Vuige steuker.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.
Was het niet zo dat hij vlak voordat de daadwerkelijke slachting plaats vond de crimescene verliet?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.
Ja! Toen was ie zo te zien nog God in het Haight-Ashbury district.quote:
Volgens mij - maar mijn kennis is een beetje stoffig- was hij er helemaal niet bij aanwezig, maar was hij toen 'gewoon' op de ranch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Was het niet zo dat hij vlak voordat de daadwerkelijke slachting plaats vond de crimescene verliet?
Je moest 's weten wat hij voor huwelijksaanzoeken kreeg e.d. ná de veroordeling. We zitten dubieus in elkaar met z'n allen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Yep Noek. Wat een arremoedig harses had hij ook. Wie wil deze leader nu followen?
Oh, daar vind ik hem wel knap.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Yep Noek. Wat een arremoedig harses had hij ook. Wie wil deze leader nu followen?
En nu met de beentjes omhoog onder het genot van een lekker Senseootje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
Zo...samen met ons mam weer ingepakt en puingeruimd
I know! Hij ontving gemiddeld 60.000 brieven per jaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Je moest 's weten wat hij voor huwelijksaanzoeken kreeg e.d. ná de veroordeling. We zitten dubieus in elkaar met z'n allen.
Echt waar? Dus hij moest het hebben van zijn looks?quote:
Die heb ik toen ook gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zit nu te lezen over hem maar denk dat ik nu wel weer alles weet, was eens een doc. over hem en die meisjes die hem blind volgde.
Zit sinds 1971 in de gevangenis staan ook filmpjes op internet met beelden van hem.
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
Oh nee, kleiner dan van Velzen geef ik ze niet.
Nee, natuurlijk niet. Ik zou hem werpen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou die dwerg van een Van Velzen toch niet geven? Met die beentjes? En armpjes?
Oompa Loompa.
Nee, maar hij is wel erg klein en hij moest het hebben van zijn charisma en van hun onzekerheidquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
Echt waar? Dus hij moest het hebben van zijn looks?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik zou hem werpen.
En toen bracht ze hem naar het bos, zijn habitat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar.
Mijn moeder zei laatst dat hij er niet uitzag als een dwerg. Toen wierp ik hem naar haar en veranderde ze van mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |