Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
Géén idee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef leolinedance het volgende:
Heb hem ook, echt een topspel.
Voor mijn PSN naam pm maar. Ben nog niet heel goed maar toch, wát een vet spel zeg
Zijn er nou online problemen? Zo iets las ik...
Stond gisteren bij GT5 nieuws. Dat het menu er ook door kon vertragen enzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Géén idee.
Ik heb de PS op 't moment geeneens aan het netwerk hangen hier. Speel toch nog niet online, en vind het wel ff prima zo.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn PS3 niet aan het netwerk hangen, dus ik lees het nieuws ook niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stond gisteren bij GT5 nieuws. Dat het menu er ook door kon vertragen enzoIk heb nog niet online gespeeld maar zal het wel merken.
De Veyron is een geweldige auto online, dat jij er niet mee over weg kunt is toch echt jouw probleem en faal. Je kunt namelijk niet verwachten dat een auto van 1400kg met een vermogen van in de 1200PK zomaar te ''controleren'' is zonder het goed af te stellen, remmen aan te passen, wielen en ophanging te veranderen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:35 schreef Auti het volgende:
Nou, ik probeer het nog ff om die gratis Jag te scoren.. puur voor zo'n klassiek race, maar anders dan kan hij mij gestolen worden heur..
Ik kan nu toch ook even niet spelen. En ik heb btw al best leuke wagens en ben lvl 21 dus kan aardig mijn kontje draaien![]()
Ben gisteren wel echt even dol enthousiast geworden van die rally specials voor gevorderden.
Men neme een Delta S4, even alle verkrijgbare upgrades erop, de juiste bandjes.
Stability management uit en die crap, Tractioncontrol mag op 3 of 5, mag ook uit.. moet je zelf weten.. Ik heb geloof ik wel een beetje tractioncontrol, dan trekt ie toch ff harder de bocht uit en heb je minder kans op een contraslip.
Maar met die auto Asfaltkoning doen =(ja mijn ps3 staat op NL).
Het zijn erg leuke banen, de auto is TOP! en als je een beetje kan scheuren dan kan je nog inhalen ook!![]()
En iedereen die zegt dat de Veyron helemaal baas is online is niet goed.. Hij knalt als een malle, trekt alles eruit.. maar op tegen een GT500 op Tsukuba of Grand Valley ga je het gewoon hard afleggen. De Veyron is geen raceauto.
btw.. wacht maar op dat ene redbull ding of een F1... Veyron is kickass op rechte stukken. Maar vroeg remmen en insturen als een vrachtwagen is niet leuk rijden.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De Veyron is een geweldige auto online, dat jij er niet mee over weg is toch echt jouw probleem. Het klopt dat het voor bepaalde tracks minder is, maar daar hebben ze iets voor bedacht, auto ''online'' garage. Zoek het eens op zou ik zeggen, kun je meer dan 1 auto meenemen voor als je online gaat.
Sure.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:41 schreef Auti het volgende:
[..]
We rijden nog wel een keer tegen elkaar, ok? Ik in mijn Gallardo, Enzo of een GT500 en jij in de Veyron. Dan weten we het. Grand Valley?
Eens, ik zie er ook weinig lol aan moet ik bekennen. Ook zullen andere hier anders over denkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik blijf erbij: Nascar is kut.
Daytona buitenbocht lijkt wel onmogelijk. Anderen zullen daar vast anders over denken.
Die heb ik gehaald door te foetelen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Saekerhett het volgende:
Oh dit is het topic.
Wat is jullie toptijd met de Licence B5, die race met de 207 GTI?
Ik heb 18.861
Pfff, das wel knap danquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:02 schreef Sejt het volgende:
Ik heb die 2 buitenbocht proeven in 1x gehaald op goud. Binnenbocht daarentegen kostte me 10+ tries, waar ik 'm haalde toen ik de TC uitgezet had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |