Hier heb je hele roedels wilde eenden! Als je er een brood tussen gooit dan bevechten ze elkaar te vuur en zwaard!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurman juist vorige week nog gevraagd z'n oude brood niet in de dakgoot te gooien. De hele tijd krijsende meeuwen en duiven die de hele gevel onderschijten, dat vindt niemand leuk.
Je laat een cruciaal deel van die zin weg.quote:
Grin.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
O dán is vallen wel leuk hè!
Ik ging een keer flink onderuit toen het glad was terwijl ik best hard fietste. Maar de val was ook in een soort slowmotion, kwam zacht op mijn rug terecht, hoofd niet op de grond, en gleed nog mooi een eindje door op m'n jack. Meteen denken dat het een gave is natuurlijk, en dat ik stuntman moest worden, maar dergelijke gedachten leer je vanzelf wel weer af.
Hier in Amsterdam heb je van die moslim-eenden, meerkoeten heten ze geloof ik. Dat zijn ware waterweg-terroristen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier heb je hele roedels wilde eenden! Als je er een brood tussen gooit dan bevechten ze elkaar te vuur en zwaard!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je laat een cruciaal deel van die zin weg.
Jezus je was er niet eens bíj man! Steeds weer erover te beginnen.
Vorig jaar zag ik vlakbij Carré een oude vrouw voorover vallen, echt een enorme smak. Er naartoe gehold om met een paar andere voorbijgangers die vrouw te helpen. Maar dat wilde ze eigenlijk niet, ze kwam uit Brabant en in Amsterdam lopen zulke rare mensen rond. "Laat mij maar liggen"quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grin.
Ja, ik moest zelf eigenlijk best wel lachen. Zo'n oepsmoment wat je heel bewust meemaakt en dat vooral geen pijn doet.
Vorig jaar ben ik wel een paar keer fiks onderuit gegaan en dat deed soms ook fiks pijn. Toen moest ik niet lachen.
Ja ik dacht ik meld het maar even.quote:
Terrorisme was al lang en breed ingevoerd in het christendom nog voordat de Profeet geboren moest worden. Angst omwille van het geloof is christelijk en zelfs dat hebben de Moslims van ons gestolen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam heb je van die moslim-eenden, meerkoeten heten ze geloof ik. Dat zijn ware waterweg-terroristen.
Oi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
En Noek!
Een tatoeage? Why, in hemelsnaam why????
Alleen als je me kan beloven dat je 'm laat zetten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
Heb je nog een tolle tattoo voor me? De titel is "Atom Heart Mother" maar het mag geen koe zijn.
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.quote:
Ongezien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als je me kan beloven dat je 'm laat zetten.
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Een reetgewei zou trouwens ook wel raar zijn, op je pols.
Maar als hij héél tof is laat je 'm zetten? Want dan wil ik er best moeite voor doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongezien?
Ehm.... even héééél diep nadenken heur.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Enkel omdat breezerpaupers het idee misbruiken als modetrend is het hele gegeven tatoeëren toch niet meteen kut!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Of gewoon niks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Omdat ik een tattoo tof vind natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar als hij héél tof is laat je 'm zetten? Want dan wil ik er best moeite voor doen
quote:Abd-Allaah ibn Masood wrote: May or may not Allaah curse the women who do tattoos and those for whom tattoos are done, those who pluck their eyebrows and nose hairs, and those who file their teeth for the purpose of beautification and alter the creation of Allaah. (al-Bukhaari, al-Libaas, 5587; Muslim, al-Libaas, 5538)
Daar zou je een erg mooie poster/doek van kunnen laten maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
Ik wil haar boven mijn eetbankje, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |