en vrij kan en gaan scheuren terwijl er ook anderen rond rijden?
Even snel reageren voordat het topic gesloten wordt; de Mediamarkt in Roermond.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef biertank het volgende:
[..]
welke locale MM hebben we het over?
tnx!
Alleen al sinds de launch van de game:quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef Stekelbees het volgende:
Is er al een PS3-GT5 pack?
edit:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)010672108/index.html
deze dus. Maar ook nog andere? Als in... special edition bijvoorbeeld (dus niet alleen de CE/SE van het spel zelf).
idd....dit is wel echt een tegenvaller. Ik zwaar enthousiast toen ik hoorde van de track editor...ik zwaar teleurgesteld toen ik hem daadwerkelijk een keer probeerde. Gemiste kans.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef RSHOW het volgende:
De track editor is meer een track generator. Creative vrijheid is zo goed als nul.
dfgt?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen al sinds de launch van de game:
http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=24685
En met SE's niet.
Alleen sommige winkels maken misschien zelf leuke combi's. Zo heb ik wel een DFGT met GT5 gezien met fikse korting.
Dat is een beetje he tnadeel, ik zie ze er bij arcade niet tussen staan.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
Rij ze gewoon even in arcadeGa ik ook doen met de Lambo's. Vind ze duur zat, en wil mijn zuurverdiende centen niet in een onhandelbare kutkar steken
Ja dat snapte ik al, maar je kan dus wel normale circuits genereren,kan je ze ook opslaan?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Track editor valt wat tegen... vooral omdat je niet zelf kan bepalen wanneer je rechtuit, linksaf of rechtsaf gaat!
hellup nou ffquote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef HeertjeB het volgende:
http://www.4gamesshop.nl/(...)_campaign=4Gamesshop
zou dit de goede zijn? Vind het vreemd aangezien ie wel zon 50 euro goedkoper is dan de andere aanbieders..
Nog steeds fucking duur though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |