Om 5 uur gaat de sneeuw smelten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:36 schreef NBT het volgende:
Zoooooooo................En nu............ wachten op..........de tijd, hopen dat het gauw 5 uur is, en dat de sneeuw zal smelten!
mag ik bij je komen liggen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen lieverds! Ik wil weer slapen.
Ik moet zo weg. Moet eigenlijk over 1 minuut de trein hebben, maar die mis ik want ik vond slapen belangrijkerquote:
Beetje jammer!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet zo weg. Moet eigenlijk over 1 minuut de trein hebben, maar die mis ik want ik vond slapen belangrijkerMaar ik moet naar school wnat ik ben practicum en vorige week was ik er al niet.
Ik ben om kwart voor 1 klaar en morgen vrij, dan heb ik genoeg tijd voor jou en mijn bed!quote:
Jawel man, lachenquote:
en niet met het OV hoeftquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:54 schreef Koen66 het volgende:
Sneeuw is harstikke leuk
Zolang je geen auto hoeft te rijden
halooooquote:
Het OV reed gisteravond anders goed. Auto's stonden stil en treinen denderden lekker met 140km/u langs de files.quote:
Ik ben gevallen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel man, lachen
Sneeuwballengevechten met collega's enzo
PD!quote:
Heeeeeeeeeee Tdrone!quote:
dan heb je geluk ik heb 3 kwartier op stations moeten wachtenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het OV reed gisteravond anders goed. Auto's stonden stil en treinen denderden lekker met 140km/u langs de files.
Mwah, de bus zat vol, maar ik kon prima zitten hoor.quote:
Kusje op je blauwe plekquote:
quote:Sander V., die vrijdag voor moord op de 12-jarige Milly Boele uit Dordrecht tot achttien jaar cel en tbs werd veroordeeld, gaat tegen die uitspraak in hoger beroep. Bram Moszkowicz wordt zijn advocaat.
Blauwe plek!?!quote:
Dus je heb nu drie tieten?quote:
Daar ookquote:
Diep triest dat dat kan, ik zou Moskefiets niet kunnen betalen en zo'n treurige crimineel wel????quote:
Ja ik vraag het me ook af hoe hij dat kan betalen. Nu hoop ik dat zijn straf hoger uit komtquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Diep triest dat dat kan, ik zou Moskefiets niet kunnen betalen en zo'n treurige crimineel wel????
Hoor net op de radio dat er ergens een voeding stuk is en er dus seinen en wissels niet werken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het OV reed gisteravond anders goed. Auto's stonden stil en treinen denderden lekker met 140km/u langs de files.
oh god.. ProRail weer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoor net op de radio dat er ergens een voeding stuk is en er dus seinen en wissels niet werken.
De snelweg is overigens goed te doen hoor.
Is een high profile media zaak natuurlijk. Moszkowicz vraagt ongetwijfeld niet de hoofdprijs, als hij überhaupt al iets vraagt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me ook af hoe hij dat kan betalen. Nu hoop ik dat zijn straf hoger uit komtIk vind 18 jaar nogal weinig.
Hmm ja dat zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is een high profile media zaak natuurlijk. Moszkowicz vraagt ongetwijfeld niet de hoofdprijs, als hij überhaupt al iets vraagt.
kennelijk is voor dat soort mediageile advocaten ook negatieve publiciteit primaquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is een high profile media zaak natuurlijk. Moszkowicz vraagt ongetwijfeld niet de hoofdprijs, als hij überhaupt al iets vraagt.
Waarom negatief? De man voert zijn beroep uit. Mensen verdedigen. Mediageil is hij wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk is voor dat soort mediageile advocaten ook negatieve publiciteit prima
Aardig drukquote:
En allemaal geen last vanquote:
Ik weet het, ook gasten waarvan 100000% bewezen is dat ze schuldig zijn "verdienen" een advocaat,quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom negatief? De man voert zijn beroep uit. Mensen verdedigen. Mediageil is hij wel natuurlijk.
ik ook niet, zit al vanaf 7:15 op m'n werk in Almere.quote:
Tja. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet het, ook gasten waarvan 100000% bewezen is dat ze schuldig zijn "verdienen" een advocaat,
negatief bedoel ik dat het een zaak is waar hij de "verkeerde kant" verdedigt.
als iemand heeft bekend is ie toch schuldig in dit land? Of zie ik weer eens iets over het hoofd....quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo.
Lol wat voor faalbrommer is dat? Een jawa?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aardig drukIk ga zo lekker op de fiets naar mn zus.
Hmm ik kan ook de brommer pakken, maar die gaat niet harder dan 10km/u
Die had ik zien aankomen. Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als iemand heeft bekend is ie toch schuldig in dit land? Of zie ik weer eens iets over het hoofd....
Een Piaggio. Maar iets met de sproeier en carburateurquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol wat voor faalbrommer is dat? Een jawa?
Ik kwam om half 9 binnen hier. Maar wij moeten alleen een klein stukje A200, en daar staat de file de andere kant opquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, zit al vanaf 7:15 op m'n werk in Almere.
De terugweg, daar maak ik me meer zorgen over.
Ik hou de filemeldingen alvast goed in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |