Ik stop deze discussie met jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik ga niet breien! Waarom zou je anders kinderen nemen?
Dat zegt zo'n beetje iedere ouderquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is serieus waar geen standaard kind![]()
Hij is 12 maar Ez verziekt hem![]()
Ja lach me kapot om mn koter. Hij is zo geniaal
Prima!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stop deze discussie met jou
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Koen66 het volgende:
mijn kids zijn nu 5 en 7, geniale leeftijd. Jongste heeft sinds kort een vriendinnetje.
Zo serieus als die 2 zijn, ik lig in een deuk, hand in hand lopen, altijd naast elkaar willen zitten in de klas
Mijn zoon zit nu in gr 8. Hij wil geen vriendinnetje op de basisschool. Hij wacht wel tot de brugklas. "Dan ga ik daar al die chickies ff ontmaagden, moet lukken want ik heb bhskills"quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Koen66 het volgende:
mijn kids zijn nu 5 en 7, geniale leeftijd. Jongste heeft sinds kort een vriendinnetje.
Zo serieus als die 2 zijn, ik lig in een deuk, hand in hand lopen, altijd naast elkaar willen zitten in de klas
Nee, jij ondergaat dat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik leer hem niet hoe hij met 2 vingers een bh moet losmaken
Vastquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zit nu in gr 8. Hij wil geen vriendinnetje op de basisschool. Hij wacht wel tot de brugklas. "Dan ga ik daar al die chickies ff ontmaagden, moet lukken want ik heb bhskills"
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zit nu in gr 8. Hij wil geen vriendinnetje op de basisschool. Hij wacht wel tot de brugklas. "Dan ga ik daar al die chickies ff ontmaagden, moet lukken want ik heb bhskills"
Toen ik 24 was had ik ook vrij weinig te doen en weinig vrienden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Ja maar de mensen die hem kennen zeggen dat ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zegt zo'n beetje iedere ouder
Midden in de fucking supermarkt jongequote:
Ik heb echt geen geld en tijd om zo vaak op vakantie te gaan!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen ik 24 was had ik ook vrij weinig te doen en weinig vrienden.
Woonde nog bij ma thuis en ging 4x per jaar op vakantie, vervolgens erna nog een week of 10 stappen met die gasten die ik op vakantie leerde kennen
Weet het, is ook een vrij 'leeg' bestaan, maar aan kinderen dacht ik toen nog niet
Op blijven letten he!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef lipjes het volgende:
damn, ik heb nog niet eens gepost hier
Dan heb je ook geen geld en tijd om een kind te nemen voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb echt geen geld en tijd om zo vaak op vakantie te gaan!
Dan is ie een brugsmurf en praat waarschijnlijk een toontje lagerquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik parttime werken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen geld en tijd om een kind te nemen voor de gezelligheid
idd, sinds ik kids heb is het bikkelen om nog geld over te houden voor de leuke dingen in het levenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen geld en tijd om een kind te nemen voor de gezelligheid
onderschat de kosten van het hebben van kinderen aub niet !quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan ga ik parttime werken!![]()
En een kind kan ik echt wel betalen, dat is echt niet zoveel als 10x op vakantie!
Het kan nooit meer kosten dan dat ik voor mezelf betalen om te leven!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onderschat de kosten van het hebben van kinderen aub niet !
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is ie een brugsmurf en praat waarschijnlijk een toontje lager
Nooit gedacht dat jij zo naïef wasquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan ga ik parttime werken!![]()
En een kind kan ik echt wel betalen, dat is echt niet zoveel als 10x op vakantie!
voor zover ik weet heb ik er geenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef tdrone het volgende:
hoi lipjes hoe gaat het met jou kinderen
Dit heeft niks met naïef te maken?!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Hij heeft door het breakdancen veel vrienden op alle middelbare scholen hier. Hij is nu al populair daar
[..]
Nooit gedacht dat jij zo naïef was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |