Om 5 uur gaat de sneeuw smelten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:36 schreef NBT het volgende:
Zoooooooo................En nu............ wachten op..........de tijd, hopen dat het gauw 5 uur is, en dat de sneeuw zal smelten!
mag ik bij je komen liggen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen lieverds! Ik wil weer slapen.
Ik moet zo weg. Moet eigenlijk over 1 minuut de trein hebben, maar die mis ik want ik vond slapen belangrijkerquote:
Beetje jammer!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet zo weg. Moet eigenlijk over 1 minuut de trein hebben, maar die mis ik want ik vond slapen belangrijkerMaar ik moet naar school wnat ik ben practicum en vorige week was ik er al niet.
Ik ben om kwart voor 1 klaar en morgen vrij, dan heb ik genoeg tijd voor jou en mijn bed!quote:
Jawel man, lachenquote:
en niet met het OV hoeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:54 schreef Koen66 het volgende:
Sneeuw is harstikke leuk
Zolang je geen auto hoeft te rijden
halooooquote:
Het OV reed gisteravond anders goed. Auto's stonden stil en treinen denderden lekker met 140km/u langs de files.quote:
Ik ben gevallen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel man, lachen
Sneeuwballengevechten met collega's enzo
PD!quote:
Heeeeeeeeeee Tdrone!quote:
dan heb je geluk ik heb 3 kwartier op stations moeten wachtenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het OV reed gisteravond anders goed. Auto's stonden stil en treinen denderden lekker met 140km/u langs de files.
Mwah, de bus zat vol, maar ik kon prima zitten hoor.quote:
Kusje op je blauwe plekquote:
quote:Sander V., die vrijdag voor moord op de 12-jarige Milly Boele uit Dordrecht tot achttien jaar cel en tbs werd veroordeeld, gaat tegen die uitspraak in hoger beroep. Bram Moszkowicz wordt zijn advocaat.
Blauwe plek!?!quote:
Dus je heb nu drie tieten?quote:
Daar ookquote:
Diep triest dat dat kan, ik zou Moskefiets niet kunnen betalen en zo'n treurige crimineel wel????quote:
Ja ik vraag het me ook af hoe hij dat kan betalen. Nu hoop ik dat zijn straf hoger uit komtquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Diep triest dat dat kan, ik zou Moskefiets niet kunnen betalen en zo'n treurige crimineel wel????
Hoor net op de radio dat er ergens een voeding stuk is en er dus seinen en wissels niet werken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het OV reed gisteravond anders goed. Auto's stonden stil en treinen denderden lekker met 140km/u langs de files.
oh god.. ProRail weer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoor net op de radio dat er ergens een voeding stuk is en er dus seinen en wissels niet werken.
De snelweg is overigens goed te doen hoor.
Is een high profile media zaak natuurlijk. Moszkowicz vraagt ongetwijfeld niet de hoofdprijs, als hij überhaupt al iets vraagt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me ook af hoe hij dat kan betalen. Nu hoop ik dat zijn straf hoger uit komtIk vind 18 jaar nogal weinig.
Hmm ja dat zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is een high profile media zaak natuurlijk. Moszkowicz vraagt ongetwijfeld niet de hoofdprijs, als hij überhaupt al iets vraagt.
kennelijk is voor dat soort mediageile advocaten ook negatieve publiciteit primaquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is een high profile media zaak natuurlijk. Moszkowicz vraagt ongetwijfeld niet de hoofdprijs, als hij überhaupt al iets vraagt.
Waarom negatief? De man voert zijn beroep uit. Mensen verdedigen. Mediageil is hij wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk is voor dat soort mediageile advocaten ook negatieve publiciteit prima
Aardig drukquote:
En allemaal geen last vanquote:
Ik weet het, ook gasten waarvan 100000% bewezen is dat ze schuldig zijn "verdienen" een advocaat,quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom negatief? De man voert zijn beroep uit. Mensen verdedigen. Mediageil is hij wel natuurlijk.
ik ook niet, zit al vanaf 7:15 op m'n werk in Almere.quote:
Tja. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet het, ook gasten waarvan 100000% bewezen is dat ze schuldig zijn "verdienen" een advocaat,
negatief bedoel ik dat het een zaak is waar hij de "verkeerde kant" verdedigt.
als iemand heeft bekend is ie toch schuldig in dit land? Of zie ik weer eens iets over het hoofd....quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo.
Lol wat voor faalbrommer is dat? Een jawa?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aardig drukIk ga zo lekker op de fiets naar mn zus.
Hmm ik kan ook de brommer pakken, maar die gaat niet harder dan 10km/u
Die had ik zien aankomen. Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand heeft bekend is ie toch schuldig in dit land? Of zie ik weer eens iets over het hoofd....
Een Piaggio. Maar iets met de sproeier en carburateurquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol wat voor faalbrommer is dat? Een jawa?
Ik kwam om half 9 binnen hier. Maar wij moeten alleen een klein stukje A200, en daar staat de file de andere kant opquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, zit al vanaf 7:15 op m'n werk in Almere.
De terugweg, daar maak ik me meer zorgen over.
Ik hou de filemeldingen alvast goed in de gaten
Als hij slecht loopt met deze kou krijgt ie teveel koude lucht binnen. Choken dus. Of bevriest je carb?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een Piaggio. Maar iets met de sproeier en carburateurDus ik pak de fiets wel
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een Piaggio. Maar iets met de sproeier en carburateurDus ik pak de fiets wel
Volgens mij niet als hij niet veroordeeld is. Een bekentenis kan immers ook onder druk gedaan worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand heeft bekend is ie toch schuldig in dit land? Of zie ik weer eens iets over het hoofd....
in veel landen is een bekentenis een bekentenis, ook al is ie gedaan met een mes op de keelquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij niet als hij niet veroordeeld is. Een bekentenis kan immers ook onder druk gedaan worden.
Nou hij liep al zo slecht voordat het zo koud werd. Ik heb m al uit de verzekering gehaald aangezien ik dat ding toch weg doe en een andere neemquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als hij slecht loopt met deze kou krijgt ie teveel koude lucht binnen. Choken dus. Of bevriest je carb?
Nou, gelukkig is dat in Nederland niet zo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in veel landen is een bekentenis een bekentenis, ook al is ie gedaan met een mes op de keel
Oke, dat is overdreven, maar dit land schiet zoals altijd door de andere kant op
Ja daar heb je dan waarschijnlijk ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in veel landen is een bekentenis een bekentenis, ook al is ie gedaan met een mes op de keel
Oke, dat is overdreven, maar dit land schiet zoals altijd door de andere kant op
Ok.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou hij liep al zo slecht voordat het zo koud werd. Ik heb m al uit de verzekering gehaald aangezien ik dat ding toch weg doe en een andere neem
Maar wat ik zei, we slaan door de andere kant op.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou gelukkig is dat in Nederland niet zo.
Ja maar wel voor iemand die er geen verstand van heeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ok.Dit soort problemen zijn meestal niet zo moeilijk te fixen hoor.
Dat ben ik wel met je eens. Aan hulp en bescherming van slachtoffers kan zeker nog wel het een en ander verbeterd worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar wat ik zei, we slaan door de andere kant op.
Rechten genoeg voor de criminelen, maar de slachtoffers ho maar
Wij ZIJN gewoon snel. Sneller dan het lichtquote:
Ik wil aankomend jaar ook naar een festival. Maakt me echt niet uit wat voor muziek. Ik wil gewoonquote:
Hm, weet je ook of het nog mogelijk is je brommer te schouwen ergens in de buurt van Amsterdam?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ok.Dit soort problemen zijn meestal niet zo moeilijk te fixen hoor.
A State Of Trance 500?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil aankomend jaar ook naar een festival. Maakt me echt niet uit wat voor muziek. Ik wil gewoon
Schouwen? Wasda?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, weet je ook of het nog mogelijk is je brommer te schouwen ergens in de buurt van Amsterdam?
Graspop. Mag je bij mij en mijn broertje in de tent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil aankomend jaar ook naar een festival. Maakt me echt niet uit wat voor muziek. Ik wil gewoon
Oe deal!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Graspop. Mag je bij mij en mijn broertje in de tent.
Nee, geen idee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, weet je ook of het nog mogelijk is je brommer te schouwen ergens in de buurt van Amsterdam?
Dat wat je een jaar of 5 geleden moest doenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Graspop. Mag je bij mij en mijn broertje in de tent.
Nog steeds geen ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat wat je een jaar of 5 geleden moest doen
Nooit van gehoord, mja ik heb ook geen brommer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat wat je een jaar of 5 geleden moest doen
De brommer wordt dan nagekeken. Als hij goedgekeurd is volgend de wettelijke richtlijnen, dan krijgt het een kentekenquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:20 schreef Michhas het volgende:
Er is vannacht gewoon een stuk van mijn huis ingestort!
waarom noemen ze dat niet gewoon Brommers keurenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De brommer wordt dan nagekeken. Als hij goedgekeurd is volgend de wettelijke richtlijnen, dan krijgt het een kenteken
Ga je mee brommers kiek'nquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, mja ik heb ook geen brommer...
Brommers kieken heb ik wel van gehoord
Maar daar is het nou weer geen weer voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, mja ik heb ook geen brommer...
Brommers kieken heb ik wel van gehoord
Geen idee. Waarschijnlijk om het kenteken verhaal wat er aan vast zit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom noemen ze dat niet gewoon Brommers keuren
Het is altijd weer voor brommers kiek'nquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar daar is het nou weer geen weer voor
quote:
Hm, jammer. Ik heb nog een Puch Maxi van 25+ jaar staan, zonder kenteken enzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee, geen idee.Ik woon niet in de buurt van Amsterdam. Heb ook al eeuwen geen brommer meer ook.
Maar kon dat niet gewoon bij een lokale brommerzaak dan?
Controle iets, waarna hij zo'n nieuw kenteken krijgt. Moest voor een bepaalde datum gebeuren, alleen nooit gedaanquote:
Dan ga ik gewoon voor amerikaquote:
Hihi ik moest lachenquote:[..]
Hm, jammer. Ik heb nog een Puch Maxi van 25+ jaar staan, zonder kenteken enzo
Spuit 11quote:[..]
Controle iets, waarna hij zo'n nieuw kenteken krijgt. Moest voor een bepaalde datum gebeuren, alleen nooit gedaan
Hij heeft geen dak en maar 2 wielenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft geen dak en maar 2 wielen
Sympiequote:
Tot mei kun je mooi alleen kiek'n dan. Geen haar op m'n hoofd die er nu aan denktquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is altijd weer voor brommers kiek'n
Ben je kaal?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tot mei kun je mooi alleen kiek'n dan. Geen haar op m'n hoofd die er nu aan denkt
Watjequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tot mei kun je mooi alleen kiek'n dan. Geen haar op m'n hoofd die er nu aan denkt
Dat wordt afkicken danquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zo direkt aan de bak en dan zit ik weer zonder internet
Sterkte man. We denken aan je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zo direkt aan de bak en dan zit ik weer zonder internet
Keeway? Dat klikt als goedkope Chinese meuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Mogguh Symph!quote:
boefje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:26 schreef Ploertendoder het volgende:
Hihihih Symph is er zo niet. Kom we gaan heel GC verbaggeren. Dat ziet hij toch niet
Dat zegt CC ook als ik naast haar ligquote:
Anders zou je nog een FOK! laptopje kunnen overwegen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik werk met een remote app en die drukt de verbinidng dicht.
Nou ja, de vraag ligt bij ICT en de oplossing van pa B. heb ik ze ook even doorgemaild.
Moet je voor Fok iets doen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik werk met een remote app en die drukt de verbinidng dicht.
Nou ja, de vraag ligt bij ICT en de oplossing van pa B. heb ik ze ook even doorgemaild.
Nee hoor gewon werk.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor gewon werk.
Onze eigenserver kan onze werkapplicatie niet draaien, dus nu zijn we remote gehost.
Wat een faalbedrijf dan zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor gewon werk.
Onze eigenserver kan onze werkapplicatie niet draaien, dus nu zijn we remote gehost.
Mogge lipjesquote:
Op zich is dat niet zo raar hoor. Centralisatie zie je overal op dit moment.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor gewon werk.
ah... was je laatst niet voor Fok iets aan het doen in het datacenter? Of begreep ik dat helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor gewon werk.
Verstandig man.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:30 schreef lipjes het volgende:
iedereen gisteravond voorbij gescheurd met 130 op de snelweg
Super en met jou?quote:
Niet haten Opa. Lipjes heeft spijkerbandenquote:
Toch stoer jonguh!quote:
op zich is het ook niet raar, maar het gaat er bij mij niet in dat zoiets een glasvezel verbinding dicht drukt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo raar hoor. Centralisatie zie je overal op dit moment.
moggequote:
rijbaan was gewoon schoon en rechte stuk snelweg, watjes die dan 80/90 gaan rijdenquote:
Mwa, beetje moequote:
was het maar zo, voor versleten 4-seasons bandenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet haten Opa. Lipjes heeft spijkerbanden
Je kan beter voor de zekerheid iets voorzichtiger doen, dan met 130 doorknallen. De rijbaan kan in deze periode er dan wel schoon uitzien, maar daar kan je je nog lelijk in vergissen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef lipjes het volgende:
rijbaan was gewoon schoon en rechte stuk snelweg, watjes die dan 80/90 gaan rijden
Sowieso zijn er teveel mensen die het doodseng vinden om nu te rijden en die moeten gewoon lekker in hun nest blijven liggen. Net als mensen die denken dat ze de beste rijders ter wereld zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
mogge
[..]
rijbaan was gewoon schoon en rechte stuk snelweg, watjes die dan 80/90 gaan rijden
quote:[..]
Mwa, beetje moe
[..]
was het maar zo, voor versleten 4-seasons banden
Ik ookquote:
Het zal wel een VPN verbinding zijn denk ik? Dan gaat je internet verkeer ook via remote zeg maar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zich is het ook niet raar, maar het gaat er bij mij niet in dat zoiets een glasvezel verbinding dicht drukt.
precies, lekker doorknallen tot je er eentje tegenkomt die te voorzichtig doet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan beter voor de zekerheid iets voorzichtiger doen, dan met 130 doorknallen. De rijbaan kan in deze periode er dan wel schoon uitzien, maar daar kan je je nog lelijk in vergissen.
was het ookquote:
ik pas evengoed nog wel op hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan beter voor de zekerheid iets voorzichtiger doen, dan met 130 doorknallen. De rijbaan kan in deze periode er dan wel schoon uitzien, maar daar kan je je nog lelijk in vergissen.
Yup, maar over een paar dagen zijn de mensen die bang zijn om te rijden niet meer op de weg, en de gasten die denken de beste te zijn liggen in de bermquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso zijn er teveel mensen die het doodseng vinden om nu te rijden en die moeten gewoon lekker in hun nest blijven liggen. Net als mensen die denken dat ze de beste rijders ter wereld zijn.
[..]
daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het zal wel een VPN verbinding zijn denk ik? Dan gaat je internet verkeer ook via remote zeg maar.
Ja en daardoor sta ik dus in de filequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, maar over een paar dagen zijn de mensen die bang zijn om te rijden niet meer op de weg, en de gasten die denken de beste te zijn liggen in de berm
's avonds is het rustig, zeker als het heeft gesneeuwd. en dat is een kwestie van goed vooruit kijken, opletten wat er op de andere rijbaan rjid en inschatten of er een auto ergens gaat inhalen door te kijken of die de auto voor zich naderd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, lekker doorknallen tot je er eentje tegenkomt die te voorzichtig doet.
Als ze in de berm liggen niet hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en daardoor sta ik dus in de file
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ho wacht files kennen ze in dit deel van het land niet
Welk deel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ho wacht files kennen ze in dit deel van het land niet
Weet je hoeveel files er ontstaan door kijkers?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ze in de berm liggen niet hoor
Zal ik je vergezellen en je bult masseren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
nu is het minder gezellig, want het gaat te snel
gewoon een binnendoorweggetje pakken dan, doe ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel files er ontstaan door kijkers?
Daar sluit ik meestal braaf achteraan
Drenthequote:
Aww toe vraag even aan Ez hoe goed ik ben in verdwalenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
gewoon een binnendoorweggetje pakken dan, doe ik ook
heb je geen tomtom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe vraag even aan Ez hoe goed ik ben in verdwalen
Graag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zal ik je vergezellen en je bult masseren?
* Ploertendoder vergezelt NBT en masseert de bulten van NBTquote:
Sterkte kerelquote:
zo reden ze gisteren op schone provinciale wegenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drenthe![]()
Hier hebben ze het al over een file als je met 90 door kan rijden![]()
Ik kom uit omgeving Rotterdam. Voor mij is file dus echt stilstaan of max 30 kunnen rijden
hahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe vraag even aan Ez hoe goed ik ben in verdwalen
Dat weiger ikquote:
Ik Google Navigatie op mijn Android Foonquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb een nav-nav
Tevens, ff roken
Bulten? Ik heb maar 1 bult hoor! Die andere tellen niet!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder vergezelt NBT en masseert de bulten van NBT
Oh dat heb ik ook wel op mn foon. Gebruik het alleen nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik Google Navigatie op mijn Android FoonWerkt prima. Ik rij dan geen auto, maar soms is dat voor op de fiets toch handig
Ik sinds kort pas. Wil nooit meer andersquote:
Wat huppeltje zegt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sinds kort pas. Wil nooit meer anders
Wat een wijsheid die vrouwquote:
Ik heb twitter even niet aan staan, dus je kan mij niet rakenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een wijsheid die vrouw![]()
Oe ik ga weer twittersneeuwballen gooien
Ik snap dat echt niet!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een wijsheid die vrouw![]()
Oe ik ga weer twittersneeuwballen gooien
Heb jou gisteren al geraaktquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb twitter even niet aan staan, dus je kan mij niet raken
Die van mij kun je zelfs amper phone noemenquote:
Leuk joh. Je tweetcount opkrikkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef NBT het volgende:
je hoeft alleen maar te klikken, jeej leuk!
Splat! @YvonHeslinga gets covered in snow! Get back at http://twittersnowball.com/26094 #snowballfightquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Throwing a snowball in @nylz's face! Get in the fight: http://twittersnowball.com/26071 #snowballfight
Remlof geraakt
Dus nu is ze niet rood meer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Splat! @YvonHeslinga gets covered in snow! Get back at http://twittersnowball.com/26094 #snowballfight
En Yvonne
ik gebruik mijn nav echt amperquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik Google Navigatie op mijn Android FoonWerkt prima. Ik rij dan geen auto, maar soms is dat voor op de fiets toch handig
Ik gewoon helemaal nietquote:
Splat! @Ploertendoder gets covered in snow! Get back at http://twittersnowball.com/26182 #snowballfightquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Throwing a snowball in @LevenMetLiefde's face! Get in the fight: http://twittersnowball.com/26129 #snowballfight
Doe eens liefquote:
Nope ook dan niet. Ik kijk thuis op routenet en weet feilloos de infoborden in ieder gehucht te vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja alleen als ik naar onbekend terrein moet, maar vaak zelfs dan niet
Unfollowquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:04 schreef NBT het volgende:
Ik doe daar niet meer aan mee, me hele overzicht weg op twitter!
je kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:04 schreef NBT het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:04 schreef NBT het volgende:
een vrouw met richtingsgevoelquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ook dan niet. Ik kijk thuis op routenet en weet feilloos de infoborden in ieder gehucht te vinden![]()
Kom al een jaar af en toe in Purmerend en pas sinds kort dat ik zonder te verdwalen naar Ez toe rij
Installeer dan TweetDeckquote:
Nee juist nietquote:
Tweetdeckquote:
Wat maakt dat voor verschil dan?quote:
Daar kan je de boel netjes ordenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor verschil dan?
Dan alsnogquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee juist niet![]()
Althans de woonplaats rij ik altijd zonder problemen heen. Alleen het echte adres is dan altijd zoeken![]()
Pas nog een half uur bij MissBehavin door de wijk gereden op zoek naar haar huis. Was zo dichtbij maar kon het niet vinden
Overzichtelijker dan de sitequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor verschil dan?
Ik twijfel sowieso aan mijn vrouwzijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan alsnog
beter richtingsgevoel dan de meeste denk ik zo
Maar zie je nog steeds jullie sneeuwballenbagger.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar kan je de boel netjes ordenen
Ja maar is het wel overzichtelijke baggerquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar zie je nog steeds jullie sneeuwballenbagger.
Zelfs dat kan ik tijdelijk uitzettenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar zie je nog steeds jullie sneeuwballenbagger.
In sliedregquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik tijdelijk uitzetten
Door een simpele klik op het kruisje bij de mentionsquote:
Jaquote:
Dan staan de overige ballen wel in je timelinequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Door een simpele klik op het kruisje bij de mentions
Tsja..quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan staan de overige ballen wel in je timeline
je bent een ventquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel sowieso aan mijn vrouwzijn
Nee. Maar ik hou van voetbal, drink bier, rij als een vent en zie een lekker wijf eerder dan de meeste mannen waar ik mee omga.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hou van voetbal, drink bier, rij als een vent en zie een lekker wijf eerder dan de meeste mannen waar ik mee omga.
quote:
Hier sneeuwt hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:15 schreef NBT het volgende:
thuis heb ik tweet deck, maar hier niet, en op mijn phone al helemaal niet, en nee niet nog meer sneeuw godverdomme!
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik twijfel sowieso aan mijn vrouwzijn
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja..Maar ik stoor me er niet zo aan
Dan heb ik wel heel grote manboobsquote:
Omdat ik dingen uit kan zetten. Zo moeilijk is dat toch niet? En ik heb ook niet zo veel followers, dus echt last krijgen kan ik nietquote:
Ik heb AA of zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik wel heel grote manboobs
HTquote:
Fquote:
Duik je ook al met vrouwen naar bedquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hou van voetbal, drink bier, rij als een vent en zie een lekker wijf eerder dan de meeste mannen waar ik mee omga.
Jawel, Sneeuw Sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:15 schreef NBT het volgende:
thuis heb ik tweet deck, maar hier niet, en op mijn phone al helemaal niet, en nee niet nog meer sneeuw godverdomme!
Je zet niks uit want ze staan dus nog steeds in je timeline. Zeg dan gewoon dat je je er niet aan irriteert want ook tweetdeck is geen oplossing voor die bagger.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat ik dingen uit kan zetten. Zo moeilijk is dat toch niet? En ik heb ook niet zo veel followers, dus echt last krijgen kan ik niet
Yes pleasequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Duik je ook al met vrouwen naar bed
Ja erg hequote:
Maar ik kijk nooit in mijn timeline. En irriteer me niet aan die bagger. Ik had het over in tweetDeck uitzetten. Niet op Twitter zelf.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je zet niks uit want ze staan dus nog steeds in je timeline. Zeg dan gewoon dat je je er niet aan irriteert want ook tweetdeck is geen oplossing voor die bagger.
Ja, dat lijkt me echt kut..quote:
Als ik er zin in hebquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:21 schreef tdrone het volgende:
hoi HT
wanneer ga je die pic nou eens maken?
Ach ben er aan gewend inmiddels. Af en toe last van mn rug en een goede bh vinden is zo goed als onmogelijk.quote:
Ja, echt joh..! Kut joh!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ben er aan gewend inmiddels. Af en toe last van mn rug en een goede bh vinden is zo goed als onmogelijk.
ik ga dat nog wel doen met de auto vandaagquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga straks achtjes draaien op mijn fiets
Ik vind mn banden best leuk zo. Dus ik ga dat niet doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ga dat nog wel doen met de auto vandaag
Hoezo kijk je niet naar je timeline? En je zet het dus in tweetdeck ook niet uit. Ook al zie je de kolom mentions niet, als er een nieuwe tweet is met jou username verschijnt die wel gewoon.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar ik kijk nooit in mijn timeline. En irriteer me niet aan die bagger. Ik had het over in tweetDeck uitzetten. Niet op Twitter zelf.
Ik heb de vader van mn zoon leren kennen tijdens biologie, hoofdstuk voortplantingquote:
Of have funquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo kijk je niet naar je timeline? En je zet het dus in tweetdeck ook niet uit. Ook al zie je de kolom mentions niet, als er een nieuwe tweet is met jou username verschijnt die wel gewoon.
Buren pesten is leukquote:
Ik ga zo wheelies makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:27 schreef NBT het volgende:
Jullie zijn gek, vrijwillig in de sneeuw gevaarlijk doen!
En dan keihard op je bek en dan graag de foto's en filmpjes hier posten want leedvermaakquote:
Als je weer je arm breekt oid dan ga ik lachen!quote:
En hard ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je weer je arm breekt oid dan ga ik lachen!
Niet mijn reacties serieus nemenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan keihard op je bek en dan graag de foto's en filmpjes hier posten want leedvermaak
Vooral met sneeuwquote:
Geilequote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je dan niet nog steeds die pop-ups?
haha jawel johquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind mn banden best leuk zo. Dus ik ga dat niet doen
Das lachequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:27 schreef NBT het volgende:
Jullie zijn gek, vrijwillig in de sneeuw gevaarlijk doen!
Hoe is het mop?quote:
Daar zijn ze voor bedoeld!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:32 schreef Koen66 het volgende:
De UI's van Huppel en NBT zijn zo lekker afleidend
Pff en dat zijn dan nog niet eens onze eigen boobs. Die zijn pas afleidend. Kunnen we mannen mee in trance brengenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:32 schreef Koen66 het volgende:
De UI's van Huppel en NBT zijn zo lekker afleidend
Dat geloof ik niet, bewijs het maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff en dat zijn dan nog niet eens onze eigen boobs. Die zijn pas afleidend. Kunnen we mannen mee in trance brengen
Hoi schatjequote:
Uitstekendquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, bewijs het maar
Wie gaat daar dan ook staan?quote:
Oooh, okay. Dan maak ik er maar het beste vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, elke dag staat iemand anders daar.
Ja, hallo. Iemand zal mij daar wel naartoe hebben gestuurd. Ik heb niets misdaanquote:
Zal dan vast wel terecht zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hallo. Iemand zal mij daar wel naartoe hebben gestuurd. Ik heb niets misdaan
Dat gaat mn zoon vanmiddag doenquote:
Bazenzoon heb jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat mn zoon vanmiddag doen![]()
Ik moet hem eerder uit school halen zodat hij breakdancepiet kan gaan spelen
Nee, dat is het niet. Ze moeten altijd mij hebbenquote:
Hé, gossie toch, de hele wereld is vast tegen je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ze moeten altijd mij hebben
Moet ik soms sneeuw naar je gooien huhquote:
Juist. Het begon al met die klote sneeuw vanmorgen. Grrrrrrquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hé, gossie toch, de hele wereld is vast tegen je.
helemaal het kanaal overquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist. Het begon al met die klote sneeuw vanmorgen. Grrrrrr
Waarom? Je bent toch vrij vandaagquote:
Huppelkind isquote:
Laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |