Wil ik ook. Rij nu A-Spec nog met zo'n Nissan Micra van 17.000 ofzoquote:Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef nero7 het volgende:
[..]
ik moet gewoon goud hebben voor ik verder ga met een andere, minimaal zilver.
A-Spec heb ik sowieso alles goud.
Ik heb de momo geprobeerd...ps3 herkent hem wel, kan met sommige knoppen nog wat bewerkstelligen ook, maar ermee rijden krijg ik niet voor elkaarquote:Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef leolinedance het volgende:
Heb ook een zwarte en blauwe DS3. Gekocht voor 35 euro bij CDWOW! in de aanbieding met een kortingsbon![]()
Maar nu wil ik een stuur! Is de G25/27 nou zoveel beter dan de Driving Force Pro?
En ik lees verhalen dat de Logitech MOMO Force ofzo ook zou werken? In GT5 Prologue in ieder geval.
Ik ga denk ik voor de Logitech Driving Force GT. 100 euro. Geen flippers volgens mij maar wel een vet dingquote:Op woensdag 1 december 2010 15:13 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb de momo geprobeerd...ps3 herkent hem wel, kan met sommige knoppen nog wat bewerkstelligen ook, maar ermee rijden krijg ik niet voor elkaar
En ik wil die Driving Force Pro best hebben, maar die heeft geen flippers?
Welk stuur heeft wél flippers, wordt ondersteund door GT5 en kost rond de 100 eu?
Maar ik wil gewoon kunnen schakelen met flippersquote:Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Logitech Driving Force GT. 100 euro. Geen flippers volgens mij maar wel een vet ding
Sorry ik zie deze nu pasquote:Op woensdag 1 december 2010 13:23 schreef IrishBastard het volgende:
Jullie hebben door dat hier meer gepost wordt?
Gran Turismo 5 #18 gewoon een 9 waard!
De DFGT heeft geen echte flippers, maar wel knoppen op de achterzijde van het stuur zitten om mee te kunnen schakelen. Ik heb mijn DFGT voor het astronomische bedrag ván... *tromgeroffel* 85 euro gekocht bij de lokale Mediamarkt. Ze hadden er flink wat van ingeslagen voor de GT5-release.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Logitech Driving Force GT. 100 euro. Geen flippers volgens mij maar wel een vet ding
Vet, ga ik kopen / vragen voor sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De DFGT heeft geen echte flippers, maar wel knoppen op de achterzijde van het stuur zitten om mee te kunnen schakelen. Ik heb mijn DFGT voor het astronomische bedrag ván... *tromgeroffel* 85 euro gekocht bij de lokale Mediamarkt. Ze hadden er flink wat van ingeslagen voor de GT5-release.
Het zal me echt compleet aan mijn reet roesten of ik brons of goud heb... Echt care.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef nero7 het volgende:
Ik krijg de laatste tijd moordneigingen in de licenties.
Alleen wanneer ik brons krijg.... Dat toontje dat je krijgt![]()
![]()
True, maar die licenties op goud halen is een kwelling voor mij. Speel het voornamelijk om te ontspannenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Goud is wel handig voor het levellen plus het unlocken van auto's e.d.
Hij heeft oncomfortabele knoppen die als flippers door moeten gaan. Check deze pic maar uit een review van mij: (en nee niet de L2 en R2)quote:Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Plus de knoppen om tijdens het rijden alles bij te stellen vind ik echt geweldig aan de DFGT, ik zou m nog niet eens ruilen voor een g27, aangezien die die knoppen niet heeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Thrustmaster heeft die flippers gewoon vele beter voorelkaar
[ afbeelding ]
Stuur zit in zelfde prijs range als de DFGT. Alleen je hebt geen 900 deg rotatie
welke locale MM hebben we het over?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De DFGT heeft geen echte flippers, maar wel knoppen op de achterzijde van het stuur zitten om mee te kunnen schakelen. Ik heb mijn DFGT voor het astronomische bedrag ván... *tromgeroffel* 85 euro gekocht bij de lokale Mediamarkt. Ze hadden er flink wat van ingeslagen voor de GT5-release.
Wil dat ook nog een beetje linksom en rechtsom dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef Slomy het volgende:
Die Buick Special '62 die je ergens krijgt is echt een beest van een machine. Beetje tunen en hij trekt in de professional series met gemak alles eruit.
Heb je ook een link naar je review? Welke zou ik dan moeten kopen?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hij heeft oncomfortabele knoppen die als flippers door moeten gaan. Check deze pic maar uit een review van mij: (en nee niet de L2 en R2)
[ afbeelding ]
Inderdaad, bruut geluid ook als je hem start in je garage.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef Slomy het volgende:
Die Buick Special '62 die je ergens krijgt is echt een beest van een machine. Beetje tunen en hij trekt in de professional series met gemak alles eruit.
Dat is een beetje het probleem, ding wil niet bepaald snel de bochten rond. De GT serie in Professional is net wat te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil dat ook nog een beetje linksom en rechtsom dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |