Moet hem niet kwijt.quote:
quote:
Zo ouderwets!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil kindjes van mijn eigen vriendje!
Ja, dat is een veel beter ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Ergens eentje jatten dan maar?
Jat er dan 1 van een jaar of 7quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Ergens eentje jatten dan maar?
Dat is zoooo 1950.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil kindjes van mijn eigen vriendje!
Nou, dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet hem niet kwijt.![]()
Jij hebt volgend jaar pas tijd
Da's ook volgend jaar pas.quote:[..]![]()
Wij gaan toch al een godenkindje maken
Moet je ook eerst trouwen enzulks hequote:
Ik geef hem groot gelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef NBT het volgende:
Wie haalt mijn vriend over? hij wil nog 5 jaar wachten
Dan heb je er nog maar zo kort plezier vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jat er dan 1 van een jaar of 7
hoe oud zijn julliequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef NBT het volgende:
Wie haalt mijn vriend over? hij wil nog 5 jaar wachten
Ja daaag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je ook eerst trouwen enzulks he
Dan lijkt 5 jaar wachten maar wel redelijk hoorquote:
Oud wijfquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef NBT het volgende:
Ik wil gewoon iets nieuws in het leven, het is zo'n sleur geworden...
owwww alle tijd nog joh, haast je niet, enjoy life (lekker stappen, doen wat je wil, met kids gaat dat allemaal een stuk minder spontaan)quote:
Is het al zindelijk en vanaf dan gaan ze echt leuke dingen leren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je er nog maar zo kort plezier van
Neem er een vriend bij ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef NBT het volgende:
Ik wil gewoon iets nieuws in het leven, het is zo'n sleur geworden...
En wanneer schop je hem weer de hut uit dan? Begin pubertijd ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het al zindelijk en vanaf dan gaan ze echt leuke dingen leren.
Ik was 18 en heb echt zoveel moeten missen. Baal ik soms wel van.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww alle tijd nog joh, haast je niet, enjoy life (lekker stappen, doen wat je wil, met kids gaat dat allemaal een stuk minder spontaan)
Ik was 36 toen m'n eerste geboren werd (oke, da's weer rijkelijk laat ook)
Vanaf 4 gaat dat ook wel opquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het al zindelijk en vanaf dan gaan ze echt leuke dingen leren.
Dit roep ik al tegen mn zoon vanaf zn geboorte:quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wanneer schop je hem weer de hut uit dan? Begin pubertijd ofzo?
Nee dan ben je nog te vaak aan het corrigerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |