quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:08 schreef Splutje het volgende:
Wow, dat had je zeker niet zien aankomen
er zit alcohol. nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:08 schreef Splutje het volgende:
Wow, dat had je zeker niet zien aankomen
staat jouw roomboter buiten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn roomboter is bevroren en totaal niet smeerbaar waardoor ik met allemaal gaten in mijn brood zit, dat zijn pas struggles.
Vooral voor een roomboterboyquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn roomboter is bevroren en totaal niet smeerbaar waardoor ik met allemaal gaten in mijn brood zit, dat zijn pas struggles.
Hehe dit dacht ik op mijn vijftiende ook hoorquote:
Als ik er niet ben laat ik de verwarming niet aan en ik heb ook geen zin om een uur te wachten tot de boter eindelijk smeerbaar is. Jij denkt dat je het hard hebt, maar ik maak pas dingen mee hier.quote:
Het is alcohol i.c.m. water.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:13 schreef Het_Biertje het volgende:
kan iemand mij even uitleggen dan wanneer alcohol dan we/niet bevriest ipv steeds te quoten?
jij draait de verwarming helemaal uit als je van huis gaat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik er niet ben laat ik de verwarming niet aan en ik heb ook geen zin om een uur te wachten tot de boter eindelijk smeerbaar is. Jij denkt dat je het hard hebt, maar ik maak pas dingen mee hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |