Koude wind idd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, 's nachts lig je in bed
Morgen is het overdag dus koud
Trek wat aan.quote:
Nog meer? Ik voel me nu al een michelin mannetjequote:
quote:
nee (maar ik had wel een zwangerschapsonderbroek aan getrokken die zit over mn hele buik telt dat niet?)quote:
zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alleen een legging aan, en ik heb t echt niet koud
![]()
( ja ja, aan mn benen dan he, onderbroek, legging, sokken en laarzen)
Ik heb net ook een uur gewandeldquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we ruilen?
onderbroek, pyjama broek, spijkerbroek, sokken, schoenen en een deken maar net wel ronja een uur uitgelaten
Ik heb maar een ochtendje gewerktquote:
Kon je niet wegkomen bij je huis?quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kon je niet wegkomen bij je huis?
Oh leuk! Ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar een ochtendje gewerkt![]()
En over een uurtje ga ik met Maes mee op jacht naar dé stof(fen) voor haar bruidsjurk.
Degene die hem gaat maken komt daar ook heen, zodat we geen rare dingen uitzoeken
Echt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel hoorWhy? Er is nu nog te weinig sneeuw om de Smart in te laten sneeuwen
dat klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar een ochtendje gewerkt![]()
En over een uurtje ga ik met Maes mee op jacht naar dé stof(fen) voor haar bruidsjurk.
Degene die hem gaat maken komt daar ook heen, zodat we geen rare dingen uitzoeken
Ik ook!quote:
Hier was dat dus op de Ceramique, dat de bus en die auto zo schoven, midden in de spitsquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hier vooral strooiwagens en schuivers gezien, maar het verkeer liep lekker door. Nu kun je prima rijden op de grote wegen, perfect zwart.Vanmorgen vroeg was het af en toe nog... interessant. Misschien dat ik toch maar eens aan de winterband moet.
![]()
Ik ga dadelijk maar eens de stad in, sinerklaas en SeSa kadootjes kopen.
Ik ga meequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hier vooral strooiwagens en schuivers gezien, maar het verkeer liep lekker door. Nu kun je prima rijden op de grote wegen, perfect zwart.Vanmorgen vroeg was het af en toe nog... interessant. Misschien dat ik toch maar eens aan de winterband moet.
![]()
Ik ga dadelijk maar eens de stad in, sinerklaas en SeSa kadootjes kopen.
Dekbed kan in de droger, liefst met een tennisbal (of 3) als het dons is, en dan niet te heetquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:25 schreef APK het volgende:
Over huishouden gesproken...
Ik heb zojuist een dekbed in de wasmachine gestopt, zou dat vanavond droog zijn?
Grees, tips?
Wel als je een droger hebt, anders niet echt denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:25 schreef APK het volgende:
Over huishouden gesproken...
Ik heb zojuist een dekbed in de wasmachine gestopt, zou dat vanavond droog zijn?
Grees, tips?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:29 schreef APK het volgende:
Droger heb ik niet...
Hang 'em dan maar in de woonkamer denk ik.
Hoe koud werd het ook alweer aankomende nacht?
Whoopsquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb ik nou net vandaag die telefoon van Amsterdam dr bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |